Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Valsaintes voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 14 reviews

Meer camping info

14 Reviews over De Valsaintes

• 6Erik27-07-2020

Rustig maar primitief

De score op zoover vonden wij veel te hoog. Het is een hele rustige camping midden in de natuur, dat is mooi. Verder was er geen broodservice, terwijl dit wel op de site stond. Daardoor moet je 5 km rijden voor een vers croissantje. Sanitair was oké, maar verwacht geen luxe. Het is voor mensen die van wandelen en rust houden denk ik een leuke camping, maar voor ons iets té rustig en té primitief.

• 2Eetgelegenheden
  • 10Dorian G.14-07-2019

Super camping en pleine nature !

Emplacements spacieux, bien ombragés. Sanitaires bien entretenus. Une piscine très agréable. A noter le service livraison du pain tous les matins, épicerie de dépannage, terrasse ombragée où on peut déguster des glaces ! Accueil familial chaleureux et restant discret !

• 10Staat v/h sanitair
  • 8kristel15-08-2015

Heerlijke camping

We hebben het erg fijn gehad op deze rustige camping. Het is een kleine camping, voor ons was er alles wat we nodig hadden. Een fijn zwembad, sanitair was schoon, geen herrie van muziek etc. en snachts lekker donker dus niet overal lampen. Heerlijk in de natuur. Aardige eigenaar en personeel. s ochtends vers brood.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Hohlmann08-08-2015

Mitten in der Natur.

Mehr Natur für ein Campingplatz geht fast nicht mehr. Wir hatten sogar Besuch von Rehböcken am Morgen. Sehr schöne schattige Plätze. Nachts kein Licht was stört.

• 7Lies23-07-2015

Fijne vakantie

Camping Valsaintes is een heel rustige, eenvoudige camping. Het sanitair is eenvoudig: drie douches, drie toiletten, drie lavabo's, twee wasbakken, een wasmachine, maar alles is goed onderhouden. Je kan brood en croissants ed bestellen, het zwembad is groot genoeg, diep genoeg en heel proper. Ieder heeft veel plaats en bijna elk plaatsje heeft schaduw. De camping wordt opengehouden door een jong iemand, maar de patron kwam dagelijks meerdere keren langs en hielp iedereen bij gelijk welke vraag. Er mocht wel eens een tentje meer staan, maar dit stoorde niet. De buurt is rustig. Je moet wel steeds de auto in voor minstens een half uurtje om met je gezin wat te doen.

• 6Eetgelegenheden
  • 3koen lehembre16-08-2014

gelieve te vertrekken

Mooi gelegen, rustig, fijn zwembad. Maar de eigenaar houd zich niet bezig met de dagelijkse organisatie. Die is in handen van, we denken een jobstudent. Het beheren van de boekingen zit enkel bij hem, en dat heeft z'n gevolgen. De kleine camping breidt naar alle kanten uit, mensen worden bijgezet op niet geregistreerde plaatsen. Wij spraken bij aankomst op de camping af (zoals we altijd doen trouwens) dat we zo lang konden blijven als we wilden en dat we het zouden komen zeggen als we vertrokken. Tot na 4 dagen de jobstudent ons aanmaande te vertrekken omdat er iemand anders op onze plaats kwam. We hadden zogezegd maar tot dan gereserveerd. Bewijs was een papier dat ik de eerste dag had ingevuld. De vertrekdag was niet ingevuld. Maar dat had hij nu wel even snel ingevuld.... Totaal geen medeleven voor onze huilende zoon, en er waren plots geen andere plaatsen meer. Klantvriendelijkheid nul. Camping is aan te raden als het sanitair vernieuwd wordt en de jobstudent ook.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • Kom tot rust!

Wil je écht genieten van je vakantie? Dan moet je hier zijn ... Er zijn maar 19 kampeerplaatsen, elk voorzien van voldoende privacy. De te huren chaletjes zijn voor ons een minimaal minpuntje. Sociale camping met zeer proper (basis)sanitair. Onze zoon speelde meer in het riviertje dan in het zwembad, want daar kan je nu eenmaal geen dammen bouwen ... Het was er zo goed dat we na een negatieve ervaring in de alpen gewoon teruggereden zijn!

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Kees16-09-2013

Mooie plek, wel primitief

Laat in het seizoen. Erg leeg. Heeft invloed op de beoordeling.... Prachtige natuur, schitterende streek! Camping heeft de basics. We huurden een chalet, matige staat van onderhoud maar alles is er.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8frocin17-08-2012

calme et nature

malgre un site internet un peu vieillissant et des photos peu explicites, ne vous y fiez pas. Le camping est excellent pour qui recherche le calme d'un petit camping, loin des grandes usines-campings qui ne cherchent que le business avec des mobil homes partout. emplacements (une vingtaine) spacieux, tres bien ombrages, et le mieux, sans voisins immediats. On profite d'un emplacement nature, sans avoir le voisin a 2m. sanitaires, certes peu nombreux (mais largement suffisants pour la taille du camping !) sont bien entretenus. Un petit bassin piscine, tres agreable. Le soir, des 22h, plus un bruit, plus de lumiere (no stress, avec une lampe de poche on trouve les WC...), ce qui permet d'admirer les etoiles.

Bref, au milieu de la nature, repos garanti !!! PS : pour les campeurs recherchant soirees dansantes, et autres salle TV internet, supermarche..., ce n'est pas pour vous. A noter le service livraison du pain tous les matins, appreciable.

• 7Alex Latour24-08-2011

un "bof, peut mieux faire!"

camping De Valsaintes à Simiane-la-Rotonde est un petit camping qui peut héberger beaucoup trop de monde par rapport à son infrastructure. Une piscine froide (à mon avis refroidis chaque nuit avec des tonnes de glaçons) dans laquelle les gens plus petit que 1m80 n'ont pas pied, 3 malheureuses douches chaudes qui ne peuvent fournir le débit nécessaire pour fonctionner en même temps. Trois toilettes presque correctes, deux bac à vaisselles toujours occupés, un congèle pour pain de glaces qui ne congèle l'eau qu'en 24h , un petit magasin qui fournit que deux cornets de glaces et un bâton de glace (le reste sera livré demain), un accueil froid et peu cordial. Ceci dit, l'emplacement est bien (sol rocheux), ombragé et fourni d'électricité à la demande. Le prix est modique. La région est très belle. Mais le camping, bof, peut mieux faire ...

Camping De Valsaintes info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar