Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret

Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguretstersterstersterster

10Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Séguret

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bouquet de Seguret voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

210 reviews over Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret

• 2018
    10Ruud van der Putten van der Putten24-10-2018

Paradijs op aarde

Ja wat moeten wij nog zeggen over deze chambre d’hotes; wat voor ons echt nog steeds het paradijs op aarde is! Het is ontzettend knap te zien en te merken hoe Jos en Ingrid na al die jaren nog steeds alles tip top weten te houden om dit plekje voor velen een thuis in de Provence te laten zijn. Dat vergt heel veel energie, liefde en geld, en zij doen het toch maar. Ook weten zij zichzelf steeds te verbeteren, aan te passen aan de tijd en in het bedenken en uitvoeren van leuke arrangementen zoals dit jaar een tocht met e-bikes inclusief lunch door hun gemaakt. Ook met de table d’hotes worden er steeds maar weer nieuwe, maar ook zeer smakelijke oude bekenden en zelfs op verzoek, gekookt. Wij kunnen alleen maar zeggen; “hoedje af, lieve Jos en Ingrid, voor ons zijn jullie de allerbeste!”.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Josje van der Putten24-06-2018

De aller-, allerbeste chambre d’hotes ooit!

Voor de 2e keer een geheel verzorgde week met onze buurvrienden (3 stellen) bij Ingrid en Jos in de kamers gezeten en wat was het, weer, ge-wel-dig!!!! Echt een mooiere plek is niet te vinden. Alles klopt in deze prachtige chambre d’hotes. De gastvriendelijkheid is enorm. Helaas was ook hier het weer van slag en kregen we in de eerste dagen te maken met regen en kou. Maar Ingrid ging en kon constant schuiven en verplaatsen, zodat we alle afgesproken activiteiten toch met lekker weer konden doen. Echt hoedje af! En dan het eten........Jos heeft zichzelf dit jaar overtroffen; wat hebben we gesmuld! Wij zouden hem een ster geven. Wij kunnen het vrienden-, buren-, familiegroepen echt enorm aanraden. Een compleet weekprogramma met alles erop en eraan. Van “samen koken” tot picknicken tussen de wijnranken en “hop, hop, hop op de fiets” (E-Bike tocht) en “aan de kwast met Henk” (buurvriend van ons) het was een week om nooit te vergeten!!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Barbara en Cédric12-06-2018

P r a c h t i g

Reeds 3 zomervakanties op een rij verbleven we in één van de suites van Bouquet de Séguret. Dit is een absolute aanrader voor families met kinderen/tieners. Het is een fantastische plek waar je kan genieten van prachtige uitzichten, gezellige tables d'hôtes, een fantastische tapasavond, een unieke picknick tussen de wijnranken en vooral de gastvrijheid van Jos en Ingrid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Peter Kazandjian12-05-2018

Zalig verblijf in dit paradijs

Wij hebben hier voor de eerste maal verbleven van 28 april t/m 4 mei en zijn na deze ervaring zeker van plan om nog eens terug te keren. Het dient gezegd dat de gastvrije ontvangst van Jos en Ingrid buiten categorie is, deze gastheer en gastvrouw zijn ongelofelijk vriendelijk, behulpzaam en attent. Ze laten je dan ook onmiddellijk thuisvoelen in hun prachtige B&B. Daar wij zowel in een appartement/suite als in de chambres d'hôtes hebben verbleven, kunnen we van beide zeggen dat ze zeer mooi, verzorg en erg comfortabel ingericht zijn en dat ze perfect passen in de fraaie omgeving. Op culinair vlak kom je ook al niets tekort. 's Ochtends een erg gevarieerd ontbijt en als het weer een beetje mee wou een schitterend uitzicht vanop het terras op Séguret en omgeving. Wij hebben ook kunnen genieten van de zeer gezellige, royale en smakelijke Table d' Hôtes. De sinaasappelcrême met tijm heb ik al geprobeerd te maken thuis, hij komt in de buurt van die van jullie maar hij is nog voor verbetering vatbaar. De omgeving is prachtig en je krijgt genoeg leuke tips in de informatiemap om je dagen te vullen, vaak nog aangevuld met persoonlijke ervaringen van de gastvrouw en de gastheer. Heb je toch nog een vraag dan krijg je alle info die je maar wil er gratis bovenop. Als toemaatje krijg je van Jos en Ingrid ook nog eens leuke adresjes om (h)eerlijk te gaan eten tijdens je uitstapje of om een lekker wijntje in te slaan bij een lokale wijnboer voor thuis. Wij hebben echt genoten van onze vakantie en dat heeft héél veel te maken met de passie waarmee Ingrid en Jos hun gasten in de watten leggen. Hartelijk dank daarvoor en hopelijk tot snel Carla en Peter.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Jan en loes mommers01-04-2018

Formidable

Zeer gastvrij en betrokken, een pareltje in de Provence

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

10Marijke en Sjaak05-09-2017

Thuis komen!

Dit is een heerlijke plek! Prachtige, ruime kamer met een heerlijk bed en ruime badkamer. Mooie tuin met fijne loungebank en zwembad waar het lekker zwemmen is. En dan 's avonds genieten van gezellige en lekkere table d'hote! En de volgende ochtend weer genieten van een lekker ontbijt op het terras met perfect uitzicht op Seguret! Fijne plek dus en super hosts, die Ingrid en Jos! 👍

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Edwin Callewaert02-09-2017

Prachtig verblijf, mooie streek, mooie kamers

Ontvangst heel goed en gezellig, mooie ruime kamers met airco . Mooie en gezellige tuin met zwembad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9freddy en heidi31-08-2017

fantastisch plekje en gastvrouw en gastheer

Mooie ligging, mooie kamers en leuke table dhote's

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Ella Goossen31-08-2017

Voor ons een "thuis komen" twee keer per jaar.

Fantastische plek. Fijne vriendelijke eigenaren. Hebben er alles voor over om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Zeer goede en gezellige table d'hotes. Eigenaren organiseren leuke uitstapjes voor gasten zonder verplichtingen. Gastvrouw en gastheer begrijpen goed wat hun gasten wensen. Zeer zeer positieve ervaringen twee keer per jaar en dat al voor het 3e achtereen volgende jaar. Nooit negatieve ervaringen gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Gert en Lambert Vandeweert23-04-2017

Prachtige B&B op een super lokatie

Ontzettend vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer. Mooie kamer, lekker ontbijt en gastentafel

Gereisd met partner in april 2017

19 tips over Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret

• Ruud van der Putten, 15-03-2014

Jos en Ingrid hebben geweldige dagtrips uitgewerkt!

• Marc Dijkstra, 17-03-2014

Zie boven, veel te doen In de zomer kan het er erg warm zijn, mijn favoriete periode is april-juni of het vroege najaar! Zeker in het voorjaar is alles nog fris en groen!

• Herman & Marga, 22-06-2013

Schitterende omgeving rondom wijngaarden. Een bezoek aan Domaine de Marotte, nederlandse wijnboer in de Provence, leuke audiotour en wijnproeverij. De dorpjes Brantes en Gigondas, o.a. schitterend uitzicht. Een plaatselijke markt, verse en locale producten. De Mont Ventoux, a must, op de fiets of per auto! Restaurant les Mesclun in Seguret, prijzig, maar alles klopt, de entourage, het uitzicht, het eten, de bediening, geweldig! Helaas te vroeg voor de prachtige lavendel, tja.. moeder Natuur!

0 vragen over Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret

Bed and Breakfast Le Bouquet de Seguret info