Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens *****

Review geschreven door Knarf

Campingplaats

Knarf,
30-7-2018

In bovenstaande waardering heb ik een 0 gegeven aan de regels die niet van toepassing zijn op mijn situatie.

De entree van de camping met zwembad, winkel en toebehoren zijn mooi en goed georganiseerd.

De bloemen en bomen worden goed verzorgd.

De verdeling van kampeerplekken versus mobile homes kan voor een verrassing zorgen (als je vooraf niet hebt aangegeven dat je tussen kampeerplekken wilt staan.

De ondergrond van onze plek had een put die onlangs nog maar was aangevuld met grond (met veel boomwortels). Tijdens de hevige regenbui is dat bij ons en de plek naast ons een drassige massa geworden waardoor we niet meer in onze voortent konden komen (je zakte er zo'n 10 centimeter in).