Camping Municipal Les Eygoires

Camping Municipal Les Eygoires

12 reviews over Camping Municipal Les Eygoires in het Nederlands

Mooie maar erg drukke camping.

Rianne
11-8-2015

Camping ligt direct aan het meer. De camping plekken zijn nogal gevarieerd . In hoogseizoen sta je kort op elkaar. Sanitair was in de loop van de dag smerig, werd in de ochtend schoongemaakt op een spitstijdstip, niet heel handig. Plaatsen reserveren via website of plaatselijke VVV is nagenoeg onmogelijk, geen enkele reactie gekregen. Maar het meer met al zijn sport mogelijkheden en de fantastische omgeving maken veel goed. Naar Savines lopen vanaf de camping is te doen, wel langs een drukke weg.

Gereisd Met partner in juli 2015

gezellige camping

kimkokx
6-10-2014

Leuke camping pal aan het meer. In het hoog seizoen konden we nog een plaatsje uitzoeken. Sanitair is niet super, en vrij druk tegen de avond. Maar wel genoeg sanitairhokjes.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische ligging, vies sanitair

Van der Linden
18-8-2014

De camping ligt direct aan het meer en vanaf veel plekken heb je een fantastisch uitzicht. De plekken variëren van heel groot en vlak tot klein en scheef (en alles wat daar tussen in zit). De camping is ideaal gelegen voor fervent watersporters en ook met een racefiets of ATB/MTB kun je hier goed uit de voeten. De omgeving is schitterend, mooie wandelingen en uitzichten. Het sanitair wordt hooguit 1x per dag schoongemaakt en is erg vies. Het is zoeken naar een schoon toilet.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping, prima ligging

John
11-8-2014

Voor een Paar dagen prima stek, mooi direct aan het meer. Zonder auto ben je wel wat aan de camping gebonden omdat voor gewone mensen het niet te fietsen is. Dorpje zelf overigens wel. Wielrennen en atb en gaan er ook prima

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Aanrader

patty p
31-7-2012

Ben een deel van mijn leven vaste gast geweest op deze camping, waar mijn kinderen het surfen hebben geleerd. Zou er graag nog weer eens terugkomen. Wel heel veel vaste gasten en families die er dus ook al jaren komen. Zowel Franse families als Nederlandse families blijven naar deze camping terugkomen. Vertier moet je zelf maken ............... geen probleem met deze ligging! Wij waren er in de tijd, dat er een rondgang gemaakt werd met de beheerder............. welke plek zouden we krijgen? Altijd weer spannend en we hebben vaak even in de wacht gestaan om op deze unieke locatie te kunnen/mogen kamperen. Dus ik zou zeggen ...............gaan! Ik kijk met heel veel genoegen terug en zou graag nog een keer terugkomen ...............

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke camping

hettysmit
6-4-2012

er is niet veel te doen voor kinderen. Verder lekker rustig. En heel sprotief

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Prachtige plaats

Anoniem
14-8-2011

De camping heeft de beste locatie mogelijk, direct aan het meer. Daardoor kun je direct vanaf de camping zwemmen, surfen, zeilen etc. Er zijn plaatsen direct aan het water (hier kan een straf windje opsteken 's avonds) en plaatsen wat verderweg en hoger. De camping is heel rustig, 's avonds is het vroeg stil. Absoluut geen overlast. Campinggasten zijn heel gevarieerd: families, oudere echtparen, mensen op doortocht, in koepeltentjes, caravans enz. Er is geen animatie of disco, maar wel een klein campingwinkeltje, wasmachines, tafeltennistafels enz. De sanitairgebouwen zijn onlangs allemaal gerenoveerd en zien er prima uit. Aan het einde van de dag kunnen ze wat viezer zijn, maar elke ochtend wordt er wel goed schoongemaakt. Maar je komt hier vooral voor de omgeving: prachtig! Mooie bergen, wat leuke dorpjes, azuurblauw meer. Watersporten, wandelen, wielrennen kan hier bij uitstek. Echt een aanrader. Ook qua het weer.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

prima camping

c van belzen
29-8-2010

Marian . prima camping Wij hebben 3 nachten op deze camping gestaan met onze camper ,maar gaan zeker nog een keer terug om er langer te verblijven. Prachtig uitzicht ,direct aan het meer.Ook fijn voor de hond, die vlakbij kon rennen en zwemmen.Schoon sanitair.lekker rustig.In de omgeving van alles te doen Kortom: voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in augustus 2010

Helaas

Skifanaten
21-1-2010

Ondanks onze reservering EN aanbetaling was de camping vol. Nog nooit meegemaakt. Na een rondje op de camping zagen wij dat het toiletgebouw erg vies was. Ook vonden wij de plaatsen erg klein.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een topper!!!!!!

Henk Velink
14-8-2009

Alles bij elkaar opgeteld de mooiste camping van Frankrijk, ik kom hier al meer dan 30 jaar. Altijd mooi weer, prachtige omgeving. Henk Velink

Gereisd Met partner in augustus 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Eygoires in Savines Le Lac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Eygoires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.