Appartement P&V Les Rivages de Coudoulière

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Six-Fours-Les-Plages

6.8Voldoende

• 6.6Inrichting
  • 6.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Les Rivages de Coudoulière voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement P&V Les Rivages de Coudoulière

• 5LD29-09-2015

Niet weer

Parkeren in dure, krappe parkeergarage is noodzakelijk. Andere plekken zijn er niet. Keuken inventaris schiet tekort (geen wijnglazen bv)

Gereisd met partner in september 2015

• 5Fam. Pieters23-08-2015

Nooit meer!

Het complex is oud en aan renovatie toe, het appartement niet schoon en sober ingericht. We zaten boven het restaurant (zeezicht) waar muziek werd gedraaid van 11.00 tot 23.00 uur. Op de dag van aankomst al geklaagd maar er was geen ander appartement beschikbaar. Men zou ervoor zorgen dat de muziek zachter werd gezet. Uiteindelijk zijn we elke avond naar de eigenaar van het restaurant gelopen met de vraag de muziek zachter te zetten. Muziek box is bevestigd aan het balkon dus muziek was de gehele dag aanwezig. We waren blij dat we slechts een week hadden geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Fam. c 03-08-2015

Een super accomodatie en een schitterde omgeving

Wij hebben een goede vakantie gehad, de accomodatie was prima! Wij zijn met 5 personen en de ruimte was oké. 2 bedden in de woonkamer, een stapelbed in een kamer en een 2-persoonbed in een ruime slaapkamer. Verder hadden wij 2 badkamers en een prima keuken. Ruimte genoeg dus. De omgeving is werkelijk schitterend! Elke avond een marktje in Sanary sur mer, dat is op 10 min. van het appartement. Onder het appartementencomplex is een bakker die van 6.00-20.00 uur brood bakt, dus op elk moment een heerlijk vers stokbroodje. De zee is op 2 min. lopen, prachtig strand met heel helder blauw water.Er is genoeg te zien in de omgeving. Al met al een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 5Els Teussink04-10-2014

Afknapper

Onvriendelijke receptie die slecht Engels spreekt. Om zeezicht gevraagd maar ingepland op begane grond naast zwembad. Na veel aandringen toch zeezicht. Appartement: groot balkon, bedbank waar je rugpijn van kreeg als je er op ging zitten, superkleine televisie, keuken alleen espressokopjes, slaapkamer was slaaphok. Garage was een drama: in de helling met bocht, rolluik, parkeerplaatsen die afgescheiden waren door muren. Alles heel smal waardoor we besloten hebben niet langer risico te nemen met onze stationwagen en geen uitstapjes meer te maken. Daarna 3 dagen eerder vertrokken. Kosten € 55,- p. week. Drukke straat maar door schuifpui stil. Zwembad mooi maar zo koud dat er hooguit 10 mensen in zwommen. Bejaardenoord. Schoonmaak zelf doen en geen schoon liggengoed.

Gereisd met partner in september 2014

• 7Annelies30-07-2013

Mooi domein, fantastische ligging.

De appartementen zijn proper en goed ingericht. Alle materiaal is aanwezig (vaatwas, microgolf, kitchenette) Wij hebben enkel als opmerking dat de badkamer wat opfriswerk nodig heeft. (deze is ook heel klein) Wij hadden een appartement tot 5 personen met zeezicht. In de streek is er veel te bezoeken: ile des embiez, markten, batterie du cap negre, ile de gaou, onderwaterboot ... Onze kindjes zijn 4en 7 en hebben zich echt geamuseerd. Zwembad is proper en zeker niet druk. De zee is op wandelafstand en hier kan je kiezen uit een zandstrand of een beetje verder kiezelstranden. Echt ideaal. Je zit op 2 meter maximum van het water en je kan zo de kindjes goed in het oog houden. Wij hebben geen ervaring met de garage. We waren met de TGV.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8harry01-10-2011

geen topper maar gewoon !

niet slecht voor zijn prijs ,maar zeker geen topper!men kan bijna niet anders dan een garage huren(86 euro voor 10 dagen ),maar het probleem is dat de beschiknare plaatsen zeer klein zijn en de toegang (naar beneden -niet recht en zeer smal)zeer gevaarlijk zijn voor schade aan de wagen!ikzelf 2 blutsen, mijn 2 buren eveneens schade !dus opletten ! wij verkiezen zeker p en v in frejus ,vlak bij de prachtige haven gelegen en op wandelafstand van st rafael !

Gereisd met partner in september 2011

• 5Gezin met oudere kinderen11-08-2011

Veel van verwacht, maar accomodatie viel tegen

Hadden appartement op eerste verdieping voor 6 personen (waren met 4) met twee badkamers en 2 slaapkamers. Helaas geen zeezicht, maar uitzicht op park. Heel mooi en groot balcon In verhouding tot andere parken weinig servies goed, dus vaak afwassen!

Voor ons was verblijf een tegenvaller, omdat - water in douche bleef staan - dekbedden een nare geur hadden - appartement niet echt schoon was - weer zat erg tegen, twee dagen regen en twee dagen heel harde wind - parkeergarage was erg krap (enkele centimeters ruimte bij in- en uit rijden), daarom veel strepen op de muren! - strand viel tegen, veel wier en kiezelstenen - Six Four Les plages is aan het vervallen, veel leegstand en heel veel appartementen te huur en te koop Six Four les Plages is zeker niet pittoresk, omgeving is erg druk - zwembad was voor onze kinderen weinig aantrekkelijk i.v.m. wind en koude water

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9anita13-07-2011

voor ons een aanrader

Een mooi- en proper appartement met zeezicht. Bedlinnen en handdoeken. Ruim terras .Hadden een 5-pers app geboekt. (waren met 2.) Ondergrondse parking. Vriendelijk personeel. Tuin en residentie verzorgd.Een eindje wandelen naar het gezellige centrum, maar best aangenaam.Mooie omgeving en ile des embliez een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

• 9-01-02-2010

Super!

Heel mooi en luxe allemaal. Wij hadden appartement met twee balkons en twee badkamers. Zag er allemaal verzorgd uit. Mooi direct aan strand. Onder kon je pizza's halen (erg lekker). Wel minder was dat het zwembad niet verwarmd was. Wij zijn in mei geweest en toen was het water dus nog vrij koud. Ook waren de stranden toen nog niet schoongemaakt. Verder genoeg bedden rond zwembad en veel rust.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 3fam van schie02-09-2009

nooit meer

ligging langs weg waar je 50 mag maar waar 150 wordt gereden, enorme herrie van om de avond live-muziek met midden in de nacht schreeuwende dronken Fransen. Massa's mieren in appartement, ze liepen 's nachts over mijn gezicht. agressief rijdende fransen, auto's allemaal deuken. appartement verder prima, klein. afschuwelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

2 tips over Appartement P&V Les Rivages de Coudoulière

• Annelies, 30-07-2013 Rapporteren

Zeker de eilanden bezoeken. Prachtige natuur. Wie kan snorkelen zal zich hier niet vervelen.

• Els Teussink, 04-10-2014 Rapporteren

normale koffiekopjes meenemen evenals theedoeken, badhanddoeken en badlakens.

0 vragen over Appartement P&V Les Rivages de Coudoulière

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinTerras