Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens

8,2

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten9,0

Omschrijving
Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens is een kleinschalige camping aan de rivier Argens bij de Côte d'Azur. De camping is goed onderhouden en heeft een tropische uitstraling. De animatie en het zwembad zijn simpel, maar goed. Ga zeker eens naar Saint-Raphaël, maar ook Saint-Tropez en Port Grimaud liggen maar op 3 kwartier rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Ecolodge L'Etoile d'Argens voor je op een rij gezet:

266 reviews over Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens in het Nederlands

Helaas, nooit meer

E,
26-12-2018

Jaren op deze camping geweest, maar sinds de nieuwe eigenaar zijn gewone kampeerders niet meer echt welkom.

Bij aankomst konden we niet op onze plek, er stonden auto's geparkeerd van de mobiel homes.

Na alles geïnstalleerd te hebben, bleek het sanitair gebouwtje gesloten en moesten we 3 paden verder op naar het toilet.

Toilet gebouw gaat erg achter uit, koude douches.

Je voelt je dus echt niet meer welkom als gewone kampeerder, zijn meer bezig om veel geld te verdienen aan de verhuur accommodatie. Dus voor ons helaas de laatste keer!!!!

fijne camping

Reinout,
26-9-2018

goede rustige, kleinschalige camping, met een leuk zwembad, een supermarktje en een restaurant met goed eten, alleen de bediening is schandalig slecht.

Druk, duur en nog meer druk.

Eva,
27-8-2018

Classic plus lodge was karig. Vreemde vlekken op diepvries, kastjes, toiletdeur, enz. Ruimtes erg krap (2x 1-persbedden tegen elkaar, geen loopruimte) (2pers-kamer enkel loopruimte voor dwergen). Keiharde bedden. Extreem weinig servies en keukengerei (geen pannendeksels, geen schaar, 2 mokken voor 6 personen). Terrastafel vol ranzige krassen. Gereserveerde handdoeken in een zak buiten neer gesmeten.

Animatie waardeloos. Alles in het Frans, passief team. Extra’s (circus/springkussen) tegen betaling van 10 euro pp! Een week ging het circus, 50 verdrietige kinderen. ('te weinig animo").

Zwembad te druk, mensen liepen met tassen rond want alle ligbedden vol. Rommelig, kapotte zwembadlampen lagen hele verblijf kapot naast water op de tegelvloer. Kabels open en bloot zonder (aarde) beveiliging bij het water. Shuttle naar strand: 20 minuten varen en nog 20 minuten lopen voor… naakstrand!

Het viel ons voor dit bedrag erg tegen. Nooit meer!

Mooie vakantie

Simone en Marc,
22-8-2018

Prachtige en mooi onderhouden camping. Weliswaar staan de caravans dicht bij elkaar, maar heb je toch veel privacy. Kwaliteit restaurant was matig en zwembad te klein voor het aantal mensen, waardoor dus overvol.

Vincent,
20-8-2018
Mégane, Chargée de communication et marketing, 27-12-2018

Bonjour Vincent,

Nous vous remercions pour votre retour.

Nous avons bien connaissance de ce dysfonctionnement et sommes en train de travailler pour son amélioration. La connexion wifi devrait être meilleure l'année prochaine puisque nous posons la fibre. De plus, nous vous proposons désormais un abonnement gratuit pour un appareil et les autres appareils pourront se connecter pour 1€/jour/appareil.

A très bientôt pour tester cela ?!

Simon,
18-8-2018
Mégane, Chargée de communication et marketing, 27-12-2018

Hello Simon,

We thank you for your review and happy to see that you tried the lodge Kabane.

They are really different from standard mobile home.

The view to the river and the XXL terrace, the comfort also...

Thank you also for your nice comments.

Hope to see you soon at Ecolodge l'Etoile d'Argens !

We vonden het heel erg fijn dat we bij boeking van de accommodatie het door ons van te voren gevraagde huisje hebben gekregen.

Heel storend en jammer vinden we dat er regelmatig vernielingen waren van stoelen en/of tafels bij de tennisvelden. Daar zou meer toezicht op mogen zijn.

Het personeel was altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ook werd er altijd snel gehandeld bij problemen.

Mijn dochter mist het boogschieten heel erg.

Wij zijn erg tevreden over het geheel.

Ook zijn we erg benieuwd naar de veranderingen in de aankomende jaren.

Mooie, nette en rustige camping

Eva,
11-8-2018

De camping is mooi en wij hadden een prachtig en rustig gelegen kabane aan de rivier. Keurig huis, splinternieuw met een mooi terras rondom. Het enige slechte waren de matrassen in de kinderkamer, dit kan echt niet, alsof je op 2 planken ligt. Heel jammer. Verder uistekend, met vaatwasser, ruime douche en zelfs nespresso apparaat. De camping is mooi aangelegd, er is een mooi zwembadcomplex, die wel iets te klein is voor het aantal mensen in het hoogseizoen. Maar echt slecht is dat er veel te weinig parasols zijn. Met deze hitte en felle zon moeten er echt meer schaduwplekken zijn! Restaurant en snackbar zijn prima, maar daar kunnen ze de drukte nauwelijks aan, reken op een wachttijd van min een uur. Bootje naar strand is perefect, leuk tochtje en strand is relatief rustig.

Hele mooie camping. Erg genoten. Alleen de boot naar het strand raad ik af. Sta je met 50 man te wachten op een bootje voor 18 personen. Dan moet je gewoon vechten voor een plekje totaal geen controle wie er het eerst aan de beurt is. Wij hebben later de anderen met de auto moeten ophalen.

Fantastische camping met een supermooie nieuwe mobilhome

Patrick,
6-8-2018

Fantastische camping met een supermooie nieuwe mobilhome aanrader !!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.