Vakantiepark Domaine de Manon

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSignes

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Domaine de Manon voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 9 reviews

• 7.9Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

9 Reviews over Domaine de Manon

• 8jadevw01-08-2012

nooit meer

-heel mooi domein -veel geluidshinder van race circuit -ver van steden -geen winkeltje -10km voor je bij een superette aankomt -mooi zwembad en mooi onderhouden

• 7Eetgelegenheden
  • 8mjreekers30-07-2012

Ruime opgezet vakantiepark

We hebben een week op dit vakantiepark gezeten in een mooi "appartement" alles is vrij nieuw. Je hoort inderdaad het circuit. Wij zaten er toen er formule 2 races in het weekend waren dan is het wel wat lawaaiig maar daar stel je je op in. Er zit een mooi ruim zwembad bij, er is altijd een bedje vrij ! Helaas is de annimatie in het frans. Wij hebben een fantastische week gehad!

• 6Activiteiten
  • 8Andie05-04-2012

fantastische plek

Terug van een vakantie op vakantiepark de Manon. Ik moet zeggen dat de huisjes als nieuw zijn en alles hebben wat je nodig hebt. Het personeel is heel aardig en de beheerders ook. Niks op aan te merken. Dankjewel voor de goede zorgen!!

• 8Activiteiten
  • 9nadinepic7115-11-2011

Super

Domaine très propre, facilement accessible et à quelques minutes de marche du village. Belle piscine. Agencement général bien conçu. Sécurité des logements et bonne restauration. Super !!

• 10Activiteiten
  • 9moreaumarc1202-11-2011

très bon séjour

De retour des vacances passées à la résidence de Manon, il faut dire que les maisons sont comme neuves et bien équipées, , ensuite le personnel est aimable ainsi que les dirigeants de la résidence. Rien à redire . Merci à tous pour le service!!

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8m.de.hoog228-08-2011

Mooi vakantiecomplex ruime schone appartementen

Heerlijke vakantie gehad op dit complex. We hadden een ruim 4persoons-appartement voorzien van een kleine keuken met twee kookplaten. Het complex heeft een a-la-carte restaurant, met iedere dag een 3-gangen dagmenu in de aanbieding. Ook kun je brood bestellen bij het restaurant en dit 's ochtends ophalen. Heerlijk vers! Er is een leuk niet heel groot zwembad en een peuterbad. Verder een leuk loungeterras waar je diverse eenvoudige lunchgerechten kunt bestellen. Mooie stranden in de buurt zijn Bandol en St Syr-sur-Mer en het middeleeuws stadje Le Castellet is echt een AANRADER om 's avonds eens te gaan eten in tal van leuke restaurants. Van het industrieterrein zie je helemaal niets zodra je op het complex bent. Ook de sportvliegtuigjes die heel af en toe langskomen zijn niet vervelend. Wij vonden het zelfs leuk met enige regelmaat zagen we allerlei stunts in de lucht! Van het racecircuit dat zich op 3km afstand bevond hebben wij totaal geen last gehad. Wij gaan vast nog een keer weer!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Maxim V.15-07-2011

Prachtig en rustig

Prachtig vakantiepark , rustig gelegen in een industriezone waar je niets van ziet en niets van hoort (alleen in het weekend hoor je het geluid op het Circuit Paul Ricard).Ook goed restaurant waar je lekker kan eten ( hoofdschotel+dessert = €13 ).Voor de kleine kinderen is er animatie en voor de volwassenen is er soms een petanquewedstrijd.Ook leuke dorpjes in de buurt.Echt een aanrader!

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Mariska06-09-2010

Mooie accommodatie, leuke omgeving

Erg mooi en nieuw park. We verbleven in een appartement (2p4 mezzanine) dat erg ruim was en mooi ingericht. De woonkamer was ruim opgezet en had een keuken met vaatwasser en magnetron, er was een badkamer met bad, een ruime slaapkamer met tweepersoonsbed een een grote linnenkast en een ruime vide met 2 éénpersoonsbedden. Door de ligging op de 2e verdieping hadden we zelfs uitzicht op zee! Het park ligt aan de rand van een bedrijventerrein. Op het park zelf merk je hier niet veel van omdat de omgeving bebost is. De omgeving is bergachtig en erg mooi en het verkennen waard: schattige Provençaalse dorpjes in de buurt, het strand op een half uur rijden. Het circuit van Castellet ligt vlakbij. Als er geracet wordt is dit hoorbaar op het park. Dit was voornamelijk op zondag, de andere dagen af en toe. Als je er overdag op uit gaat merk je er niet veel van. 's Avonds was het heerlijk rustig op het park.

Een aanrader voor als je de Côte d'Azur eens van een andere kant wil zien

• 7Eetgelegenheden
  • 4Jeroen04-09-2010

Geen aanrader voor een rustige vakantie

Via Arke deze reis geboekt. Helaas staat op hun site niet vermeldt dat dit, overigens mooi park en mooie appartementen, gelegen is op een industrieterrein, aan de rand een klein vliegveld en aan een race-circuit. Er zijn nogal wat dagen dat hiervan zoveel geluidsoverlast wordt ondervonden, dat je niet op het park of bij het zwembad kan verblijven. Overdag dus veel geluidsoverlast ondervonden van 8.00 uur tot ongeveer 17.00 uur, daarna 's avonds een luidruchtig animatieprogamma tot ongeveer 23.00 uur. De appartementen zijn netjes en comfortabel en het personeel ( spreekt goed Engelstalig ) erg vriendelijk. Zou het park zeker niet aanraden voor een rustige vakantie.

• 6Activiteiten

Vakantiepark Domaine de Manon info