Camping Les Prés Hauts

Camping Les Prés Hauts
7,8

25 reviews over Camping Les Prés Hauts in het Nederlands

We zochten rust en mooie omgeving

Theunisse
24-9-2017

Alles wat wij nodig hadden mooie plaats goed uitzicht

Prima plek voor een aantal nachten

Celia
19-7-2017

Gezellige camping met veel Fransen. De sfeer is goed! Het is een mix van nationaliteiten. Veel Fransen die hier gezellig samen komen en mensen die op doorreis zijn. De mensen op doorreis blijven bijna allemaal een dagje of 2/3 langer plakken. Vriendelijk personeel, ruime plekken, super schoon zwembad, gezellige zonneweide, goede sfeer. Het stadje is redelijk dichtbij en leuk om te bezoeken.

Het sanitair valt wel tegen.

Prima als overnachtingscamping..

Anne
13-7-2017

1 nacht gestaan als overnachtingscamping. Redelijk dicht bij het centrum van Sisteron (geen loopafstand) Plekken waren prima voor een camper en het was er lekker rustig. Douches waren steenkoud.. terwijl ik alleen stond te douchen. Rivier is niet echt in te zwemmen ook niet door de hond. Veel stroming en erg smerig direct bij de camping. Klein barretje waar je wat te eten en drinken kon halen. Stokbrood moest je bestellen bij de receptie. Sanitair was ook niet erg schoon ondanks dat het niet druk was op de camping

Prima camping

Fam. Zuidema
11-7-2017

Wij hebben in juni 2017 3 dagen op deze camping gestaan. Het ontvangst was prima en de medewerkster was enthousiast. De camping is geschikt voor zowel een kort als langer verblijf. Het sanitair is ietwat gedateerd, maar wordt goed schoongehouden. Er is een zwembad waar je heerlijk kunt vertoeven. Het dorp Sisteron is een typisch Frans dorpje en erg gezellig, het is niet echt op loopafstand van de camping. Camping kent een broodjesservice. Ook is er Wi-Fi beschikbaar en dit werkte goed. Voor ons een camping om nog eens terug te komen.

prima

prima camping
25-7-2015

camping gebruikt voor overnachting. vriendelijke ontvangst bij de receptie .Ruime plek met schaduw. Voldoende en schoon sanitair. Netjes zwembad. Schitterende omgeving, met een leuk dorp.

een aanrader

André Bouman
3-9-2014

wij hebben deze camping als zeer plezierig ervaren de kampeer plaatsen zijn ruim en schoon met veel verschijdenheid aan bomen en met schaduw of zon.

Aan de receptie wordt je vriendelijk geholpen en kan je brood bestellen, er is volop sanitair dat goed wordt schoongehouden maar is wel een beetje aan opknappen toe. het water voor de afwas en de was was flink warm.

Op het terrein staan overal vuilnisbakken die wel drie keer per dag geleegd worden (dus niet steeds naar de poubelle) het zwembad is zeer schoon wel wat fris maar continu bewaakt er staan wel wat stoellen maar geen ligstoelen wel is er een mooie ligweide.

In de omgeving is veel te zien, te wandelen en te ondekken en natuurlijk de stad Sisteron daar is altijd wel wat te doen daar is ook voldoende eetgelegenhijd maar ook op de kamping komt een paar keer per week de pizza wagen.

We konden gratis gebruik maken van wifi

Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.

Gezellige kleine camping

Daniel
18-4-2014

We hebben hier 2 dagen gestaan in juli 2012. Zeer gastvrij personeel, de hele camping is netjes en goed onderhouden.

Plus jamais

Briot
16-8-2013

Le camping municipal ne vaut en aucun cas un 4* niveau animation nul les animatrices ne font pas très investies et le soir y'a rien du tout j'en suis vraiment très déçue je ne reviendrais jamais dans ce camping

très bien dans l'ensemble

franck_gavardperret
15-8-2013

camping agréable, qui mérite ses 4* pour sa propreté, ses emplacements spacieux et ombragés à des prix raisonnables. Piscine propre, bien orientée et assez grande. A l'entrée, jolie vue sur la citadelle.

Seul bémol : l'absence de véritable épicerie de camping, nécessitant des déplacements sur Sisteron pour s'approvisionner. Un camion à pizzas est là les mercredis et dimanches soirs.

Prima camping

Marije
6-7-2013

Vriendelijke eigenaren, elke ochtend vers brood, ruime plaatsen!

Heerlijk rustige camping, om 23.00 uur is het echt stil! :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prés Hauts in Sisteron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prés Hauts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Prés Hauts scoort een 7.79 uit 10 op basis van 25 reviews.