Appartement Le Palatin

Meer appartement info

29 reviews over Appartement Le Palatin

• 10Marian19-11-2016

Geweldig

We komen hier nu al voor het derde achtereenvolgende jaar. Een fantastische plek. Dichtbij alle voorzieningen. Terrasjes, winkels, strand, voor de deur. De warme bakker tegenover. Alles op loopafstand. De bushalte naar St. Tropez/Ste Maxime/Port Grimaud op 100 meter. Kunt de auto gerust laten staan. Volop parkeergelegenheid rondom. Wij kunnen onze dure elektrische fietsen in overleg altijd in een afgesloten ruimte plaatsen. De eigenaar, het echtpaar Bulters, in het voortraject en de Nederlandse verhuurder ter plaatse (Jeroen) geven je vanaf het eerste mailcontact het gevoel dat je welkom bent in het ruime, decoratieve, luxe en superschone appartement. Het grote terras met schitterend uitzicht op zee en bergen is een plaatje. Kortom, alles voor een supervakantie. O ja, voor 2017 hebben wij alweer gereserveerd.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Rick en Martine12-09-2016

Toplocatie!

Wij zijn 2 weken op vakantie geweest in dit appartement. Goed contact gehad vooraf met de eigenaren, net als met hun contactpersoon voor de sleuteloverdracht etc.

Locatie is goed, op 250 meter van een paar baaitjes waar je lekker rustig kunt liggen en zwemmen in de zee. Iets groter strandgedeelte is verderop (10 minuten lopen). Verder alles dichtbij (bakker, supermarkt etc.etc.)

Prima uitvalsbasis om grotere steden te bezoeken en andere activiteiten te ondernemen. Tip is om te gaan kanoën bij Base du Rocher, erg leuk.

Appartement voldoet aan alle verwachtingen, erg ruim voor twee personen :). Wij hadden twee hondjes mee en dit kon prima. Klein nadeel is de trappen waar je op en af moet om naar buiten te gaan (circa 50 treden), met name met de koffers niet zo handig.

Ook was het soms best wel warm binnen, er hangt wel een Airco, maar deze doet het niet of mag niet gebruikt worden.

Zeker boeken!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Hans19-07-2016

Wat een geweldige locatie

De accommodatie van het penthouse/appartement Le Palatin is subliem en de locatie schitterend. Vrijwel direct aan zee en direct bij alle voorzieningen in Saint Aygulf. Geen auto of fiets nodig voor de dagelijkse boodschappen en het vermaak. Het uitzicht over de zee en op het Esterelgebergte is adembenemend. Het appartement is fraai ingericht en van alle gemakken voorzien. Voor onze kleinste was een kinderbed en kinderstoel aanwezig en op de 75 euro schoonmaakkosten na was alles in de prijs inbegrepen. Wifi in het gehele appartement en op het schitterende en grote terras met zeezicht. Kortom een topper waar we zeker terugkomen. Wij geven dan ook allemaal verdiende tienen als cijfer, want wij hadden een prachtige vakantie in Le Palatin. Opvallend was ook vooraf het leuke mailcontact met de eigenaren Paul en Femy.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Sofie Wellens09-11-2015

Top lokatie !

Het was reeds voor de 3de keer dat we in het appartement van Le Palatin mochten verblijven, en zoals altijd was het weer een Top vakantie. Samen met onze ouders en onze 3 kinderen hebben we weer kunnen genieten van de prachtige omgeving. We hebben al een zoon van 17 en dochter van 12 maar ook nog een jongere dochter van 6... Zij konden met 3 perfect hun ding doen... voordeel is, dat de zee vlak bij is, en er zelfs kan gekozen worden tussen verschillende strandjes.. je moet je auto niet nemen om een terrasje te doen, of naar de markt te gaan.. winkeltjes zijn vlak bij... uitstappen naar Frèjus, saint Maxim zijn ook niet ver weg... en uiteraard is het comfort van het appartement Top! De zoon van 17 had zijn eigen stekje in de apparte kamer op het terras... dus uitslapen was geen probleem... ook de jongste dochter vond het bed op de mezanine geweldig... kortom... een aanrader voor wie graag dicht bij alles bij is, en zeer comfortabel wil logeren aan de kust Met een prachtig uitzicht !!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Stel uit Heerenveen05-07-2015

