vakanties Sospel

Reviews over Sospel

Prachtige Camping / Dik in orde!

Verdonck Mark,
    13-7-2018

De bovenste plaatsen hebben een prachtig uitzicht.

Propere Camping ; en vooral RUSTIG

Heel mooi en ruim zwembad.

Camping voor de rustzoeker in heerlijke omgeving!!

fam Tijsma,
    12-8-2017

Wat ons echt opviel de gedrevenheid van de eigenaar zijn vrouw (die perfekt nederlands spreekt) en dochter om het je naar de zin te maken, en of dat nu je plek was, of een toeristisch item alles onder het mom " U vraagt wij draaien ". De douches met muntjes, heerlijk zouden alle campings moeten doen want je staat nooit lang te wachten en de verspilling is gering. Schone toiletten echt wel!! zijn ze vies dat ligt hem nooit aan de campingeigenaar maar aan de gebruikers . ideale camping voor de wandelaar die van warmte houd. Vraag bij de VVV om het wandelrouteboek, ligt niet in de schappen maar achter de schuifdeur.

Inderdaad Sospel heeft op het gebied van supermarkten niet veel, maar dr zijn er twee een Spar en een Proxi al is deze laatste niet de beste. Menton is een leuk stadje voor de winkelbezoeksters ga echt naar het oude gedeelte bij de haven, tis vanaf de camping steeds rechtdoor de stad in ,op het einde links en zoek maar een parkeerplaats. En vergeet niet de kustweg naar Italie Prachtig!!!

Mooi gelegen, rustige camping met mooi uitzicht

Duiven,
    22-8-2016

Mooie camping met ruime plekken. Beneden voornamelijk plekken in de schaduw, daarnaast ook meer zonnige plekken op terrassengedeelte met prachtig uitzicht. Wel veel trappen op en 's nachts lampje nodig omdat de camping dan niet verlicht is. Rustige, prettige camping om een weekje te kamperen. Goede uitvalsbasis voor zee/ bergen, al moet je er wel een stukje voor rijden. Sanitair is oud en niet altijd schoon. Waterval nabij waar je ook kunt zwemmen, prachtig en heerlijk om even af te koelen. Je kunt 's avonds lekkere pizza's op de camping afhalen.

Prima camping voor een rustige vakantie

Groningen,
    10-8-2016

Prima camping met ruime plaatsen. Niet al te duur, vriendelijk personeel en een super mooie omgeving. De douches en toiletten zijn verouderd. Iedere dag 50 cent moeten betalen voor een ijskoude of veel te hete douche, dit was een tegenvaller. Ook zou het fijn zijn als er ligbedden waren bij het zwembad.

Tips: in Menton kan je heerlijk van het strand genieten.

In sospel kan je lekker eten bij 2G en Picoun.

Dagje in de canyons geweest. super geregeld en geweldige ervaring.

Heerlijk huisje, fijn zwembad, schitterend weer.

Fam. Van Dijk,
    4-8-2016

Wij hadden het huisje gehuurd en die was prachtig. Eigen tuintje, fijne douche en ruim voor 4 personen. Je bent wel wat apart van de camping voor je gevoel. Jammer dat er niet iets van een klein terrasje is op de camping en een pingpong tafel voor de kinderen, dan maken ze wat makkelijker vriendjes. Voor uitstapjes moet je wel veel rijden, wandelen kan je wel veel in de buurt.

Sospel scoort een 7,1 uit 10, op basis van 22 reviews