Hotel Novotel Avignon Nord

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Avignon Nord voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Novotel Avignon Nord in het Nederlands

Excellent location for visiting the area

Tom Mestdag
3-9-2012

Everything you can expect from a Novotel and more : nice, large, quite rooms. Good choice at breakfast. Larger then usual pool, 2 tennis courts, etc... Close to the highway exit, yet, very quiet. Close to a large shopping mall, with a large amount of different restaurants within 5 minutes. Congratulations to the staff : they did an excellent job, not only making adults feel at home, but also children (even a clown to entertain children during breakfast with balloons)

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed bereikbaar en prettig hotel

Nico
20-11-2011

Dicht bij de autostrade, direct bereikbaar.Kamers waren zeker in orde. Diner en ontbijt ook ok

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

prima overnachtingshotel

n.otto
10-8-2008

Wij hebben hier overnacht tijdens onze reis naar Spanje. Prima hotel, kindvriendelijk (playstation speelhoek, leuk zwembad en een groot grasveld met speeltoestellen. Ontbijt was prima. Eten; prijs - kwaliteitverhouding niet geheel correct (hoog). Verder prima overnachting gehad. L

Gereisd Familie in augustus 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Avignon Nord in Sorgues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Avignon Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.