Reviews over Simiane-la-Rotonde

Heerlijke camping

kristel,
    15-8-2015

We hebben het erg fijn gehad op deze rustige camping. Het is een kleine camping, voor ons was er alles wat we nodig hadden. Een fijn zwembad, sanitair was schoon, geen herrie van muziek etc. en snachts lekker donker dus niet overal lampen. Heerlijk in de natuur. Aardige eigenaar en personeel. s ochtends vers brood.

Fijne vakantie

Lies,
    23-7-2015

Camping Valsaintes is een heel rustige, eenvoudige camping. Het sanitair is eenvoudig: drie douches, drie toiletten, drie lavabo's, twee wasbakken, een wasmachine, maar alles is goed onderhouden. Je kan brood en croissants ed bestellen,

het zwembad is groot genoeg, diep genoeg en heel proper. Ieder heeft veel plaats en bijna elk plaatsje heeft schaduw.

De camping wordt opengehouden door een jong iemand, maar de patron kwam dagelijks meerdere keren langs en hielp iedereen bij gelijk welke vraag.

Er mocht wel eens een tentje meer staan, maar dit stoorde niet.

De buurt is rustig. Je moet wel steeds de auto in voor minstens een half uurtje om met je gezin wat te doen.

Kom tot rust!

Carl@,
    26-12-2013

Wil je écht genieten van je vakantie? Dan moet je hier zijn ...

Er zijn maar 19 kampeerplaatsen, elk voorzien van voldoende privacy. De te huren chaletjes zijn voor ons een minimaal minpuntje.

Sociale camping met zeer proper (basis)sanitair.

Onze zoon speelde meer in het riviertje dan in het zwembad, want daar kan je nu eenmaal geen dammen bouwen ...

Het was er zo goed dat we na een negatieve ervaring in de alpen gewoon teruggereden zijn!

aangename plek aan de rivier

annah,
    25-7-2010

We waren hier in juni. Langer gebleven dan gepland, zo'n camping dus. Zwembad was helaas defect toen wij er waren. Pootje baden in de rivier was een redelijk alternatief. Je loopt zo vanaf de camping de Gorges in. Kies voor een plek aan de kant van die Gorges, da's mooier dan de plekken onder aan het zwembad. 't Sterft er 's avonds wel van de muggen! We hebben ons gewapend met dikke kleren (terwijl het heel warm was :-/) en anti-muggenspul. Maar het hielp niet, ze prikten er gewoon dwars doorheen.

Prima sanitair, attente eigenaar.

Geen broodservice. De bakker is een eindje rijden, onderaan Simiane. Geweldige bakker, trouwens, naast lekker brood ook allerlei andere heerlijkheden . Er zit een restaurantje bij, en om de hoek een Huit-á-huit waar alle locals komen.

In de omgeving kun je mooi wandelen, er zijn lavandelvelden, spannende rotspartijen, Rustrell met z'n okergele aarde ligt er vlakbij.

toffe en rustige camping

Kaat,
    12-7-2010

Wij hebben 2 jaar geleden onze vakantie op deze camping doorgebracht.

We hadden daar zo'n chalet gehuurd.

In de voormiddag bezochten we een paar dorpjes en markten en in de namiddag genoten de kinderen van het kleine maar heerlijke zwembad dat de eigenaar elke morgen schoon maakte.

De camping-plaatsen zijn goed verdeelt en groot.

Zeer rustig en niet te grote camping.

Een aanrader!

Simiane-la-Rotonde scoort een 9 uit 10, op basis van 6 reviews