Camping Lou Passavous (Glamping)

Camping Lou Passavous (Glamping)
8,7

22 tips over Camping Lou Passavous (Glamping)

Gerjanne kroon, 26-7-2016
Dagje barcelonette en de grens over naar italie,prachtige route!
lynn, 6-9-2015
Stoeltjeslift in Monclar, bezoekje aan de Citadel van Sisteron, bes'cyclette, Kano varen op Lac de Serre ponçon.
Annelies, 19-9-2014
Fietstocht in kloof van Barles was geweldig!

Melvin Boorsma, 26-8-2014
Neem wel goede warme slaapzak of dekbed mee, het kan s'nachts behoorlijk koud zijn !!
Alx, 4-8-2014
Klimbos en "le Fort" dichtbij Barcelonette. Zwemmen bij Camping du lac (publiek "strand") aan het stuwmeer (stuk warmer dan "plan de l'eau" in Digne).
Bram Remkes, 3-8-2014

Bezoek aan lac de serponcon (30 min)

Bezoek aan de gorges du verdon

Diverse mooie wandeltochten. (ook met stoeltjeslift, handig voor gezinnen met kleine kinderen)

Plan d'eau in digne le bain (30 minuten)

Fam. Moorer, 22-5-2014

Wandelen in de prachtige omgeving.

Pizza's van Ed

Raften op de Ubaye

Parapenten in Saint-Vincent-Les-Forts

Clue de Barles

Waar fietsparadijs voor toerfietsers,erg vaak goed weer en schitterende alpen cols in de buurt van Barcelonnette

Fam. Hingstman, 19-1-2014
Plaats reserveren in hoogseizoen (hadden wij gedaan). Warme slaapzak of fleece deken mee.
E.H. van den Heuvel, 20-12-2013
Overdag zijn de temperaturen zo'n 28 graden maar 's avonds en 's nachts moet je vanwege de hoogte ( 1200 meter) wel met kou rekening houden.
Ben, 14-9-2013
Tips:Col de a bonette,parapenten,de mooie omgeving bewandelen en de pizza's van Ed. Het meer Lac de serre poncon was ook heerlijk.