Appartement Le Galoubetstersterster

Tonen op kaart

105 reviews over Appartement Le Galoubet

• 2018
    9Marc De Rycke17-10-2018

We zijn zeer tevreden over het huisje en de service van het personeel, zowel van de receptie als de technische dienst. Als er iets stuk is of niet goed werkt wordt er zo vlug mogelijk iets aan gedaan. Bedankt. Het was er aangenaam vertoeven.

Gereisd in oktober 2018

• 10Dorian20-08-2018

• 8Kadaf7018-08-2018

• 9Lilineusch18-08-2018

• 9Marechzl18-08-2018

• 7Martin13-08-2018

Technische dienst belooft van alles maar komt het niet (op tijd) na !!!

• Oude reviews

8Fam. Nahar25-08-2016

Prima uitvalsbasis om Cote d'Azur te bezoeken!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op dit vakantiepark! Vooraf om een huisje met mooi uitzicht gevraagd en deze hebben we ook toegewezen gekregen. Vrij uitzicht en geen inkijk van buren (nr 73). Je zit dan wel boven in het park en moet rekening houden met een flinke klim van het zwembad weer terug naar het huisje. Het huisje is basic maar wel van alle gemakken voorzien en de bedden zijn prima. Het zwembad is niet heel groot maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Er waren altijd wel Nederlandse kinderen om mee te spelen. Bij de snackbar zou ik alleen maar ijsjes en pizza halen..... In de omgeving kun je veel lekkerder eten in bv Hyeres, Bandol of Sanary sur mer. Wij hebben St Tropez bezocht met de boottaxi vanuit Port Grimaud. Geen file gehad! Verder vonden wij Cassis en een dagtochtje naar Gorges du Verdon een aanrader. Op 20 min rijden heb je mooie baaitjes waar overwegend Fransen komen (plage du Monaco en plage du Pradon)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Mischa20-08-2016

Prima plek!

Je moet idd wat geluk hebben bij het toewijzen van de chalet. Wij lagen halverwege en hoefden niet zoals sommige deden met de auto naar het zwembad. Het chalet was schoon en basic. Aan het zwembad zijn idd geen parasols maar het is wel mogelijk om altijd in de schaduw te liggen dus we hebben de parasols niet gemist. Het was ook fijn dat je niet hoefde te rennen om een bedje te bemachtigen, er was plek genoeg. In het park zaten voornamelijk Fransen. De sfeer was prima. Het eten bij de snackbar hebben we niet echt geprobeerd behalve dan een pizza. En die smaakte prima. Het park ligt in een minder toeristisch gedeelte van de Provence. Een ritje naar St. Tropiz in het hoogseizoen is vanwege de files echt af te raden. Er liggen leuke kleine dorpjes in de buurt, je moet wel even zoeken. Ook hebben we op 20 min. rijden een prachtige baai gevonden waar we meerdere keren gelegen hebben. Geen toerist te zien!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Familie12-08-2016

Prachtige plek met minpunten

Bij aankomst blij verrast over de locatie, leuke bergachtige omgeving, Vooraf een ruimer chalet gekozen zodat we 2 slaapkamers hadden. Wat tegen viel was : niet alles schoon bij aankomst, groot deel van de inboedel ontbrak, de staff was onderling zeer uitbundig, maar uiterst gereserveerd tot ronduit onbeschoft naar klanten. Douchen is niet normaal mogelijk wegens ontbreken douchestang.(is niet verholpen). Bij de snackbar bleek afwassen een uitdaging, smerige borden bij eerste ontbijt poging. Verder is het gelijktijdig uitserveren van bestellingen een uitdaging. Wie van de zee houdt, heeft hier een mooie uitvalbasis maar moet rekening houden met een rit van 1 uur om bij een zandstrand te komen, door de vele files richting de kust. Bij het zwembad zijn geen overkappingen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8JH24-07-2015

Prima vakantiepark!

Voor de tweede keer met volle tevredenheid dit vakantiepark bezocht. Het ontvangst was vriendelijk en we kregen dit jaar een huisje halverwege de berg. Je moet een beetje geluk hebben met de toewijzing van je huisje, sommige huisjes hebben een prachtig uitzicht terwijl anderen wat dichter op elkaar staan. Het huisje was schoon en voorzien van vaatwasser en airco. Het is geen massaal park en van de animatie moet je niet teveel verwachten. We hebben met jonge kinderen gereisd en die hebben zich prima vermaakt. Het dorpje Sollies-Toucas stelt eigenlijk niks voor, wil je leuke steden\strand bezoeken dan ben in 20 minuten in Toulon of Hyeres. De prachtige omgeving en het heerlijke klimaat doet ons zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

4 tips over Appartement Le Galoubet

• MPT, 10-08-2012

Aanrader voor wie dicht bij de kust wil zitten zonder de drukte te willen ervaren.

• webwinkelen, 23-10-2011

Kijk voor de ligging van stranden op de site: http://www.plagesmed.fr/departements/var-uk.html. Daarop staat ook of er wel of geen parkeervoorzieningen zijn. Hou er overigens rekening mee dat enkele betaalde parkeerplaatsen vanaf oktober niet meer open zijn.

• R Jansen, 02-08-2009

Je moet echt naar: Sannery su mer, erg mooi dorpje aan zee. Via toulon. Naar de pizzaria aan de straat in het dorpje bendeden het park.

2 vragen over Appartement Le Galoubet

• fam. Bezemer, 18-04-2013

wie weet wat er op het park aanwezig is

Mag ik vragen of het park een wasserette heeft en een parkwinkeltje?

R., 18-08-2014

Er is een wasserette aanwezig, maar het park heeft geen winkeltje.

• Patricia Visser, 22-08-2010

Wie weet ....

Hallo, Wij gaan a.s. zaterdag voor een week naar vakantiepark Le Galoubet bij Sollies-Toucas. Wij vroegen ons af hoe het met het tuinmeubilair stond. Mijn man heeft vaak last van zijn rug. Op de site van vrijuit staat dat er tuinmeubulair aanwezig is. Maar als je op de foto's kijkt, dan zie je twee houten opklapstoelen. Wie kan mij hier iets over melden.

met vriendelijke groet,

Patricia Visser

Fam. van Staa, 31-07-2012

Dat is idd alles wat er aan tuinmeubilair is, geen ligstoelen oid.

Appartement Le Galoubet info

• Aantal sterrenstersterster
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel