We hebben een aantal aanbieders voor Séguret voor je op een rij gezet:

Reviews over Séguret

Sublieme locatie vlakbij Les Dentelles

Rudi Daelemans,
    3-8-2014

Toplocatie gerund door enthousiaste gastheren die jou vanaf 's morgens verwennen met heerlijk ontbijt en/of geweldige tips om je vakantie nog beter te maken en je nadien te verwelkomen in een oase van rust !

Gereisd met partner in juli 2014

Ultieme vakantie gevoel

Anton en Marina,
    23-6-2013

Voor het ultieme vakantie gevoel ga naar "Le Bouquet de Séguret".

Alles klopt; de ontvangst, de locatie, het prachtige huis, de kamers en niet te vergeten de fantastische kookkunsten van Jos, Iedere morgen, bij het heerlijke ontbijt, de adviezen van Ingrid om de omgeving te verkennen.

Kortom; voor een fantastische vakantie ga naar "Le Bouquet de Séguret".

Gereisd met partner in juni 2013

Een van de mooiste plaatsjes van de Provence

Greta en Jan,
    4-9-2011

Een lieflijk oud middeleeuws dorpje, waar de tijd is blijven stilstaan. Nog niet ingepalmd door souvenirwinkeltjes en would-be kunstenaars. Bovendien mooi gelegen tegen de flank van een heuvel wat uitzonderlijke vergezichten oplevert. Het dorpje herbergt twee uitstekende restaurants waar men aan redelijke prijzen in een mooie omgeving kan genbeten van de Provençaalse gastronomie. De wijnfeesten op de laatste zaterdag van augustus zijn een must voor wijnliefhebbers. Men wandelt er tussen gereputeerde wijngaarden waar je aan verschillende wijnstandjes voor de prijs van 5 euro/pp. onbeperkt de heerlijkste AOC's kunt proeven en je krijgt er bovenop ook nog een mooi wijnglas cadeau ! Kortom de Provence op zijn best !

Gereisd met partner in augustus 2011
Séguret scoort een 8,3 uit 10, op basis van 34 reviews