Appartement Le Galoubet

Appartement
Appartement Le Galoubet
8,2

36 reviews over Appartement Le Galoubet in het Nederlands

We zijn zeer tevreden over het huisje en de service van het personeel, zowel van de receptie als de technische dienst.

Als er iets stuk is of niet goed werkt wordt er zo vlug mogelijk iets aan gedaan.

Bedankt. Het was er aangenaam vertoeven.

Gereisd anders in oktober 2018

Dorian,
20-8-2018

Kadaf70,

Lilineusch,

Marechzl,
          Gereisd anders in augustus 2018

Technische dienst belooft van alles maar komt het niet (op

Martin,
          13-8-2018

Technische dienst belooft van alles maar komt het niet (op tijd) na !!!

Gereisd anders in augustus 2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op dit vakantiepark! Vooraf om een huisje met mooi uitzicht gevraagd en deze hebben we ook toegewezen gekregen. Vrij uitzicht en geen inkijk van buren (nr 73). Je zit dan wel boven in het park en moet rekening houden met een flinke klim van het zwembad weer terug naar het huisje. Het huisje is basic maar wel van alle gemakken voorzien en de bedden zijn prima. Het zwembad is niet heel groot maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Er waren altijd wel Nederlandse kinderen om mee te spelen. Bij de snackbar zou ik alleen maar ijsjes en pizza halen..... In de omgeving kun je veel lekkerder eten in bv Hyeres, Bandol of Sanary sur mer. Wij hebben St Tropez bezocht met de boottaxi vanuit Port Grimaud. Geen file gehad! Verder vonden wij Cassis en een dagtochtje naar Gorges du Verdon een aanrader. Op 20 min rijden heb je mooie baaitjes waar overwegend Fransen komen (plage du Monaco en plage du Pradon)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima plek!

Mischa
              20-8-2016

Je moet idd wat geluk hebben bij het toewijzen van de chalet. Wij lagen halverwege en hoefden niet zoals sommige deden met de auto naar het zwembad. Het chalet was schoon en basic. Aan het zwembad zijn idd geen parasols maar het is wel mogelijk om altijd in de schaduw te liggen dus we hebben de parasols niet gemist. Het was ook fijn dat je niet hoefde te rennen om een bedje te bemachtigen, er was plek genoeg. In het park zaten voornamelijk Fransen. De sfeer was prima. Het eten bij de snackbar hebben we niet echt geprobeerd behalve dan een pizza. En die smaakte prima. Het park ligt in een minder toeristisch gedeelte van de Provence. Een ritje naar St. Tropiz in het hoogseizoen is vanwege de files echt af te raden. Er liggen leuke kleine dorpjes in de buurt, je moet wel even zoeken. Ook hebben we op 20 min. rijden een prachtige baai gevonden waar we meerdere keren gelegen hebben. Geen toerist te zien!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige plek met minpunten

Familie
              12-8-2016

Bij aankomst blij verrast over de locatie, leuke bergachtige omgeving, Vooraf een ruimer chalet gekozen zodat we 2 slaapkamers hadden. Wat tegen viel was : niet alles schoon bij aankomst, groot deel van de inboedel ontbrak, de staff was onderling zeer uitbundig, maar uiterst gereserveerd tot ronduit onbeschoft naar klanten. Douchen is niet normaal mogelijk wegens ontbreken douchestang.(is niet verholpen). Bij de snackbar bleek afwassen een uitdaging, smerige borden bij eerste ontbijt poging. Verder is het gelijktijdig uitserveren van bestellingen een uitdaging.

Wie van de zee houdt, heeft hier een mooie uitvalbasis maar moet rekening houden met een rit van 1 uur om bij een zandstrand te komen, door de vele files richting de kust. Bij het zwembad zijn geen overkappingen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima vakantiepark!

JH
              24-7-2015

Voor de tweede keer met volle tevredenheid dit vakantiepark bezocht. Het ontvangst was vriendelijk en we kregen dit jaar een huisje halverwege de berg. Je moet een beetje geluk hebben met de toewijzing van je huisje, sommige huisjes hebben een prachtig uitzicht terwijl anderen wat dichter op elkaar staan. Het huisje was schoon en voorzien van vaatwasser en airco. Het is geen massaal park en van de animatie moet je niet teveel verwachten. We hebben met jonge kinderen gereisd en die hebben zich prima vermaakt. Het dorpje Sollies-Toucas stelt eigenlijk niks voor, wil je leuke steden\strand bezoeken dan ben in 20 minuten in Toulon of Hyeres. De prachtige omgeving en het heerlijke klimaat doet ons zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Galoubet in Solliès-Toucas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Galoubet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.