Appartement Le Domaine des Eucalyptus

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Aygulf

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Le Domaine des Eucalyptus voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 10 reviews

0Tonen op kaart

11 Reviews over Le Domaine des Eucalyptus

• 7snij23-09-2013

prima appartement

prima appartement. Ik was een beetje huiverig na de vorige beoordelingen, maar dat was nergens voor nodig. We hadden via het reisbureau geregeld op zondag aan te komen ipv zaterdag en dat ging prima. Mooi appartement, nr 79 een aanrader. Achterin het park; uitzicht op het zwembad, geen achterburen en lekker rustig. Een 8 persoonsappartement geboekt voor een prima prijs. Auto is een must, ik zou zelf niet gaan lopen aan de weg, maar anderen deden dit wel. Een groot net zwembad en jeu de boule baan. Receptie is weinig uren per dag bereikbaar. Je moet een afspraak maken voor controle als je uitcheckt; ze lopen het appartement na als je weggaat. Meer plus dan minpunten voor dit appartement.

• 4José25-09-2011

Gaan hier nooit meer naar toe

Ontvangst was zeer onvriendelijk.Wij hadden toestemming gekregen om onze hond een labrador mee te nemen. Hier werd erg moeilijk over gedaan, maar konde in het engels duidelijk maken dat het geregeld was.Van andere gasten met hond hoorden wij dat dat ze moeilijk deden We kregen een huisje helemaal bovenin,wat dus behoorlijk sjouwen was om boven te komen.Andere gasten werden geholpen met bagage d.m.v. een wagentje. Huisje was niet schoon, veel schimmelplekken in de badkamer. WC was ook niet fris.Vraag me af hoe er daar schoongemaakt wordt.blij dat ik geen 52 euro heb betaald voor de eindschoonmaak. hebben zelf appartement netjes achtergelaten. Heb betere accomodaties gehad.

• 7Harry30-10-2009

Prettig verblijf

De appartementen liggen iets buiten St-Aygulf, zo'n 2Km van het strand. Eenvoudig van opzet. Mag je absoluut niet met onze nederlandse bedrijven vergelijken. Alles wel prima voor elkaar. Odalys is de keten waaronder dit complex valt. Zij hebben goede waar voor niet teveel.

• 8CV28-09-2009

Zonder veel verwachtingen

Wij zijn in september 10 dagen met z'n drieën geweest in dit domein. Het domein op zich is netjes. Het was afgesloten met een poort waardoor je wagen relatief veilig op de parking staat, en er was ook veel parking. We hadden een appartement voor 5 personen op het gelijkvloers van een apart gebouw. Het appartement was praktisch in gericht en je had er voldoende beschikbaar. Een stofzuiger ontbrak wel en hebben we wel gemist. De badkamer was klein (1 persoon). We mogen niet zeggen dat het er vuil was, maar naar onze normen kon het toch heel wat properder: het toilet rook naar urine, in de hoeken aan het bad waren zwarte schimmelranden. De gang van ons gebouw was wel heel vuil en het stonk er echt. Het zwembad was heel proper, maar niet verwarmd. Een speeltuin was er niet en dan misten we wel een beetje. De ligging van het domein is goed mits je een fiets meehebt om naar het centrum te rijden voor boodschappen of zo. Het was er nu nog steeds heel druk op de kustweg.

• 8carolien15-12-2008

goede uitvalsbasis met natuurgebied voor de deur

Prima appartementen, we zijn in mei en in oktober een week geweest. St Aygulf stelt als plaatsje niet zoveel voor, strand is wel mooi (bij van der Valk hotel). In de zomer is het erg druk op de kustweg en staat er vaak file, in voorjaar en najaar niet. In Frejus is alles te koop wat je nodig hebt bij Geant Casino. Voor de deur van je appartement een natuurgebiedje waar je doorheen kunt wandelen naar het strand. Wel vind ik de appartementen slecht schoongemaakt, deels ook omdat je alleen kunt schoonmaken met een bezem en een dweil, bij gebrek aan een simpele stofzuiger. Hierdoor worden de appartementen snel groezelig, jammer, want ze zijn vrij nieuw! Entertainment bestond uit het zwembad (in mei en oktober te koud) en een zaaltje met een poolbiljart. Op het zwembad na is er voor kinderen weinig te beleven bij de gebouwen.

• 8Ryszard14-12-2008

np. ''Świetne"

e.g. "Apartament Le Domaine des Eucalyptus in St. Aygulf is..." Super położenie,wszędzie blisko.Swietna plaża,super miejsce do wypadów turystycznych po całym wybrzeżu.

• 8Fam Stienstra02-11-2008

Mooi complex aan de côte d'azur!

Zijn in de herfstvakantie twee weken met onze twee kinderen in st Aygulf geweest. Het is een prima appartementencomplex met een aantal appartementen per gebouw. Wij hadden een 4-persoons appartement geheel boven aan en met de auto op de parkeerplaats was dat behoorlijk sjouwen de eerste en laatste dag, een karretje was handig geweerst. In deze periode ben je echt op het dorp aangewezen voor je brood en je boodschappen maar dat is met de auto slechts enkele minuten rijden. Het appertement zelf was redelijk schoon en had een tv met BVN en een aantal andere zenders. Wel misten we wat inventaris zoals een fatsoenlijke koekepan, etc. Waar niet goed over nagedacht is de douche (bad) je kunt eigenllijk niet fatsoenlijk douchen omdat je de douchekop niet op kunt hangen er geen douchegordijn is en alles dus nat wordt..... In de omgeving is voldoende te zien en daar hebben we dan ook volop gebruik van gemaakt : Monaco is aanrader zo ook Antibes en Marineland (dolfijnen en orca shows) aanrader!!

• 8Nicoleta07-10-2008

Schoon en nieuw

De accommodatie is nieuw en schoon. Ons 4 kamers appartement was groot, en in het algemeen schoon. Ik zeg dit want de tegels waren donker geworden vanwege vuil. De vloer plakte toch niet. Op het terras heb jij weinig privacy.
    Een minder punt was het ligbad dat alleen een klein spatscherm had tegen het water die op de vloer loopt als je wilt douchen. In de vloer is geen afvoer, dus je moet elke keer de vloer droog maken (het is lastig genoeg). Bij de receptie is een waskamer met een was- en droogmachine. Volgens mijn gevoel waren de machines niet echt schoon…dus een adres van een wasserij in het centrum van St. Aygulf is Garnier Plaes straat (vlak bij de dinsdagse boerenmarkt). Op een loopafstand heb je een tentwinkel. In de kleine St Aygulf konden wij s’avonds weinig doen. De accomodatie was moeilijk te vinden.

• 8marc blokzijl20-06-2008

Uitstekend verzorgde appartementen. Ze liggen ong 3 km van zee, maar dat is met auto geen bezwaar. Een perfect uitvalsbasis voor de cote d'azure.

• 8pieter en simon16-06-2008

Mooi nieuw appt. dus binnen ook alles nieuw, met magnetr. en afwasm. Vanuit de voorste appt. zeezicht op de verre zee. Deze liggen wel aan de wegzijde maar daar hebje nauwlijks last van. Wasmachine in bij receptie. Winkel van camping op loopafstand, voor echt inkopen naar Fresju. Stand dicht in de buurt, ook naakt. Ideaal gelegen voor uitstapjes langs kust en binnenland. Eigenlijk zijn we alleen maar positief over deze lokatie.

Appartement Le Domaine des Eucalyptus info

Veilig betalen met