Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret
9,9

208 reviews over Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret in het Nederlands

De aller-, allerbeste chambre d’hotes ooit!

Josje van der Putten
24-6-2018

Voor de 2e keer een geheel verzorgde week met onze buurvrienden (3 stellen) bij Ingrid en Jos in de kamers gezeten en wat was het, weer, ge-wel-dig!!!! Echt een mooiere plek is niet te vinden. Alles klopt in deze prachtige chambre d’hotes. De gastvriendelijkheid is enorm. Helaas was ook hier het weer van slag en kregen we in de eerste dagen te maken met regen en kou. Maar Ingrid ging en kon constant schuiven en verplaatsen, zodat we alle afgesproken activiteiten toch met lekker weer konden doen. Echt hoedje af! En dan het eten........Jos heeft zichzelf dit jaar overtroffen; wat hebben we gesmuld! Wij zouden hem een ster geven. Wij kunnen het vrienden-, buren-, familiegroepen echt enorm aanraden. Een compleet weekprogramma met alles erop en eraan. Van “samen koken” tot picknicken tussen de wijnranken en “hop, hop, hop op de fiets” (E-Bike tocht) en “aan de kwast met Henk” (buurvriend van ons) het was een week om nooit te vergeten!!!

P r a c h t i g

Barbara en Cédric
12-6-2018

Reeds 3 zomervakanties op een rij verbleven we in één van de suites van Bouquet de Séguret. Dit is een absolute aanrader voor families met kinderen/tieners. Het is een fantastische plek waar je kan genieten van prachtige uitzichten, gezellige tables d'hôtes, een fantastische tapasavond, een unieke picknick tussen de wijnranken en vooral de gastvrijheid van Jos en Ingrid.

Zalig verblijf in dit paradijs

Peter Kazandjian
12-5-2018

Wij hebben hier voor de eerste maal verbleven van 28 april t/m 4 mei en zijn na deze ervaring zeker van plan om nog eens terug te keren. Het dient gezegd dat de gastvrije ontvangst van Jos en Ingrid buiten categorie is, deze gastheer en gastvrouw zijn ongelofelijk vriendelijk, behulpzaam en attent. Ze laten je dan ook onmiddellijk thuisvoelen in hun prachtige B&B.

Daar wij zowel in een appartement/suite als in de chambres d'hôtes hebben verbleven, kunnen we van beide zeggen dat ze zeer mooi, verzorg en erg comfortabel ingericht zijn en dat ze perfect passen in de fraaie omgeving.

Op culinair vlak kom je ook al niets tekort. 's Ochtends een erg gevarieerd ontbijt en als het weer een beetje mee wou een schitterend uitzicht vanop het terras op Séguret en omgeving. Wij hebben ook kunnen genieten van de zeer gezellige, royale en smakelijke Table d' Hôtes. De sinaasappelcrême met tijm heb ik al geprobeerd te maken thuis, hij komt in de buurt van die van jullie maar hij is nog voor verbetering vatbaar.

De omgeving is prachtig en je krijgt genoeg leuke tips in de informatiemap om je dagen te vullen, vaak nog aangevuld met persoonlijke ervaringen van de gastvrouw en de gastheer. Heb je toch nog een vraag dan krijg je alle info die je maar wil er gratis bovenop.

Als toemaatje krijg je van Jos en Ingrid ook nog eens leuke adresjes om (h)eerlijk te gaan eten tijdens je uitstapje of om een lekker wijntje in te slaan bij een lokale wijnboer voor thuis.

Wij hebben echt genoten van onze vakantie en dat heeft héél veel te maken met de passie waarmee Ingrid en Jos hun gasten in de watten leggen. Hartelijk dank daarvoor en hopelijk tot snel Carla en Peter.

Formidable

Jan en loes mommers
1-4-2018

Zeer gastvrij en betrokken, een pareltje in de Provence

Thuis komen!

Marijke en Sjaak
5-9-2017

Dit is een heerlijke plek! Prachtige, ruime kamer met een heerlijk bed en ruime badkamer. Mooie tuin met fijne loungebank en zwembad waar het lekker zwemmen is. En dan 's avonds genieten van gezellige en lekkere table d'hote! En de volgende ochtend weer genieten van een lekker ontbijt op het terras met perfect uitzicht op Seguret! Fijne plek dus en super hosts, die Ingrid en Jos! 👍

Prachtig verblijf, mooie streek, mooie kamers

Edwin Callewaert
2-9-2017

Ontvangst heel goed en gezellig, mooie ruime kamers met airco . Mooie en gezellige tuin met zwembad.

fantastisch plekje en gastvrouw en gastheer

freddy en heidi
31-8-2017

Mooie ligging, mooie kamers en leuke table dhote's

Voor ons een "thuis komen" twee keer per jaar.

Ella Goossen
31-8-2017

Fantastische plek. Fijne vriendelijke eigenaren. Hebben er alles voor over om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Zeer goede en gezellige table d'hotes. Eigenaren organiseren leuke uitstapjes voor gasten zonder verplichtingen. Gastvrouw en gastheer begrijpen goed wat hun gasten wensen. Zeer zeer positieve ervaringen twee keer per jaar en dat al voor het 3e achtereen volgende jaar. Nooit negatieve ervaringen gehad.

Prachtige B&B op een super lokatie

Gert en Lambert Vandeweert
23-4-2017

Ontzettend vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Mooie kamer, lekker ontbijt en gastentafel

Betty vanroy
21-2-2017

Jos en Ingrid zijn ontzettend lieve mensen die alles voor hun gasten doen. Elk jaar zijn er wel nieuwe aktiviteiten.

Kamers en suites mooi en gezellig ingericht met genoeg privacy voor wie dat wil. Alles is voorzien.

Zeer mooi en rustig gelegen. Regelmatig worden er table d'hotes georganiseerd en altijd met veel ambiance.

Wij gaan er jaarlijks naartoe, spijtig genoeg kan het dit jaar niet wegens familiale omstandigheden. Volgend jaar willen we zeker weer van de partij zijn. Ik ken geen betere gastheer en -vrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret in Séguret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.