Camping La Barquesterstersterster

90 reviews over Camping La Barque

• 2018
    2Tinus P.16-07-2018

Nooit meer!

Wij zijn 1 nacht op deze camping geweest en dat was meer dan genoeg! Het begon al toen wij agressief werden gesommeerd de auto een kwartslag te draaien. Bij aangeven een week te willen blijven, moest volledige bedrag vooraf worden voldaan. Het zwembad werkte niet ivm een kapotte installatie. Na het opzetten van onze tent bleek de douche geen warm water te geven. Dit was ook het geval bij de afwas en de wasgelegenheid voor kleding. Dus naar ander sanitairgebouw maar dit bleek of op slot, of te dienen als opslag of gewoon smerig. En dat voor half juni!! Besloten de dag erna weer te vertrekken en toen het resterende bedrag terug te vragen. Heel verhaal maar heeft een week (!!) geduurd voordat het kon worden uitbetaald en dit dan ook nog naar veel aandringen mijnerzijds en loze beloften vanuit de camping. Voor ons eens maar nooit weer deze camping!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7JB13-09-2015

Camping met verbeterkansen

Deze camping vooral geboekt om de beloofde ruime standplaatsen (minimaal 100m2). De tent van 40m2 paste echter niet binnen de plaats. Verder is het een gemiddelde camping. Weinig maar wel schoon sanitair, rustig en mooi zwembad en een prima restaurant.

De D8 is altijd aanwezig, net als het evenement met de monster trucks en de animatie van de eigen en de buurcamping. Niet geschikt voor echt lichte slapers.

In de omgeving is genoeg te doen. Je moet er op tijd voor op pad omdat de doorgaande routes muurvast staan vanaf 10.00. Ook boodschappen doen moet je dus op tijd doen.

Al met al voldoende, we hadden meer verwacht, maar daar kan zeker nog aan gewerkt worden.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6M. Jetten13-08-2015

Te luidruchtige animatie

wij hadden plek nummer 2, een grote plek met veel schaduw. Op deze plek heb je echter al het mogelijke geluid, het petanque, het zwembad, de kinderen die 's avonds bij de pingpong- en tafelvoetbaltafels rondhangen, maar vooral van de animatie. Elke avond wordt iets georganiseerd, DJ, live muziek, zumba. Alles met keihatde muziek die tot 24 uur duurt, en dan stopt de muziek maar de mensen gaan door, soms tot 2 uur 's nachts. Dan heb je ook nog het geluid van de animatie van de camping ernaast en dan staan er naast de camping de Hell Drivers die elke avond een show geven, met veel lawaai.... Wat dit betreft een tegenvaller. Ook het aantal douches is te weinig, waardoor je vaak moet wachten. Er is alleen stokbrood te verkrijgen, geen winkel .wel voldoende supermarkten in de buurt. Er is wel een mooi nieuw zwembad bij, maar met Franse regels, niet springen, niet duiken, geen ballen, zwembanden, niet eten en drinken en geen bermuda's.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8familie Franssen20-03-2014

Keurige camping

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad. De kinderen hebben zich prima vermaakt. We gaan hier zeker een keer naartoe.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 0fontaine21-07-2010

beware bad communication

in june the region fell victim of serious floods that is why i left it all blank. but after this disaster communications with the owner went from bad to worse to totally nonexcistent. we are still trying to get our money back from our lost vacation we booked but the situation seems hopeless and no help what so ever is given anywhere. in the last contact i had he told me to send a copy of all our documents and a letter asking for a full refund so he could send this to his insurance agent. i did this close to a month ago and now total blackout no response to mails, nothing. strange thing is that other campsites in the same region already and fully returned all the money to people who saw their vacation get cancelled by force of nature they were able to rebook something else whilst some are still hoping for the refund.

Gereisd met vrienden in juli 2010

2 tips over Camping La Barque

• Mayke Herberts, 24-11-2019

Het stadscentrum van Saint Aygulf ligt op slechts 5 km van de La Barque Ecolodge

Je kunt er direct met de auto of met de fiets komen door het fietspad te volgen

U vindt er alle voorzieningen: kleine winkels, restaurants, banken, het postkantoor

De Provençaalse markt vindt plaats op dinsdag- en vrijdagochtend.

• mariel_jetten, 13-08-2015

Als je de fiets bij je hebt, ga je het best met de fiets naar het strand. Gewoon links af en dan langs de camping ernaast fietsen (wel slecht wegdek) Dan op het einde rechts, dan sta je aan de kustweg. Vanaf St. Raphael kun je met de boot nasr St. Tropez en met de trein naar Monaco. Op maandag mooi vuurwerk in de haven van Frejus. Houd er wel rekening mee dat het verkeer hierna helemaal vast staat.

0 vragen over Camping La Barque

• SchaduwplaatsenAanwezig