Villa Selonnet

Meer villa info

8 reviews over Villa Selonnet

• 8Bertus11-02-2017

byzonder mooi

Mooi groot huis in een prachtige omgeving . Paragliders in de achtertuin

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8susan_1110-08-2014

Enorm genoten!

We hebben afgelopen juli 2 weken doorgebracht in deze villa. Ten eerste, wat écht fantastisch was, is dat men een mooie brede lange oprijplank heeft gemaakt zodat onze rolstoelafhankelijke dochter ook mee kon op vakantie! Waar vind je nog zo'n medewerking?! We vonden het huis heel mooi, lekker ruim en het uitzicht vanuit de woonkamer was schitterend! Het uitzicht aan de andere kant van het huis vonden we verre van mooi, (een autogarage/sloopbedrijf oid's?) maar dat hóef je alleen te zien als je naar het huis toe rijdt. Het is jammer dat het huis wat ingebouwd staat inmiddels. De loods aan de ene kant en een woonhuis aan de andere kant, vrij dicht op het huis. Ook vonden we de droog geluiden vanuit de loods, soms wel wat storend. Gedurende onze weken ondervonden we ook nogal wat geluidshinder vanuit de buurman die druk aan het bouwen/dan wel tuinieren was (met grote bosmaaier), dat was wel jammer, maar dat is prima opgelost met eigenaar. Wél zeker de moeite van het boeken waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Marijke Timmermans23-02-2013

Heerlijk, ruim en zonnig vakantiehuis.

In dit heerlijke, zonnige vakantiehuis, voorzien van alle mogelijke comfort zijn we nu al drie keer te gast geweest. In juli, november en eind december. Dus in hartje zomer, late najaar en hartje winter. Wat dit huis zo heerlijk maakt zijn de vele ramen waardoor de zon in elk jaargetij volledig tot zijn recht komt. Het huis is zeer ruim en heerlijk warm, het uitzicht meer dan prachtig. We hebben er prachtige bergwandelingen gemaakt, allerlei watersportactiviteiten beoefend in het grote meer op zo'n 20 minuten afstand: Lac du Serre Poncon en geskied in Chabanon, maar ook kun je er heerlijk mountainbiken, markten bezoeken en voor de kinderen is er vlak achter het huis een basketbalveld waar ze ook lekker konden voetballen. Een heel compleet huis waar het heerlijk toeven is en waar je kunt genieten van rust en schoonheid: een optimale vakantie plek.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Marion Teeuwissen22-02-2013

Prachtig huis op een prachtige plek!

Wat een prachtig huis op een prachtige plek! Vanuit de woonkamer kijk je uit op een uitgestrekt stuk land met daarachter de bergen, waar de skipiste zich bevind. Het huis is van alle gemakken voorzien en de omgeving biedt voor ieder wat wils: op 1 minuut afstand vind je een verkoelende beek en een basketbal/voetbalveld. Zwemmen kun je in het nabijgelegen meer Lac de Serre Poncon. Wij hebben hier 3 weken vakantie gevierd en zijn helemaal tot rust gekomen! Met deze geweldige ervaring kunnen we niet wachten om weer terug te gaan!

Gereisd met partner in juli 2012

Villa Selonnet info