Hotel De France

2 reviews over Hotel De France in het Nederlands

Super vriendelijk hotel

Ben Hoogendijk
22-7-2009

Mede door de zeer behulpzame eigenaars een zeer goed hotel om heen te gaan. Sospel zelf is een leuk dorp met veel terrasjes en leuke straatjes. Omgeving is prachtig met o.a. de col de turini

2006

zeer leuke streek om te verblijven en te wandelen. Heel toffe mensen in het hotel. Het hotel wordt uitgebaat door 2 belgische koppels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De France in Sospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De France scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.