Fantastisch appartement/penthouse

Eind mei/begin juni hebben wij een penthouse gehuurd. We hebben een heerlijke week gehad. De hele dag zon met uitzicht over de Middelandse zee! Het appartement is van alle luxe voorzien. Het enige punt van aandacht is het ontbreken van een lift. Als traplopen geen probleem is, is dit een TOP locatie!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Jean Paul11-06-2015

Een week genieten

We zijn in mei een weekje in appartement Le Palatin in Saint Aygulf geweest en dat was geen straf. Zeer goed bevallen, super schoon en van alle gemakken voorzien. Vrijwel aan strand en zee gelegen en winkels en terrasjes voor de deur. Vanaf het grote terras prachtig uitzicht over de zee en het Esterellgebergte en het appartement is ruim en zeer comfortabel. Absoluut een aanrader en wij hebben nu al besloten volgend jaar hier terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Sophie11-06-2015

Top appartement/penthouse

Wij waren voor de eerste keer met vrienden aan de Cote d'Azur. Zeer goed bevallen, mede door het top appartement/penthouse Le Palatin. Schitterend uitzicht op zee en het Esterellgebergte, drie minuten lopen van strand en zee en alle winkels en terrasjes bij het appartement. Geen auto nodig gehad, elke dag strandweer. Het appartement is ruim, gezellig ingericht, superschoon en van alle gemakken voorzien. Heeft een schitterend terras, lekkere ligstoelen en je ziet vanaf het terras en vanaf de eethoek de boten voorbij komen en de zon uit zee opkomen. Andere vrienden van ons hadden ook een appartement gehuurd in Saint Aygulf, maar zij moesten dagelijks 20 minuten via een klimmende weg naar het centrum en het strand lopen. Dan hadden wij het heel wat gemakkelijker en haalden verse croissantjes bij de bakker aan de overkant. Top en volgend jaar komen wij zeker terug in Le Palatin in Saint Aygulf. O ja, de mailwisseling met de vriendelijke eigenaar vooraf en de ontvangst was hartverwarmend.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Anouk23-08-2014

Ruim en aangenaam appartement

We hebben met zijn zessen 2 weken gelogeerd in het appartement. We hebben een hele leuke tijd gehad. Voldoende ruimte en van alle gemakken voorzien. Goeie uitvalsbasis en een prachtig uitzicht vanuit het terras. De zee is vlakbij en je kunt er goed in zwemmen. Een nadeel vonden wij dat we de airco niet mochten gebruiken.

• 10monique20-07-2014

Een fantastisch huis op een mooie centrale plek !

Wij hebben met ons gezin ( 6 personen ) mogen genieten van het appartement /penthouse van Paul en Femy en hebben het er erg naar ons zin gehad, alles was aanwezig , het huis was heel schoon en ruim...een grandioos uitzicht en ligt precies op de juiste plek om leuke dagjes uit te plannen naar markten , St Tropez, Monaco en nog veel meer...leuke wandelpaden langs de ruige kust maar ook heerlijk zeewater om in te zwemmen...eigenaren zijn heel gastvrij en hebben ons via mail veel tips en ideeën doorgegeven voor als we daar waren..we komen graag terug!

• 10erika potkamp16-07-2014

Super accommodatie!

Het is een accommodatie waarin je een gezellige vakantie hebt. Gezellige inrichting, mooi schoon en het ruikt er altijd fris. De slaapplaatsen zijn ook prima in orde. Deze accommodatie staat midden in het gezellige stadje. Strand, zee, winkeltjes, de bakker, je hebt alles in de buurt wat je nodig hebt. De eigenaars van deze accommodatie zijn ook super vriendelijk en staan open voor alle vragen ook de andere personeelsleden zijn erg vriendelijk.

Appartement Le Palatin info

• Aantal personen5 tot 6