Hotel Domaine de Cabasse

Kleine hotelsWeer vandaag8°1°
8,4

• Sfeer in stad9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Cabasse voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Domaine de Cabasse in het Nederlands

Nooit meer!

Hans
12-8-2016

Locatie is prachtig echter het hotel is niks! Arrogantie ten top. De receptie doet haar best echter wanneer je tegen de eigenaar een opmerking plaatst is hij direct in zijn wiek geschoten. De kamer is klein (kast kan niet eens helemaal open, komt tegen het bed). Het terras is klein en wordt vrijwel geheel in beslag genomen door een soort uitgang van de onderliggende wijnkelder. Het restaurant is kaal en ongezellig, de gerechten ver onder de maat.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine de Cabasse in Séguret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine de Cabasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.