Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Club Med Serre-Chevalier voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 10 reviews

8.3FantastischScore uit 10 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Club Med Serre-Chevalier

• 5Stefaan19-01-2015

Zwaar ziek naar huis

Net terug van wat enkele dagen sky plezier zou worden ! Een dag op de laten en toen brak de hel los, bleek er een griep virus in het hotel te gast te zijn " ja waar dient een hotel voor" zware koorts en niet wetend hoe toilet te gebruiken!! Bleek er meer dan 30 % van de hotelgasten ziek te zijn . Ja tijdens de kerst periode zijn de eerste ziek geworden, we geraken er maar niet vanaf. En al wat dan zo een hotel doet is enkele ontsmettingspompjes her en der te plaatsen. Ja nu nog enkele dagen uitzieken en dan nooit meer Club med.

• 8Marie12-03-2014

Goed zondermeer

Mooie architectuur. Club gelegen op de piste dus echt ski in - ski out. Mooi zonneterras en mogelijkheid om buiten te eten (hou er wel mee rekening dat de zon snel achter de bergen verdwijnt en dat er dus heel vroeg schaduw is in de namiddag). Idem voor de pistes. Ook deze liggen in de namiddag in de schaduw met alle gevolgen vandien. Geweldig team GO's en zeer goede Chef de Village. Zeker geen club om laat in het seizoen te gaan skiën omwille van de lage ligging. Zeer grote club met veel gasten (+ 1200) en dus zeer druk. Enorm veel (kleine) kinderen tijdens de krokusvakantie. Club eerder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Club Med Planet17-01-2012

Een aangename verassing

Het is wel een eind rijden tot in Serre Chevalier maar dat is het dan ook meer dan waard. We verbleven er de tweede week van januari en hadden van dag 1 zon, zon, zon. Niettegenstaande de grote capaciteit van het hotel (tot wel 1000 gasten) is het een zeer gezellig hotel dat helemaal niet groot aanvoelt. GO's zijn er altijd vriendelijk en je komt ze overal tegen.

Ht skigebied van Serre Ché is fantastisch en heb in een week tijd niet de mogelijkheid gehad om alles te verkennen. Je stapt vanuit het hotel direct de piste op en de terugkeer is even makkelijk. Als je eens een dagje niet wenst te skieën dan is er een zwembad en spa en allerlei aktiviteiten voor de kinderen. Ook is een uitstap naar Briançon zeker de moeite waard.

Niettegenstaande het 'slechts' een 3 Trident is waren we zeer aangenaam verrast en was deze Club Med zeker een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 0MARTIN05-02-2011

Pas au top

Le club est très bien placé par rapport aux pistes de ski. Le reste est plus que médiocre. Tout d'abors l'accueil où 3 GO sont derière leur banque à la réception, je suis seule à arriver et personne ne m'aide à déballer mes valises et personne ne m'accompagne à la chambre , après l'avoir demandé à quelqu'un qui ne m'a jamais répondu. Idem pour le départ, personne pour venir t'aider ; trsè mauvais accueil.

Le mobilier des chambres est très sommaire : les couettes sont posées nues sur les lits : le mobilier est tout abîmé, cela nécessiterait un coup de peinture, salle de bain minuscule... bref pas le top pour le prix...

• 9Santi10-01-2011

Our best holidays !

We've had a great week, one of the best ever. my wife, my two littke girls (6 and 3) ans myself. We felt very well, all the team is fantastic, they took care of all of use. <i recommend it 100%

• 9S Janssen27-07-2009

Geweldig concept -> als je Frans spreekt...

Voor de 2e keer naar dit prachtige resort. Het eten is geweldig, het drinken ook. Geweldige mogelijkheden om activiteiten te doen: mountainbiken, bergwandelen, bergbeklimmen. Super allemaal en allemaal inbegrepen. Alleen: de voertaal is Frans. Engels op verzoek en ala het echt niet anders kan. Er zaten in totaal 2 NL gezinnen. De resteren 1192 gasten waren Fransen of Franstalige Belgen.

• 9C. Tillaert15-02-2009

Een aanrader voor een vakantie in de bergen

Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit Kamers correct (niet erg groot maar verzorgd). Geeft je de gelegenheid om je vakantie op een andere manier door te brengen. Vele uitstapjes in de bergen, rafting, tennis, ...

• 8Mariëlle13-11-2008

Prima Hotel

Ligt geweldig aan de piste! Je bent zo bij de lift en je ski't zo het hotel binnen. Eten is ook erg goed. We hebben echt genoten (feb. 07) Personeel niet altijd even vriendelijk, zeker als je klachten hebt. Verder een geweldige vakantie gehad!

• 9Jacqueline!16-08-2007

Prachtig clubhotel van Club Med, mooi gelegen in de Franse Alpen. Wij waren hier eind augustus/begin september 2005 tijdens een van de laatste weken dat ze zomers open zijn en derhalve hebben wij er voor een prikkie gezeten! We hadden rekening gehouden met lagere temperaturen, maar wij hebben de hele week genoten van een super zonvakantie in de bergen! Mooi ingericht hotel, comfortabele kamers en een sfeervol restaurant met overheerlijke buffetten. Geweldig programma voor kinderen met wandelingen in de natuur, fietscrossen, bergbeklimmen, raften etc. (wel afhankelijk van de leeftijd). Er is ook een babyrestaurant aanwezig, waar ook babyproducten gehaald en eventueel opgewarmd kunnen worden - je moet er wel voor naar de 8ste etage (heeft ons overigens absoluut niet gestoord). Heerlijk zwembad en goede spa-faciliteiten! Grootste voordeel: qua oppervlakte is het niet zo groot, waardoor met z'n allen eten prima te combineren is met de afzonderlijke activiteiten van iedereen!

• 9van loon13-09-2005

hoewel een eind rijden, absoluut de moeite van de extra kilometers waard

Hotel Club Med Serre-Chevalier info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    3 Route du Bez, 05240