Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens

8Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden
  • 9Activiteiten
  • 9Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Ecolodge L'Etoile d'Argens voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens is een kleinschalige camping aan de rivier Argens bij de Côte d'Azur. De camping is goed onderhouden en heeft een tropische uitstraling. De animatie en het zwembad zijn simpel, maar goed. Ga zeker eens naar Saint-Raphaël, maar ook Saint-Tropez en Port Grimaud liggen maar op 3 kwartier rijden.

612 reviews over Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens

• 2019
    9Claude22-11-2019

Fantastsciche

ik heb zeer goede vakanties doorgebracht met mijn vrienden. Ik vond de jaccuzi leuk

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9de Bruin17-09-2019

Geweldige touroperator-stacaravan op topcamping!

Via touroperator bij deze camping terecht gekomen. De accommodatie was perfect, erg schoon en gemoedelijk gelegen. Het touroperator-personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Zodra er iets was stond men direct voor ons klaar.

Een paar minpunten waren dat er veel muggen, wespen en vliegen zijn rond de camping (inclusief het zwembad), en de matrassen zijn vrij stug.

Het zwembad was erg mooi onderhouden, behoorlijk schoon en voldoende ligbedden. Bijna elke avond was er animatie bij het restaurant en was er voldoende qua eetgelegenheid. De supermarkt die op de camping aanwezig was, was erg klein en behoorlijk duur. In de buurt zit de Carrefour, die erg groot en zeer goed is.

Voor de rest genoten van de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Complimenten voor touroperator!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Susanne19-08-2019

Minder fijn dan vorig jaar en vol met tijgermuggen

Voor de tweede keer op deze camping. Maar volgend jaar niet meer. In plaats van verbeteringen zijn er veel verslechteringen. Als eerste al heel onvriendelijk ontvangen door het touroperator personeel. Het voetbal veld is volgebouwd met sta caravans en er is geen alternatief. De lampen in het zwembad hangen nog steeds los. Je mocht vorig jaar nog met een balletje in het grote zwembad overgooien. En nu word je gevraagd het in het kleine bad te doen. Maar als de animatie komt mag je daar ook niet meer overgooien.
    Ook het restaurant is van eigenaar veranderd. Spreekt alleen frans en kan de druk niet aan. Mijn kind was ziek en wilde iets van de take away. Daar was geen tijd voor. Het was te druk in het restaurant. Ook in de middag werd me gevraagd even 15 min te wachten. De eigenaar was alleen en hij MOEST eerst de tafels dekken. En de lounge banken bij het zwembad zijn vervangen door eettafels.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Fam Vd Linden14-08-2019

Nooit meer!

Deze camping valt ons erg tegen. Veel lawaai, harde muziek, luidruchtige jongeren die ‘s nachts over de camping zwalken, er is geen enkele actie of controle daarop. Auto’s blijven rondrijden ook na 23.00 uur, wasmachines (staan buiten) blijven draaien ‘s nachts en de hele nacht klonken er verschillende piep geluiden (oa alarm wasmachine) Bewaking was bij calamiteit onbereikbaar. De camping is alleen maar gericht op stacaravans. De kampeerplaatsen zijn onverzorgd, hobbelig en keihard, kabels van stacaravans liggen dwars over de plaatsen, douches koud, sanitair wordt slecht of helemaal niet schoongemaakt en er is geen licht bij de afwas. Het beloofde voetbalveld was volgebouwd met stacaravans. Er waren wel 6 tennisbanen. Lampen in het zwembad hangen los met bedrading in het water, animatie is alleen Frans georiënteerd, bediening is onvriendelijk. Melding bij receptie wordt niets mee gegaan. Voor ons eens maar nooit meer...

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Mirjam12-08-2019

Geen voetbalveld = geen 5 sterren!

Wij hebben 5 heerlijke vakanties gehad met de tent op deze camping. Dit jaar was het al belabberde voetbalveld volgebouwd met stacaravans. Geen nieuw voetbalveld. Tevens kapotte baskets op het basketbalveld. De dame bij de receptie wist niet of hier volgend jaar verandering in komt. Ondanks de fijne camping plaats, mooi zwembad en heerlijk terras willen mijn kinderen volgend jaar helaas niet meer naar deze camping. Jammer dat ervoor gekozen wordt de beschikbare ruimte vol te bouwen met stacaravans. Animatie is alleen Franstalig, waardoor minder aansluiting voor Nederlandse kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Fam.Gorter10-08-2019

goed te doen

Camping met verschillende indrukken,deel met mobile homes heel netjes,kampeergedeelte is rommelig.Bootje naar het strand is leuk voor een keer,maar op het strand waar de boot aankomt is verder niks.Beter met de auto naar St.Aygulf. Geen voetbalveldje op de camping,wel 6 tennisbanen. Zwemwater in zwembad vuil aan einde van de dag. Nederlands sprekende dames bij receptie erg vriendelijk en behulpzaam.Animatie alleen in het Frans.Voor oudere kinderen niet veel georganiseerd. Leuke trips in de omgeving gemaakt. St.tropez met de boot vanuit St.maxime is een beter idee dan met de auto. Avondmarkt in Frejus is ook leuk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7els pauwels05-08-2019

Leuke camping,goed voorzien. Aangenaam met kids.

Aangename omgeving,met boot of fiets naar het strand. Mooie zwembaden op de camping. Bungalow was goed,tuintje verwilderd. Tennisterreinen vaak volzet. Voetbalterrein niet aanwezig,jammer.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Vakantiegangers04-08-2019

De lodge had 3 slaapkamers (dus geschikt voor 6 personen), maar met 4 personen was het al best vol. We konden gelukkig veel gebruik maken van het mooie balkon/terras. De lodge is erg gevoelig voor beweging zowel binnen als buiten. Als je in bed lag en iemand liep, dan lag je heen en weer te wiebelen in je bed. De huur van fietsen zat bij de prijs inbegrepen. Dat was echt super. Wij zaten vlak bij de rivier, ver weg van de animatie. Je kon de animatie nog wel horen maar was niet echt storend. De animatie aan de overzijde van de rivier was iets meer aanwezig. Ondanks paar minpuntjes hebben we heerlijk genoten.

Gereisd in augustus 2019

• 10Vakantiegangers04-08-2019

Gereisd in augustus 2019

• 10Marc30-06-2019

Heel goe

Mooie vriendelijke receptie alles keurig in orde op camping

Gereisd in juni 2019

Camping Ecolodge L'Etoile d'Argens info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel