Camping De Valsaintes

Meer camping info

13 reviews over Camping De Valsaintes

• 8kristel15-08-2015

Heerlijke camping

We hebben het erg fijn gehad op deze rustige camping. Het is een kleine camping, voor ons was er alles wat we nodig hadden. Een fijn zwembad, sanitair was schoon, geen herrie van muziek etc. en snachts lekker donker dus niet overal lampen. Heerlijk in de natuur. Aardige eigenaar en personeel. s ochtends vers brood.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Lies23-07-2015

Fijne vakantie

Camping Valsaintes is een heel rustige, eenvoudige camping. Het sanitair is eenvoudig: drie douches, drie toiletten, drie lavabo's, twee wasbakken, een wasmachine, maar alles is goed onderhouden. Je kan brood en croissants ed bestellen, het zwembad is groot genoeg, diep genoeg en heel proper. Ieder heeft veel plaats en bijna elk plaatsje heeft schaduw. De camping wordt opengehouden door een jong iemand, maar de patron kwam dagelijks meerdere keren langs en hielp iedereen bij gelijk welke vraag. Er mocht wel eens een tentje meer staan, maar dit stoorde niet. De buurt is rustig. Je moet wel steeds de auto in voor minstens een half uurtje om met je gezin wat te doen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 3koen lehembre16-08-2014

gelieve te vertrekken

Mooi gelegen, rustig, fijn zwembad. Maar de eigenaar houd zich niet bezig met de dagelijkse organisatie. Die is in handen van, we denken een jobstudent. Het beheren van de boekingen zit enkel bij hem, en dat heeft z'n gevolgen. De kleine camping breidt naar alle kanten uit, mensen worden bijgezet op niet geregistreerde plaatsen. Wij spraken bij aankomst op de camping af (zoals we altijd doen trouwens) dat we zo lang konden blijven als we wilden en dat we het zouden komen zeggen als we vertrokken. Tot na 4 dagen de jobstudent ons aanmaande te vertrekken omdat er iemand anders op onze plaats kwam. We hadden zogezegd maar tot dan gereserveerd. Bewijs was een papier dat ik de eerste dag had ingevuld. De vertrekdag was niet ingevuld. Maar dat had hij nu wel even snel ingevuld.... Totaal geen medeleven voor onze huilende zoon, en er waren plots geen andere plaatsen meer. Klantvriendelijkheid nul. Camping is aan te raden als het sanitair vernieuwd wordt en de jobstudent ook.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• Kom tot rust!

Wil je écht genieten van je vakantie? Dan moet je hier zijn ... Er zijn maar 19 kampeerplaatsen, elk voorzien van voldoende privacy. De te huren chaletjes zijn voor ons een minimaal minpuntje. Sociale camping met zeer proper (basis)sanitair. Onze zoon speelde meer in het riviertje dan in het zwembad, want daar kan je nu eenmaal geen dammen bouwen ... Het was er zo goed dat we na een negatieve ervaring in de alpen gewoon teruggereden zijn!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6Kees16-09-2013

Mooie plek, wel primitief

Laat in het seizoen. Erg leeg. Heeft invloed op de beoordeling.... Prachtige natuur, schitterende streek! Camping heeft de basics. We huurden een chalet, matige staat van onderhoud maar alles is er.

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2013

• 9Kaat12-07-2010

toffe en rustige camping

Wij hebben 2 jaar geleden onze vakantie op deze camping doorgebracht. We hadden daar zo'n chalet gehuurd. In de voormiddag bezochten we een paar dorpjes en markten en in de namiddag genoten de kinderen van het kleine maar heerlijke zwembad dat de eigenaar elke morgen schoon maakte. De camping-plaatsen zijn goed verdeelt en groot. Zeer rustig en niet te grote camping. Een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Twien30-08-2008

heerlijke rustige camping

Vanaf '93 op deze camping,soms anderen geprobeerd,die halen het er niet bij.Rust,ruimte beschut,kinderen worden geprikkeld zelf dingen te ondernemen.Tentplekken ruim en goed verdeeld,je hebt geen"last van elkaar.De bungalows zijn prima uitgerust en de camping beheerder is attent en behulpzaam.Zwembad is heerlijk,klein maar fijn.Eetgelegenheden zijn verder weg maar ligt er maar aan wat je wilt. Sanitaire ruimten eenvoudig maar super schoon.Camping eigenaar is zelf erg secuur bezig het zwembad iedere morgen weer "schoon" te maken.Onze zoon van 14 kiest heel duidelijk voor deze camping en niet zo'n hela hola camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008