Camping De Valsaintes

8 reviews over Camping De Valsaintes in het Nederlands

Heerlijke camping

kristel
15-8-2015

We hebben het erg fijn gehad op deze rustige camping. Het is een kleine camping, voor ons was er alles wat we nodig hadden. Een fijn zwembad, sanitair was schoon, geen herrie van muziek etc. en snachts lekker donker dus niet overal lampen. Heerlijk in de natuur. Aardige eigenaar en personeel. s ochtends vers brood.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne vakantie

Lies
23-7-2015

Camping Valsaintes is een heel rustige, eenvoudige camping. Het sanitair is eenvoudig: drie douches, drie toiletten, drie lavabo's, twee wasbakken, een wasmachine, maar alles is goed onderhouden. Je kan brood en croissants ed bestellen, het zwembad is groot genoeg, diep genoeg en heel proper. Ieder heeft veel plaats en bijna elk plaatsje heeft schaduw. De camping wordt opengehouden door een jong iemand, maar de patron kwam dagelijks meerdere keren langs en hielp iedereen bij gelijk welke vraag. Er mocht wel eens een tentje meer staan, maar dit stoorde niet. De buurt is rustig. Je moet wel steeds de auto in voor minstens een half uurtje om met je gezin wat te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

gelieve te vertrekken

koen lehembre
16-8-2014

Mooi gelegen, rustig, fijn zwembad. Maar de eigenaar houd zich niet bezig met de dagelijkse organisatie. Die is in handen van, we denken een jobstudent. Het beheren van de boekingen zit enkel bij hem, en dat heeft z'n gevolgen. De kleine camping breidt naar alle kanten uit, mensen worden bijgezet op niet geregistreerde plaatsen. Wij spraken bij aankomst op de camping af (zoals we altijd doen trouwens) dat we zo lang konden blijven als we wilden en dat we het zouden komen zeggen als we vertrokken. Tot na 4 dagen de jobstudent ons aanmaande te vertrekken omdat er iemand anders op onze plaats kwam. We hadden zogezegd maar tot dan gereserveerd. Bewijs was een papier dat ik de eerste dag had ingevuld. De vertrekdag was niet ingevuld. Maar dat had hij nu wel even snel ingevuld.... Totaal geen medeleven voor onze huilende zoon, en er waren plots geen andere plaatsen meer. Klantvriendelijkheid nul. Camping is aan te raden als het sanitair vernieuwd wordt en de jobstudent ook.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Kom tot rust!

[email protected]
26-12-2013

Wil je écht genieten van je vakantie? Dan moet je hier zijn ... Er zijn maar 19 kampeerplaatsen, elk voorzien van voldoende privacy. De te huren chaletjes zijn voor ons een minimaal minpuntje. Sociale camping met zeer proper (basis)sanitair. Onze zoon speelde meer in het riviertje dan in het zwembad, want daar kan je nu eenmaal geen dammen bouwen ... Het was er zo goed dat we na een negatieve ervaring in de alpen gewoon teruggereden zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooie plek, wel primitief

Kees
16-9-2013

Laat in het seizoen. Erg leeg. Heeft invloed op de beoordeling.... Prachtige natuur, schitterende streek! Camping heeft de basics. We huurden een chalet, matige staat van onderhoud maar alles is er.

Gereisd Met partner in september 2013

aangename plek aan de rivier

annah
25-7-2010

We waren hier in juni. Langer gebleven dan gepland, zo'n camping dus. Zwembad was helaas defect toen wij er waren. Pootje baden in de rivier was een redelijk alternatief. Je loopt zo vanaf de camping de Gorges in. Kies voor een plek aan de kant van die Gorges, da's mooier dan de plekken onder aan het zwembad. 't Sterft er 's avonds wel van de muggen! We hebben ons gewapend met dikke kleren (terwijl het heel warm was :-/) en anti-muggenspul. Maar het hielp niet, ze prikten er gewoon dwars doorheen. Prima sanitair, attente eigenaar. Geen broodservice. De bakker is een eindje rijden, onderaan Simiane. Geweldige bakker, trouwens, naast lekker brood ook allerlei andere heerlijkheden . Er zit een restaurantje bij, en om de hoek een Huit-á-huit waar alle locals komen. In de omgeving kun je mooi wandelen, er zijn lavandelvelden, spannende rotspartijen, Rustrell met z'n okergele aarde ligt er vlakbij.

Gereisd Met partner in juni 2010

toffe en rustige camping

Kaat
12-7-2010

Wij hebben 2 jaar geleden onze vakantie op deze camping doorgebracht. We hadden daar zo'n chalet gehuurd. In de voormiddag bezochten we een paar dorpjes en markten en in de namiddag genoten de kinderen van het kleine maar heerlijke zwembad dat de eigenaar elke morgen schoon maakte. De camping-plaatsen zijn goed verdeelt en groot. Zeer rustig en niet te grote camping. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010
2008

heerlijke rustige camping

Twien
30-8-2008

Vanaf '93 op deze camping,soms anderen geprobeerd,die halen het er niet bij.Rust,ruimte beschut,kinderen worden geprikkeld zelf dingen te ondernemen.Tentplekken ruim en goed verdeeld,je hebt geen"last van elkaar.De bungalows zijn prima uitgerust en de camping beheerder is attent en behulpzaam.Zwembad is heerlijk,klein maar fijn.Eetgelegenheden zijn verder weg maar ligt er maar aan wat je wilt. Sanitaire ruimten eenvoudig maar super schoon.Camping eigenaar is zelf erg secuur bezig het zwembad iedere morgen weer "schoon" te maken.Onze zoon van 14 kiest heel duidelijk voor deze camping en niet zo'n hela hola camping.

Gereisd Familie in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Valsaintes in Simiane-la-Rotonde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Valsaintes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.