Hotel Escale Au Soleil

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Aygulf

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Escale Au Soleil voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 6 reviews

9FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9Waardering

0Tonen op kaart

6 Reviews over Escale Au Soleil

• 8Peter04-09-2015

Leuk hotel

3 nachten in dit hotel verbleven. We hadden met de 3 persoonskamer genoeg ruimte voor ons tweeën. Omdat we op de benedenverdieping zaten hadden we ook een mooi en ruim terras. Kamer en sanitair maakt een nette indruk en is schoon. Badkamer is wel erg klein. De bedden zijn prima en er is een rolluik en airco aanwezig. Verder is de eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam. Ze kan een woordje Nederlands en Engels. Het hotel ligt daarnaast op loopafstand van het strand. Eén minpuntje: de WIFI werkte tijdens het verblijf niet. Verder: een erg fijn verblijf gehad!

• 7Roos30-07-2012

Knus hotel dicht bij het strand

Dicht bij het strand. Je hoeft maar een klein stukje te lopen. Het hotel is knus. De ene kamer is groter dan de andere. Je kunt het treffen om in de bezemkast(erg kleine kamer) terecht te komen. Het ontbijt is typisch frans, erg simpel. Na een paar dagen ben je de croissant en jam wel beu. Wel gezekerd van mooi weer.

• 10annabelle28-04-2011

à ne pas louper !!!

nous sommes rentrés de notre séjour enchantés !!!!! accueil très sympathique des propriétaires , l'hôtel est idéalement situé à 2 pas du bord de mer et des plages , restaurants à proximité . hôtel décoré avec beaucoup de soin , dans un quartier très calme ! vivement recommandé ...

• 10coralie mattis23-04-2011

charmant

tres bien hotel tres fleuri et propre beaucouq de charme UN ACCUEIL CHALEUREUX et SINCERE endroit tres calme stationnement devant l'hotel et acces au chemin du littoral et des criques a 50 m les restaurants de plage a 150m delicieux et pas chers

• 9Patrick16-09-2010

Pareltje

Per toeval terecht gekomen omdat alles in de buurt vol zat. We (2 volw.+2 kleine kinderen) hadden het appartement met dakterras. Heel knus en 180 graden view over de baai van Saint-Aygulf! Je voelt je als God in Frankrijk. De rest van de kamers niet gezien. Maar zeer vriendelijke gastvrouw die de rest ook allemaal netjes voor mekaar heeft. En binnen 3 minuten lopen lig je op het strand en 50 meter van rotsstrand. Staat te boek als 2-sterren hotel.

• 10didier chevalier11-03-2010

site fantastique

site fantastique tres bon rapport qualite emplacement pres des plages et d'excellents restaurants marche provencal a 500 m la base nature pour les jeunes tres tres bien les animations aussi hotel dans un espace priviligie et trop rare

Hotel Escale Au Soleil info

Building information