Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens

Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens
8,2

• Activiteiten9,0
  • Sfeer in stad9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Ecolodge L'Etoile d'Argens voor je op een rij gezet:

265 reviews over Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens in het Nederlands

Anders

Weinig controle bij zwembad

Rita VAN GOETHEM
7-9-2017

Weinig controle bij zwembad.kinderen (zelfs babies)in jacuzi.verdroogde bladeren hangen in zwembad van de lagune.navette naar strand was een ramp

Een mooie camping maar niet voor een tent/caravan die gebruik moet maken van douche wc. Erg oud en vaak vies Geluidsoverlast na 2300 uur van Franse mensen waar camping wat van moet zeggen. Animatie allemaal in frans kinderen worden niet gehaald. Dat is jammer

Voor mensen in een huurcaravan is fantastische camping met mooi zwembad! En leuke haven. Wel slecht dat de veerboot het 2 week niet deed. Gelukkig hadden wij eigen boot mee.

Centrale ligging tav grote steden

Linda
31-8-2017

Centrale ligging, uitgebreid animatie programma, zwemmen in zwembad voor mannen alleen met speedo,gratis shuttle boot naar het strand (wel wat afgelegen strand).

Niet alle mobile homes zijn standaard uitgerust met airco.

Uitrusting van mobile home volledig checken bij aankomst, kunnen dingen missen (die door receptie overigens snel worden aangevuld).

Goede ligging voor het bezoeken van steden (oa Nice, Monaco,Cannes en St. Tropez).

Beoordeling kamperen met caravan

Erwin VAN GALEN
30-8-2017

Al vorens mijn reactie, ik kom hier al 4 jaar en heb dit nog niet eerder mee gemaakt.

Wat jammer dat er de laatste 3 dagen van onze vakantie de toiletten niet werden schoon gemaakt. dit hebben we gemeld, maar er was weinig reactie tot actie, dit was ik niet gewend van deze camping.

zelfs de laatste avond was mijn elektra eerder afgesloten, precies op het moment dat de receptie was gesloten.

Wij zijn een dag eerder naar huis vertrokken, ook hier geen reactie of actie van de receptie.

Heel jammer dat de kampeerplekken verdwijnen We hebben voor de 5e keer een fijne vakantie gehad op uw camping jammer dat er geen betere zwembad trap is. Mijn been ernstig beschadigd door de trap

Heerlijke vakantie gehad!

Anoniem
21-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We hadden een fijne stacaravan van Roan op een prima plekje. We zaten wat meer achterop de camping, maar omdat de kinderen fietsjes van Roan konden gebruiken was dat geen enkel probleem: lekker fietsen naar het zwembad. Veel schaduw op onze plek.

Zwembad is mooi en groot genoeg. Wij zaten er in het hoogseizoen en vonden het echt niet overdreven druk of vol. Ook altijd een ligbedje kunnen krijgen. Soms even zoeken, maar dat is logisch.

Animatie is alleen in het Frans, maar daar maken wij geen gebruik van. Hoe het sanitair etc is kunnen we niets over zeggen, omdat we dat niet gebruikt hebben vanwege de stacaravan. Aantal leuke uitstapjes gemaakt vanuit de camping naar Monaco, Cannes, St Tropez. Op de aanrijroute naar de camping is het wel ontzettend druk.

Alles bij elkaar hebben wij heel erg genoten!

toiletgebouwen voor kampeerders is niet erg fris, vaker schoonmaken en niet alleen met hoge drukspuit

Mooi - maar kamperen?

Rémy Siroen
16-8-2017

We waren laat met reserveren, de grote plaatsen waren geboekt. Dus een standaardplaats van 80 m2 wat in de praktijk neerkwam op 65-70 m2. Te klein met een caravan en tentje zeker omdat je auto er nog bij moet. Veel stacaravans in nauwe straatjes die óók nog de auto kwijt moeten maar minder plaats hebben - dus alles geblokt, je kunt er niet meer uit. Geen uitzicht, weinig ruimte, voelde beklemmend tussen de stacaravans. Eerder reserveren en/of een grotere plaats, dan hadden we het anders gehad want verder is het prima.

Jammer genoeg wordt het sanitair alleen hogedruk gereinigd dus afval bleef liggen. Vies soms. Daarnaast, achteraan zijn sanitairgebouwen geofferd voor stacaravans. Dus vaak 2-3 gebouwen verder lopen met je afwas of om te douchen want de overgebleven gebouwtjes zijn overvol.

De rivier en het zwembad zijn erg leuk. Gemixt publiek. genoeg te doen; onze jongens miste voetbal. Veld is slecht, er wordt niet gevoetbald.

Al met al, mooie camping maar kamperen voelt als bijzaak.

Nette, verzorgde fijne camping.

Leo
9-8-2017

Flink geinvesteerd door de nieuwe eigenaar waardoor ze terecht nu 5 sterren hebben. Netjes, verzorgd, s’ nachts rustig. Zwembad vaak wel druk maar dat mocht de pret niet drukken.

Mooi maar helaas nog weinig camping

Isabel
8-8-2017

Het complex heeft zoveel mobile homes dat van een camping niet veel sprake meer is helaas. Mensen groeten elkaar amper. Het zwembad is mooi, druk ( handdoeken haalden we gewoon weg, lijkt nergens op dat bezet houden. Ze zijn minstens een uur weg en houden bv met een gezin 6 bedjes bezet) bij de rivier ook lekker vertoeven . Er zijn regels maar daar wordt totaal niet naar gekeken. De winkel heeft de hele dag brood, er zijn lekkere afhaalpizza's. 2x in restaurant lekker gegeten. Drankjes betaalbaar. Geen plastic meubilair maar loungebanken e.d. Boot naar strand prima, als ze het doen. 1 was bij ons hele tijd stuk andere had daarom aangepaste tijden, was soms wel balen.Sanitair wordt alleen met hoge druk schoongemaakt. (Port Grimaud is leuk uitje en van daaruit met de boot naar St, Tropez. Erg lekker gegeten bij Autre Rayson in Port Frejus.)

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.