Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Eva

Mooie, nette en rustige camping

Eva,
11-8-2018

De camping is mooi en wij hadden een prachtig en rustig gelegen kabane aan de rivier. Keurig huis, splinternieuw met een mooi terras rondom. Het enige slechte waren de matrassen in de kinderkamer, dit kan echt niet, alsof je op 2 planken ligt. Heel jammer. Verder uistekend, met vaatwasser, ruime douche en zelfs nespresso apparaat. De camping is mooi aangelegd, er is een mooi zwembadcomplex, die wel iets te klein is voor het aantal mensen in het hoogseizoen. Maar echt slecht is dat er veel te weinig parasols zijn. Met deze hitte en felle zon moeten er echt meer schaduwplekken zijn! Restaurant en snackbar zijn prima, maar daar kunnen ze de drukte nauwelijks aan, reken op een wachttijd van min een uur. Bootje naar strand is perefect, leuk tochtje en strand is relatief rustig.