Camping Le Grand Morgon

Camping Le Grand Morgon
8,9

5 reviews over Camping Le Grand Morgon in het Nederlands

omgeving een paradijs voor wandelaars en fietsers

fritz en dina
2-6-2015

Eenvoudige en rustige camping zonder enige opsmuk,zeer vriendelijke mensen en prachtig gelegen op 200 mtr.van het meer,alwaar het prima vertoeven is. sanitair eenvoudig maar goed,wordt elke dag schoongemaakt.

komen hier al 25 jaar,als u over de camping op omgeving vragen heeft kunt u ons altijd mailen!

Gereisd Met partner in juli 2014

Wat een rust/wat een uitzicht

Jeroen
23-2-2012

Prachtig gelegen basic camping. Subliem uitzicht vanuit je tent. Midden tussen de ergen en lac serre pocon op 400m lopen. Vriendelijke eigenaren, spreken echter alleen frans. Alle andere talen met handen en voeten... Maar een spelletje jeux-de-boules doet wonderen. Topper als je van eenvoud houd en de luxe thuis wil laten!

Gereisd Met partner in juli 2011

Camping "le grand morgon" een oase van rust

fritz et dina
23-1-2012

Vanaf 1990 tot heden bezoeken wij nog steeds de camping "le grand morgon". Wij hebben ook al in andere websites onze mening over de camping gegeven,voor de liefhebbers van wandelen fietsen oid.is deze omgeving een waar paradijs. De camping is een oase van rust met zeer vriendelijke eigenaren. Zwemgelegenheid is in het meer ca.300mtr.lopen zeer helder water. Mocht u verdere informatie willen hebben,dan kunt u ons ten alle tijden mailen

Gereisd Met partner in juli 2011

We gaan weer terug

Lina en Harry Simons uit Grubbenvorst
7-6-2011

We zijn met de jongens een aantal jaren achtereen op "Le Grand Morgon"geweest en al weer een aantal jaren geleden dat we er met z'n tweetjes waren, wij vinden het er altijd gezellig. Dus in juli gaan we weer naar de Grand Morgon, wij kijken ernaar uit. Groetjes Lina en Harry

Gereisd Met partner in januari 2011

Heerlijk eenvoudig

Bram
30-7-2009

Wij zochten naar een basis camping met een bijpassende prijs, ik wil nl niet betalen voor allerlij zaken die ik niet gebruik, en dat wordt hier geboden. En wat een heerlijke rust. Nachtbrakers (1 stel wat het nodig vond om midden in de nacht herrie te maken) werden de volgende dag netjes verzocht de camping te verlaten. ZO hoort het, echtpaar wat de camping runt is verstoken van iedere vorm van hedendaagse dingen als computer etc. en spreken alleen frans, derhalve heel aardig en geduldig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Morgon in Savines Le Lac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Morgon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.