Hotel Le Grand

Aardig hotel

Denise
2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel ligt op een toplocatie. Midden in het centrum en pal tegenover de piste. Het ontbijt is super en voor een aantal dagen is het een prima plek om te verblijven. De auto kon gratis naast het hotel geparkeerd worden. Het skigebied is top en ook het dorp is erg gezellig.

Het hotel zelf is toe aan renovatie. Zeer gedateerd (wat zonde is voor zo'n plek) en kleine en gehorige kamers zoals Frankrijk wel bekend staat. Op de site staat dat er een verwarmde ski opbergruimte is, dit is niet het geval. De ski's konden wel in rekken op slot en de schoenen in lockers maar dat was het dan ook wel. Het personeel komt niet heel vriendelijk over, maar wellicht dat dat door het gebrek aan engels komt.

We waren blij dat wij geen half pension hebben gekozen aangezien het restaurant 's avonds overbelicht is door de TL. In de omgeving zijn voldoende gezellige en betaalbare restaurantjes te vinden.

We hebben weinig gebruik gemaakt van de kamer dus voor ons een prima plek voor kort verblijf.

très chouette

Sophie
3-2-2012

chambre très confortable, hotel idéalement bien situé. Rangement ski et chaussures très pratique et spacieux.

Buffet petit déjeuner très bien. Buffet du soir aussi.

Réveillon du 31/12 : diner très bien mais un peu long. Ambiance DJ moyen

très bine situé et bonnes prestatios

SOTTOCASA Eliane
2-2-2012

Juste en face de plusieurs départs de pistes, de départs des cours de ski et d'un centre commercial, au pied de la piste "Luc Alphand" avec un personnel très agréable et des repas de qualité

Verhouding prijs/kwaliteit klopt

Mirjam
26-12-2009

Grand Hotel in Chantemerle is een aardig hotel maar de bouwkundige staat is niet best (meer), afgelopen week daar doorgebracht, er is ongeveer een meter sneeuw gevallen en 24 december heeft het de hele dag gegoten van de regen, daardoor was er erg veel lekkage in de eetzaal, het water stroomde echt uit het plafond, best gevaarlijk met die lichtpunten. Het ontbijt en diner waren wij zeer tevreden over, de service was minimaal (aan de receptie wordt bijna geen Engels gesproken, de meeste obers spreken ook nauwelijks Engels), de kamers (Noordzijde) zijn echt zeer klein, de douche ziet er niet uit (douche en wastafel lekken zo dat het spettert) maar er was altijd warm water. Hotel ligt erg goed, precies tegenover drie verschillende skiliften. Helaas waren niet alle liften geopend (eerst te weinig sneeuw, erna te veel). In het hotel is niets te beleven voor kinderen.

prachtig ski gebied

Truus, Wendy, Elly en Erik
21-2-2009

het hotel ligt door een weg gescheiden aan de piste.

Het ontbijt is ruim voldoende, het diner matig. geen keuze-menu en eten uit de franse keuken.

kamers aan achterzijde matig. alles zeer krap.

service is goed. prijs kwaliteit is goed.

wie komt om te skiën en geen al te hoge eisen stelt aan de kamers kan hier rustig naar toe gaan.

prima hotel

J.D.Scheepers
26-1-2009

Grand hotel is een prima hotel. Het eten is goed verzorgd en voor iedereen zeker voldoende.

Het hotel heeft 1 nadeel en dat is dat de kamers heel erg klein zijn.We gaan zeker nog eens terug naar dit hotel vooral omdat we nu weten wat ons te wachten staat met de kamers.

Leuk hotel in prachtig skigebied!

Rails
11-1-2009

Hotel heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding, zijn met busreis op skivakantie naar dit hotel geweest. Hotel ligt praktisch ad piste, liften en winkels. Ontbijt is prima, avondeten was minder. Wel een goed saladebuffet en toetje maar het hoofdgerecht vonden wij slecht. Kamers (noordzijde) zijn erg klein maar wel netjes. In ieder geval een goede (en warme!) douche. Chantemerle maakt onderdeel uit van een prachtig uitgestrekt skigebied. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, voor deze aanbieding is het zeker voor herhaling vatbaar!

2008

Lekker goedkoop hotellletje aan de piste

Stephan
28-12-2008

We zaten hier super aan de piste, erg lage prijs betaald. Eten is erg lekker. Kamers waren simpel en klein aan de noordzijde.

Verder prima uitgangspunt voor de skivakantie zo vonden wij.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Grand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Grand in Serre Chevalier - Chantemerle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Grand scoort een 7.42 uit 10 op basis van 8 reviews.