Camping Les Jardins du Mai-Tai

Camping Les Jardins du Mai-Tai
8,6

4 tips over Camping Les Jardins du Mai-Tai

Marian, 15-8-2014

De omgeving is mooi en het ligt niet ver van Monaco, Nice en Cannes.

maar verder ook andere leuke dorpen in de buurt.

yob dippel, 11-8-2014
Voornaamste tip is: ga hier alleen heen als je van veel geluid en animatie houdt. Dan kom je volop aan je trekken.
Familie Dekker, 14-7-2013
De camping ligt aan de D7 tussen st Agulf en roquebrune sur argens. gebruik de gps voor aanrijden!

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins du Mai-Tai voor je op een rij gezet:

Meijer, 5-8-2012
    St Raphael, Frejus en Ste Maxime liggen op 20 minuten rijden. St Tropez kan je het beste bezoeken met de boot vanaf Ste Maxime 13 euro pp voor een retour. Het strand van Les Issambres ligt op 15 minuten rijden.