Hotel D'hote De Chante L'oiseau

0Tonen op kaart

2 Reviews over D'hote De Chante L'oiseau

• 10Ehepaar Zepig19-09-2010

Wunderbarer Ausgangspunkt

Sehr ruhige Lage, phantastisches Panorama ( vorallem vom Swimming-Pool aus ! ), hübsche Häuschen, in denen man sich rundum wohlfühlt und sehr gut entspannen kann. Da alle Unterkünfte mit viel Grün voneinander abgetrennt sind, bleibt man für sich , kann die Terassen genießen oder einen Sprung ins kühle Wasser. Unzählige Sehenswürdigkeiten sind von hieraus gut erreichbar ( ein Auto braucht man auf jeden Fall ), eine Menge guter Tipps gab's von Frau [*]. Die Besitzerin dieser Anlage kümmet sich um Alles - auch gerne auf Englisch !- bishin zu einer Hotelbuchung in einer anderern Stadt oder Geheimtipps für Restaurants. Mehr als Service ! Danke für die schöne Zeit !

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 8Tom & Elke15-09-2009

Zeer rustig!

Is zeer afgelegen, in het dorpje Sigonce. In Sigonce is echt NIKS, zelfs geen restaurant. Alleen een caffeetje. Forcalquier is echter op een goei 10 minuten vandaar en dat is een gezellig stadje met terrasjes en restaurants. Het is superrustig gelegen met mooie vergezichten, het is er muisstil, 's avonds hoor je enkel een concert van krekels. Vriendelijk onthaal, ze spreken frans, engels en zelfs redelijk goed nederlands. Wij hadden het kleinste huisje , dit is enkel een kamer, badkamer en een klein frigootje. De andere huizen (4 of meer personen) hebben ook een keuken, salon, maar die zijn niet via Neckermann te boeken, wel rechtstreeks. Dit zou ik wel aanraden. Onze kamer had wel veel last van insecten (motten, mieren, gelukkig geen muggen). Er was een spleet in de muur waar de insecten langs binnen kwamen. Hebben de andere huisjes bekeken, waren veel beter! Ik vind het een aanrader omwille van de rust!

Hotel D'hote De Chante L'oiseau info

Veilig betalen met