Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret
9,9

206 reviews over Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret in het Nederlands

Zalig verblijf in dit paradijs

Peter Kazandjian, 12-5-2018

Wij hebben hier voor de eerste maal verbleven van 28 april t/m 4 mei en zijn na deze ervaring zeker van plan om nog eens terug te keren. Het dient gezegd dat de gastvrije ontvangst van Jos en Ingrid buiten categorie is, deze gastheer en gastvrouw zijn ongelofelijk vriendelijk, behulpzaam en attent. Ze laten je dan ook onmiddellijk thuisvoelen in hun prachtige B&B.

Daar wij zowel in een appartement/suite als in de chambres d'hôtes hebben verbleven, kunnen we van beide zeggen dat ze zeer mooi, verzorg en erg comfortabel ingericht zijn en dat ze perfect passen in de fraaie omgeving.

Op culinair vlak kom je ook al niets tekort. 's Ochtends een erg gevarieerd ontbijt en als het weer een beetje mee wou een schitterend uitzicht vanop het terras op Séguret en omgeving. Wij hebben ook kunnen genieten van de zeer gezellige, royale en smakelijke Table d' Hôtes. De sinaasappelcrême met tijm heb ik al geprobeerd te maken thuis, hij komt in de buurt van die van jullie maar hij is nog voor verbetering vatbaar.

De omgeving is prachtig en je krijgt genoeg leuke tips in de informatiemap om je dagen te vullen, vaak nog aangevuld met persoonlijke ervaringen van de gastvrouw en de gastheer. Heb je toch nog een vraag dan krijg je alle info die je maar wil er gratis bovenop.

Als toemaatje krijg je van Jos en Ingrid ook nog eens leuke adresjes om (h)eerlijk te gaan eten tijdens je uitstapje of om een lekker wijntje in te slaan bij een lokale wijnboer voor thuis.

Wij hebben echt genoten van onze vakantie en dat heeft héél veel te maken met de passie waarmee Ingrid en Jos hun gasten in de watten leggen. Hartelijk dank daarvoor en hopelijk tot snel Carla en Peter.

Formidable

Jan en loes mommers, 1-4-2018

Zeer gastvrij en betrokken, een pareltje in de Provence

Thuis komen!

Marijke en Sjaak, 5-9-2017

Dit is een heerlijke plek! Prachtige, ruime kamer met een heerlijk bed en ruime badkamer. Mooie tuin met fijne loungebank en zwembad waar het lekker zwemmen is. En dan 's avonds genieten van gezellige en lekkere table d'hote! En de volgende ochtend weer genieten van een lekker ontbijt op het terras met perfect uitzicht op Seguret! Fijne plek dus en super hosts, die Ingrid en Jos! 👍

Prachtig verblijf, mooie streek, mooie kamers

Edwin Callewaert, 2-9-2017

Ontvangst heel goed en gezellig, mooie ruime kamers met airco . Mooie en gezellige tuin met zwembad.

fantastisch plekje en gastvrouw en gastheer

freddy en heidi, 31-8-2017

Mooie ligging, mooie kamers en leuke table dhote's

Voor ons een "thuis komen" twee keer per jaar.

Ella Goossen, 31-8-2017

Fantastische plek. Fijne vriendelijke eigenaren. Hebben er alles voor over om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Zeer goede en gezellige table d'hotes. Eigenaren organiseren leuke uitstapjes voor gasten zonder verplichtingen. Gastvrouw en gastheer begrijpen goed wat hun gasten wensen. Zeer zeer positieve ervaringen twee keer per jaar en dat al voor het 3e achtereen volgende jaar. Nooit negatieve ervaringen gehad.

Prachtige B&B op een super lokatie

Gert en Lambert Vandeweert, 23-4-2017

Ontzettend vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Mooie kamer, lekker ontbijt en gastentafel

Betty vanroy, 21-2-2017

Jos en Ingrid zijn ontzettend lieve mensen die alles voor hun gasten doen. Elk jaar zijn er wel nieuwe aktiviteiten.

Kamers en suites mooi en gezellig ingericht met genoeg privacy voor wie dat wil. Alles is voorzien.

Zeer mooi en rustig gelegen. Regelmatig worden er table d'hotes georganiseerd en altijd met veel ambiance.

Wij gaan er jaarlijks naartoe, spijtig genoeg kan het dit jaar niet wegens familiale omstandigheden. Volgend jaar willen we zeker weer van de partij zijn. Ik ken geen betere gastheer en -vrouw.

Heel goed, tot in de puntjes verzorgd.

Nettie, 2-10-2016

Ligging heel mooi en rustig. Uitzicht op Seguret. Op loopafstand goede restaurants. Jos en Ingrid zetten zich voor 100% in om de gasten een goed verblijf te bieden. Veel informatie over omgeving aanwezig. De suites zijn heel goed uitgerust.

Een superplek met veel gastvrijheid!

Marijke, 3-9-2016

Alles is gewoon super heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret in Séguret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret scoort een 9.92 uit 10 op basis van 207 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: