Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens

• Activiteiten9,0
  • Sfeer in stad9,0

24 tips over Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens

walbo, 21-8-2016
Tip voor camperaars: Ga eerst naar de supermarkt voor je de camping aandoet, want supermarkt is erg ver weg.
Inne & Stefan, 29-8-2015

Corniche d'Esterel, en 'point d'Esquillon' zoeken.

Saint Tropez, maar neem de boot...

Muggenspray voorzien!

wendy aendekerk, 6-8-2015
Met de boot van St.Maxime naar St.Tropez. Duurt 15 minuutjes, mooi uitzicht en je omzeilt de files.

We hebben een aantal aanbieders voor Ecolodge L'Etoile d'Argens voor je op een rij gezet:

Veerle Bogaert, 27-7-2015
Goede ligging, dus uitstapjes naar steden aan de Côte d'Azur zijn heel goed te doen. Tip: haven Fréjus, les Gorges du Verdon, Port Grimaud, ...
Dick, 7-7-2015
Zet de coördinaten van de witte brug in je TOMTOM en blokkeer chemin des etangs meteen ook maar dan kom je nooit meer over die belachelijk slechte weg. De Carrefour en de Lidl zijn nog het best te bereiken. De Aldi is ingewikkeld te bereiken, giga veel rotondes en bij de Aldi bijna geen parkeerplaatsen.
Rik Minkenberg, 11-5-2015
Ga eens naar Monaco - Cannes - St. Tropez - Port grimault - Gorge Du Verdon echt heel leuk en veel te zien.

Richard, 31-3-2015
Op de Facebook-pagina kun je zien dat de toegangsweg naar deze camping vernieuwd is en opnieuw geasfalteerd. In een andere tip verderop staat een tip hoe je moet rijden.
ED, 22-9-2014
Kindvriendelijke stranden. Wij gingen graag naar het strand bij Les Issambres.
Rianne, 16-8-2014
Bezoek georges de Verdon, Monaco, St Tropez ( vroeg vertrekken anders sta je in de file het strand na Saint Tropez is zo mooi daar kijk je uit op de jachten die voor de kust liggen), Nice, Saint Maxime en Cannes (s'avonds bij hotels auto's en gasten spotten).
Toine, 7-8-2014
Excursie naar Monaco met de bus gedaan, alleen zaten er Fransen in de bus en de chauffeur/ reisleider sprak geen Engels. Saint Grimaud leuk plaatsje voor een paar uurtjes. Camping ligt centraal bij alle bekende plaatsen. Diverse grote supermarkten in de buurt.