Appartement Les Calanques du Park

Appartement
Appartement Les Calanques du Park

We hebben een aantal aanbieders voor Les Calanques du Park voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement Les Calanques du Park in het Nederlands

Ligging van het terras

Johanna
27-7-2015

App gaf uit op op een lelijke smalle straat ipv op de tuin. Constant was er overlast van wagens op de hoofdweg. We hadden een app van 6 pers en waren met 4. In de ene kamer met dubbelbed had je geen plaats om op een fatsoenlijke manier in je bed te raken. Daar was er een kleerkast maar geen plaats voor de valiezen. In de andere slaapkamer waren er 2 aparte bedden. Je moest die tegen mekaar schuiven om plaats te hebben om je valiezen te leggen want een kleerkast was er niet. Dus alle kleren bleven in de valies. Leuk!!!!

In de WC was er geen raam naar buiten..Idem in de badkamer

Het app was proper. Er was genoeg bestek en ander gerei. Veel te kleine frigo voor zo'n warme streek.

Mooi terras

Het zwembad was overal even diep. Je moest al een redelijke grote zijn om er te kunnen in recht staan. Ik heb meer aan de boord gehangen met mijn 1m68 dan gezwommen. Ook geen stoelen rond het zwembad.

Pluspunt: ondergrondse garage. Dicht bij het strand en de supermarkt. Vriendelijk onthaal.

Nooit meer!

Heidi
29-8-2011

Ons appartement was zeer vuil bij aankomst! Ook alle gerief zoals potten, bestek, glazen,... waren zeer vuil. Veel dingen uit de inventaris ontbraken bij ons, er werd ons beloofd dat ze dit de dag zelf nog zouden aanvullen, maar we hebben de spullen nooit gezien! Ook veel lampen en de diepvriesdeur was stuk, ze zouden dit komen herstellen, ook dit werd niet hersteld! Het enige positieve dat wij hierover kunnen zeggen is de ligging, vlak bij het strand en op een kleine afstand van de bergen.

Appartementen prima, St. Aygulf vervallen dorp

C. Vandewall
22-8-2010

Prima appartementen (3K) voor ons gezin van 4 pers. met ligbad en groot balkon, gelegen in een mooie en goed verzorgde parkachtige tuin. Parkeergarage zorgt voor heerlijk koele auto; staat wel na een stevige regenbui blank. Daarnaast is er een fijn groot zwembad; jammer dat er voor de kleintjes in het bad weinig te beleven is, voor de echte zwemmer is dit bad een verademing! Omgeving: in augustus NIET aan te raden; de verkeersstromen zijn zo massaal dat gedurende de hele dag op de hoofdweg (Boulevard Corniche d'Azur) een file staat. Het vele verkeer beperkt je in je plannen voor dagjestrips in de omgeving. Verder is St. Aygulf een vervallen badplaatsje (eigenlijk een soort van buitenwijk van Frejus) met in verval geraakte restaurants, winkeltjes en verpauperde panden. De kermis bijv. die er was is ver gedateerd, veel te duur en werd dus niet voor niets amper bezocht. Kortom: voor terrasjes, een leuke boulevard (die er hier ook niet is) moet je elders zijn. Appartementen absoluut goed!

keurige appartementen, leuke omgeving

fam betjes
18-6-2010

appartementen zijn prive eigendommen. hadden een groot appartement op de bovenste etage (lift aanwezig) met grote badkamer, wasmachine en vaatwasser en een groot balkon. netjes verzorgd en schoon.(keuze aan jezelf of je bij vertrek zelf schoon maakt of laat schoonmaken tegen betaling). bed was helaas wat klein en doorgezakt.

Dorpscentrum op loop afstand en stranden nabij (betaald parkeren bij het strand in het hoog seizoen). na het seizoen erg rustig en korte openingstijden bij alles.

Zwembad fris en heel simpel, geen ligbedden of stoelen oid. garage waar wij onze auto moesten parkeren stond na een flinke regenbui blank.

Appartement met 'binnentuin' en zwembad. Binnen een paar minuten aan zee met zandstrand en ook een rotsachtige kust is dichtbij. Receptie is dagelijks open en de service is goed. Gezellig dorpje en dichtbij andere bekende badplaatsen.

Uitstekend!

Denise
30-8-2009

Geweldige tijd gehad hier! Prima 3 kmr.appartement! Goede inrichting, mooi en royaal balkon met zeezicht (echt een aanrader!). Voordeel: in de ochtend de zon en na ca 13.00 uur geen directe zon meer op het balkon (scheelt echt in de warmte in het app.). Eigen parkeerplaats (genummerd) onder de accommodatie.

Het zwembad is prima (let op: 1 zwembad is "een bak zwemwater" dus niet met een aflopend deel) met daarbij een apart kinderbad voor de kleintjes.

Bij aankomst een redelijk goed schoongemaakt appartement aangetroffen. Let wel op dat bij aankomst de receptie om 17.00 uur pas open is en echt niet eerder!

De ligging is vlakbij centrum en echt dicht bij een kiezelstrand (ca 5 minuten lopen).

Goed afgesloten met codes en sleutels.

De beschrijving van onze touroperator klopte niet. Juiste adres: 262 Boulevard Carpeaux.

Ook al is er geen kinderanimatie voor kids tot ca 10 jr oud is er zat te beleven in deze omgeving.

2007

Het geheel ziet er goed uit

P.J. Hoogmoed
20-2-2007

Het geheel ziet er goed uit. Alles is nog vrij nieuw.

Wij zijn er twee maal geweest en het is ons beide

malen uitstekend bevallen. Voor wat betreft het openstaan van de toegang naar het zwembad, de deur is beveiligd met een toegangskode en valt automatisch weer dicht. Als de deur open blijft is

dit met opzet er staat nu eenmaal geen portier!

Het parkeren in de garage is een zalighied, nooit een warme auto.

2006

Mooie ligging en op redelijke loop afstand van de kleine baaitjes.

Eind mei begin juni is er nog niet veel vertier in het leuke maar kleine plaatsje.

De receptie is open op gezette tijden maar dit is geen probleem.

Appartementen zijn nog zo goed als nieuw.

Wij zijn hier in 2004 geweest, toen waren de appartementen nog nieuw. Wij hadden een ruim appartement. Met een mooi groot terras. Dicht bij het centrum/bakker/supermarkt. Klein centrum/ de restaurantjes zitten aan het strand, 10/15 min lopen. De receptie was bepaalde tijden open, dit is niet prettig. Je moet het appartement zelf schoonmaken, na een week mag je schoon beddegoed afhalen bj de receptie, maar toen wij aankwamen had ze maar 1 kussensloop. Naar het publieke strand is het best ver lopen, en als je terug gaat naar het appartement dan moet je een heuvel op. Bij 35 graden niet echt een pretje.

Het zwembad is simpel, met een hek erom heen, en hele witte tegels. Dit hek is ter beveiliging voor de kinderen,maar stond vaak gewoon open.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Calanques du Park in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Calanques du Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.