8,8

35 reviews over Camping Domaine Sainte Madeleine in het Nederlands

Prachtige Camping / Dik in orde!

Verdonck Mark,
13-7-2018

De bovenste plaatsen hebben een prachtig uitzicht.

Propere Camping ; en vooral RUSTIG

Heel mooi en ruim zwembad.

Gereisd met partner in juni 2018

Wat ons echt opviel de gedrevenheid van de eigenaar zijn vrouw (die perfekt nederlands spreekt) en dochter om het je naar de zin te maken, en of dat nu je plek was, of een toeristisch item alles onder het mom " U vraagt wij draaien ". De douches met muntjes, heerlijk zouden alle campings moeten doen want je staat nooit lang te wachten en de verspilling is gering. Schone toiletten echt wel!! zijn ze vies dat ligt hem nooit aan de campingeigenaar maar aan de gebruikers . ideale camping voor de wandelaar die van warmte houd. Vraag bij de VVV om het wandelrouteboek, ligt niet in de schappen maar achter de schuifdeur.

Inderdaad Sospel heeft op het gebied van supermarkten niet veel, maar dr zijn er twee een Spar en een Proxi al is deze laatste niet de beste. Menton is een leuk stadje voor de winkelbezoeksters ga echt naar het oude gedeelte bij de haven, tis vanaf de camping steeds rechtdoor de stad in ,op het einde links en zoek maar een parkeerplaats. En vergeet niet de kustweg naar Italie Prachtig!!!

Gereisd met partner in juli 2017

Rustige camping in bergachtig gebied

Familie
8-11-2016

Afgelopen zomer met kinderen tussen 7-10 op deze camping geweest. De camping ligt op een super rustige plek, een half uur rijden vanaf de drukke kust bij Menton. Je hoort 'S-nachts alleen een uil. Er is geen weg recht dus je rijdt continue tussen prachtige bergen.

Heerlijk zwembad en heerlijke pizza te koop op de camping. Super vriendelijke eigenaren.

Sanitair is redelijk. De rust en de omgeving maken veel goed.

Er is niets georganiseerd en er is geen lokale gezellige plek voor de kinderen. Dit was echt minder. Om 19 uur sluit het zwembad en kunnen kinderen elkaar eigenlijk nergens treffen. Als je op tijd naar bed wilt zit je hier zeker goed.

Voor de supermarkt moet je toch eigenlijk wel in Menton zijn. In Sospel zit een piepkleine winkeltje waar je niet dichtbij kunt parkeren. In Menton zit een grote supermarkt op de route vanuit het centrum naar de camping.

De plaatsen voor de tenten die vanaf het zwembad omhoog liggen zijn erg mooi! Ook de plaatsen naast het zwembad voor caravans zijn prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie camping met ruime plekken. Beneden voornamelijk plekken in de schaduw, daarnaast ook meer zonnige plekken op terrassengedeelte met prachtig uitzicht. Wel veel trappen op en 's nachts lampje nodig omdat de camping dan niet verlicht is. Rustige, prettige camping om een weekje te kamperen. Goede uitvalsbasis voor zee/ bergen, al moet je er wel een stukje voor rijden. Sanitair is oud en niet altijd schoon. Waterval nabij waar je ook kunt zwemmen, prachtig en heerlijk om even af te koelen. Je kunt 's avonds lekkere pizza's op de camping afhalen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima camping voor een rustige vakantie

Groningen
10-8-2016

Prima camping met ruime plaatsen. Niet al te duur, vriendelijk personeel en een super mooie omgeving. De douches en toiletten zijn verouderd. Iedere dag 50 cent moeten betalen voor een ijskoude of veel te hete douche, dit was een tegenvaller. Ook zou het fijn zijn als er ligbedden waren bij het zwembad.

Tips: in Menton kan je heerlijk van het strand genieten.

In sospel kan je lekker eten bij 2G en Picoun.

Dagje in de canyons geweest. super geregeld en geweldige ervaring.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geen drie sterren waard

gerard
7-8-2016

Mooie camping in een prachtige streek. Maar, er zijn ook minpunten: Het sanitair was vuil,oud en klein, je zat met je knieën tegen de deur. Douches met muntjes en dan nog geen warm water. s' Avonds is de de camping vervuild door de rook van de pizzabakker. Het dure internet werkt maar half. Als je langs de weg ligt heb je hinder van de vele motoren die passeren. Bij de afrekening telt de bazin twee keer verkeerd... in haar voordeel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk huisje, fijn zwembad, schitterend weer.

Fam. Van Dijk
4-8-2016

Wij hadden het huisje gehuurd en die was prachtig. Eigen tuintje, fijne douche en ruim voor 4 personen. Je bent wel wat apart van de camping voor je gevoel. Jammer dat er niet iets van een klein terrasje is op de camping en een pingpong tafel voor de kinderen, dan maken ze wat makkelijker vriendjes. Voor uitstapjes moet je wel veel rijden, wandelen kan je wel veel in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke, rustige, mooie camping

Annelies
30-7-2016

Mooie, rustige camping. Vooral boven op 1 van de terrassen. Beneden sta je onder bomen en is het m.i drukker. Mooi uitzicht op de bergen vanaf boven. Vriendelijke, zakelijke eigenaren. Vrouw spreekt Nlds, dat is erg prettig. Prima, schoon sanitair!Zwembad is prima! Onze kids vermaakten zich er uitstekend met ook andere kinderen. Zee op 30 min rijden. Menton/ Ventimiglia/Nice erg leuk. Mooi gebied om te wandelen/fietsen.

Nadelen: Een tafeltennistafel oid zou een welkome aanvulling zijn. Weinig sport/spel-gelegenheid.

Wifi is erg duur en vooral 's avonds erg beroerde verbinding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke terrassencamping

theresia
23-12-2015

Prachtige kampeerplaatsen, fijn zwembad op ca. 4 km van Sospel. Eind juni was het nog erg rustig. Er was geen winkel of restaurant, we konden wel brood bestellen. Sanitair was uitstekend. Verder weinig voorzieningen en de wifi was erg duur. In Sospel is een supermarkt en volop keus aan restaurants. De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in juni 2015

Aanrader

Leo
8-10-2015

We stonden op een mooie en erg ruime plek. Hadden vanaf onze plek uitzicht op het zwembad. Vonden wij erg prettig m.b.t. de kids

Camping vonden wij leuk opgezet/had erg mooie plekken vooral het bovenste gedeelte van de camping. Beneden erg veel bomen waardoor je daar weinig zon hebt.

Zwembad: basic maar voldeed.

Sanitair: Beetje oubollig maar voldeed, was schoon. Wel douchen met muntjes.

Onze kinderen 11,8 en 4 hebben zich prima vermaakt. Er was echter geen animatie maar door de vele vriendjes miste ze dat niet.

Waterval vlakbij de camping is een aanrader, Erg mooi.

Lekkere eigen gemaakte pizza's

Enige minpunt vonden wij: Als je er alle dagen op uit trekt ligt het wel wat afgelegen. Ook m.b.t. boodschappen doen moet je deze plannen met een bezoek aan een stad.

Sospel heeft een kleine spar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Madeleine in Sospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Madeleine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.