Hotel Les Chaumettes

9.4Fenomenaal

19 reviews over Hotel Les Chaumettes

• 10daan 18-07-2013

Zalig verblijf !!!

Prachtige locatie met gezellige kamers. Mooi uitzicht op de knusse tuin en het blauwe meer. Lekker ontbijt op het terras ! En zeer hartelijk onthaal door Carine en Johan. Een echte aanrader!!! :-) doen !!!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9An Vergouwen19-07-2012

Zalig verblijf bij supervriendelijke mensen!

Wij hadden de kans om in deze mooie B&B te verblijven in mei. Ondanks het feit dat we een klein beetje tegenslag hadden met het weer, werd dit een super leuke vakantie. Zowel genieten, rusten, bezichtigen, wandelen etc kwamen aan bod. De uitbaters waren ook zeer behulpzaam en toonden ons de leukste plekjes!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10serge15-05-2012

mooi klein en gezellig

vorig jaar tijdens onze motorrit in de alpen alhier geslapen zéééér goed en vriendelijk onthaal, verzorgd hotel, mooie kamer, garage voor motor te parkeren EN een lekker ontbijt helaas was er geen mogelijkheid om half pension te genieten, maar hiervoor moet je er niet wegblijven, integendeel als ik in de buurt ben ga ik zeker terug!!! (mooi uitzicht op lac serre ponçon)

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Familie Haes - Ponsaerts13-07-2011

De moeite waard !

Een subliem familiaal hotel om te verblijven op een schitterende locatie aan het Lac. Wij hebben genoten van een deugddoende vakantie bij enorm gastvrije en vriendelijke eigenaars, die niets ontzien om hun gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Wij komen zeker nog eens terug naar Savines-le Lac én het hotel Les Chaumettes!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Marc & Rachel07-12-2010

Prachtig uitzicht

Wij zijn in november op doorreis geweest en hebben genoten van het enthousiasme van Johan en Carine. Een mooi hotel met een prachtig uitzicht. Bedankt voor jullie warme onthaal, succes en hopelijk tot ziens.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Paul Louer20-11-2010

Goed hotel, prettige bediening, prachtige ligging!

Zomer 2010 zijn wij met onze dochter van 15 te gast geweest in Les Chaumettes. Via internet stuitten we toevallig op dit hotel, wat een uitkomst was vanwege een laat geplande reis naar Oost-Frankrijk. Tot onze verrassing was het hotel een verademing. De prachtige ligging, de zeer aangename bediening en het enthousiasme waarmee ideeën werden geleverd voor activiteiten in de schitterende omgeving (o.a.canyoning!) waren verwarmend. De tuin rondom het hotel is een pareltje met de nodige lounge-mogelijkheden en met jacuzzi. Het dorpje zelf is klein met niet al te veel mogelijkheden wat rust ten goede komt. In de omgeving en op het meer is meer dan genoeg te te beleven en de pizzeria vlak bij het hotel is een absolute aanrader. Tijdens de week dat wij er verbleven, hebben we genoten!

Fam. Louer-Timmermans

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 10lieve & marc17-09-2010

Een echte AANRADER op een FANTASTISCHE locatie

Les Chaumettes is een héél tof hotelletje gelegen op een toplocatie in de Zuiderse (Franse) Alpen vlak aan het Meer van Serre-Ponçon! De uitbaters zijn zeer gastvrij en behulpzaam en doen er alles aan om er een geslaagde vakantie van te maken : een gevarieerd en lekker ontbijt, propere kamers met televisie en ijskastje, een gezellige tuin, een openlucht jacuzzi met zicht op de bergen, handige tips voor als je de bergen in trekt, .... Kortom : dit hotelletje is een echte aanrader voor mensen die houden van de bergen (zomer én winter) en / of het water.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Anoniem29-08-2010

Prijs / kwaliteit / Ligging = Fantastisch hotel !

In één woord "een aanrader" voor iedereen die van de streek houdt. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten, en andere recreatieve doeleinden. Voor de gastvrijheid van de uitbaters te omschrijven heeft Van Dale nog geen woord opgenomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9An12-08-2010

Fantastische locatie en vriendelijke uitbaters!

Je voelt je onmiddellijk thuis na de ontvangst van Johan en Carine. Zéér vriendelijke mensen, heel behulpzaam. Ze doen er alles voor om je op je gemak te laten voelen! Niets is hen te veel. Propere (dagelijks gepoetst) kamers! Het ontbijt is zéér verzorgd. Elke dag wordt er moeite gedaan om iets extra, nieuws te bieden dan de dag ervoor, zoals een ander stukje fruit, een yoghurtje, croissants,... Ook de omgeving is een prachtige plek om te ontdekken. Voor elk wat wils. Restaurantjes genoeg om 's middags of 's avonds te gaan eten. Niet duur en toch lekker!! Sportliefhebbers komen hier zeker aan hun trekken. Er zijn allerlei activiteiten te doen. Fietsen, lopen, berg beklimmen, wandelen, raften,... en wie het liever rustig houdt, kan genieten van een dagje aan het meer dat vlakbij ligt! Ook de jacuzzi waar gratis gebruik van gemaakt kan worden is gewoon genieten. Je krijgt er zelfs een prachtig zicht op het meer bij. Kortom, een dikke aanrader!

Alleen gereisd in juli 2010

• 9De Rooij/ van Gastel02-08-2010

Super!! Komen hier zeker Terug!!

Zeker een Aanrader. Johan en Carine krijgen op de 1e plaats een dikke 10. knap wat zij doen! Het hotel is echt super... de jacuzzi is natuurlijk wel erg lekker, vooral na een actief dagje raften, wat volledig werd geregeld door J en C bij een Ned Camping. Service is perfect, leuke omgeving, mooi meer, genoeg eetgelegenheid op loopafstand. wij zijn zelfs onze terugweg weer hierlangs gegaan. niets meer aan toe te voegen!

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Les Chaumettes info