Hotel Les Chaumettes

16 reviews over Hotel Les Chaumettes in het Nederlands

Zalig verblijf !!!

daan
18-7-2013

Prachtige locatie met gezellige kamers. Mooi uitzicht op de knusse tuin en het blauwe meer. Lekker ontbijt op het terras ! En zeer hartelijk onthaal door Carine en Johan. Een echte aanrader!!! :-) doen !!!

Zalig verblijf bij supervriendelijke mensen!

An Vergouwen
19-7-2012

Wij hadden de kans om in deze mooie B&B te verblijven in mei. Ondanks het feit dat we een klein beetje tegenslag hadden met het weer, werd dit een super leuke vakantie. Zowel genieten, rusten, bezichtigen, wandelen etc kwamen aan bod. De uitbaters waren ook zeer behulpzaam en toonden ons de leukste plekjes!

mooi klein en gezellig

serge
15-5-2012

vorig jaar tijdens onze motorrit in de alpen alhier geslapen

zéééér goed en vriendelijk onthaal, verzorgd hotel, mooie kamer, garage voor motor te parkeren EN een lekker ontbijt

helaas was er geen mogelijkheid om half pension te genieten, maar hiervoor moet je er niet wegblijven, integendeel

als ik in de buurt ben ga ik zeker terug!!! (mooi uitzicht op lac serre ponçon)

Een echte aanrader!

Hilde
12-8-2011

Mooie kamer met prachtig uitzicht.

Door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de uitbaters een echte topper.

Johan en Carine, gerant, 10-9-2011
Hartelijk dank voor jullie beoordeling en jullie bezoek aan ons hotel.

De moeite waard !

Familie Haes - Ponsaerts
13-7-2011

Een subliem familiaal hotel om te verblijven op een schitterende locatie aan het Lac.

Wij hebben genoten van een deugddoende vakantie bij enorm gastvrije en vriendelijke eigenaars, die niets ontzien om hun gasten een aangenaam verblijf te bezorgen.

Wij komen zeker nog eens terug naar Savines-le Lac én het hotel Les Chaumettes!

Prachtig uitzicht

Marc & Rachel
7-12-2010

Wij zijn in november op doorreis geweest en hebben genoten van het enthousiasme van Johan en Carine.

Een mooi hotel met een prachtig uitzicht.

Bedankt voor jullie warme onthaal, succes en hopelijk tot ziens.

Zomer 2010 zijn wij met onze dochter van 15 te gast geweest in Les Chaumettes. Via internet stuitten we toevallig op dit hotel, wat een uitkomst was vanwege een laat geplande reis naar Oost-Frankrijk. Tot onze verrassing was het hotel een verademing. De prachtige ligging, de zeer aangename bediening en het enthousiasme waarmee ideeën werden geleverd voor activiteiten in de schitterende omgeving (o.a.canyoning!) waren verwarmend. De tuin rondom het hotel is een pareltje met de nodige lounge-mogelijkheden en met jacuzzi. Het dorpje zelf is klein met niet al te veel mogelijkheden wat rust ten goede komt. In de omgeving en op het meer is meer dan genoeg te te beleven en de pizzeria vlak bij het hotel is een absolute aanrader. Tijdens de week dat wij er verbleven, hebben we genoten!

Fam. Louer-Timmermans

Een echte AANRADER op een FANTASTISCHE locatie

lieve & marc
17-9-2010

Les Chaumettes is een héél tof hotelletje gelegen op een toplocatie in de Zuiderse (Franse) Alpen vlak aan het Meer van Serre-Ponçon! De uitbaters zijn zeer gastvrij en behulpzaam en doen er alles aan om er een geslaagde vakantie van te maken : een gevarieerd en lekker ontbijt, propere kamers met televisie en ijskastje, een gezellige tuin, een openlucht jacuzzi met zicht op de bergen, handige tips voor als je de bergen in trekt, ....

Kortom : dit hotelletje is een echte aanrader voor mensen die houden van de bergen (zomer én winter) en / of het water.

In één woord "een aanrader" voor iedereen die van de streek houdt. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten, en andere recreatieve doeleinden. Voor de gastvrijheid van de uitbaters te omschrijven heeft Van Dale nog geen woord opgenomen.

Je voelt je onmiddellijk thuis na de ontvangst van Johan en Carine. Zéér vriendelijke mensen, heel behulpzaam. Ze doen er alles voor om je op je gemak te laten voelen! Niets is hen te veel. Propere (dagelijks gepoetst) kamers! Het ontbijt is zéér verzorgd. Elke dag wordt er moeite gedaan om iets extra, nieuws te bieden dan de dag ervoor, zoals een ander stukje fruit, een yoghurtje, croissants,...

Ook de omgeving is een prachtige plek om te ontdekken. Voor elk wat wils. Restaurantjes genoeg om 's middags of 's avonds te gaan eten. Niet duur en toch lekker!!

Sportliefhebbers komen hier zeker aan hun trekken. Er zijn allerlei activiteiten te doen. Fietsen, lopen, berg beklimmen, wandelen, raften,... en wie het liever rustig houdt, kan genieten van een dagje aan het meer dat vlakbij ligt! Ook de jacuzzi waar gratis gebruik van gemaakt kan worden is gewoon genieten. Je krijgt er zelfs een prachtig zicht op het meer bij.

Kortom, een dikke aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chaumettes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Chaumettes in Savines Le Lac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Chaumettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.