Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer bed & breakfast info

42 Reviews over La Tulipe

• 10Gerbin Blokx04-08-2018

Super!

Werkelijk alles was hier goed, een B&B gerund door lieve, sympathieke mensen. Een mooie en schone accommodatie die zelfs luxe genoemd mag worden, dit alles in een adembenemend gebied. Wij komen hier absoluut nog eens terug!

• 9Johan & Yvonne24-06-2018

Super!

Ideale plek als uitvalsbasis voor activiteiten in de omgeving. Appartementen van alle gemakken voorzien. Aardige en behulpzame eigenaren. Een kleine supermarkt en restaurants op loopafstand.

• 9wilfried21-11-2017

super ontbijt

Is een aanrader zowel op doorreis als voor meerdere dagen.Gezellig ingericht en kraaknet.Mooi uitzicht op het lac en uitvalsbasis voor mooie uitstappen in de omgeving.Het ontbijt is uitgebreid en zeer verzorgd met andere woorden "super".Je word hier hartelijk ontvangen.komen hier zeker terug

• 9rob en dorien22-10-2017

Alles voor een topvakantie

heerlijke vakantie gehad. Prachtig huis in een hele mooie omgeving. Super gastvrije gastvrouw en man

• 9Pierrot12-07-2017

Vue magnifique

Propriétaire très sympathique, logement spacieux, propre et très confortable. Vue magnifique sur le lac. Petit déjeuner hollandais à savourer !

• 9Maria03-07-2017

Super!

Geweldige ligging met uitzicht op het meer, mooie kamer, fijne tuin en fantastisch ontbijt. Zeer behulpzame gastheer en gastvrouw.

• 10Patrice Delchambre27-06-2017

Meer dan fantastisch, thuis bij hele fijne mensen!

In dit mooie appartement, apart ontwerpen en origineel hebben wij niets op aan te merken. Het is rustig, gezellig, ruim, uitstekend ingericht keuken . Aankomen als vermoeide reizigers en vertrekken na inspirerende gesprekken en als vrienden ai het mooiste attend re so. EEn absolute aanrader is deze plek aan het water !
    Het ontbijt was ongelooflijk Bourgondisch in vergelijking met de meeste Franse plekken. Heerlijk!

• 10Regine16-09-2016

Warm thuiskomen

Voor de 3e keer waren we hier maar het verveelt nooit! Deze keer zonder man die later zou komen en met vriend van oudste dochter. Warm welkom geheten. Alles weer schoon en verzorgd aangetroffen. Omgeving blijft een sprookje. Helaas dag na aankomst slecht nieuws van het thuisfront dus moesten terug naar Nederland. Wat leefden Hans en Alie mee, wat waren ze me tot steun nu mijn man niet bij ons was...Ook voor hem was dit een rustgevende gedachte. Heel jammer dat we niet de volle twee weken konden genieten van het huis en de prachtige natuur. Maar we komen zeker terug!!!

• 9JaLi06-09-2016

Excellent accueil

Accueil excellent, décor plaisant, accès fonctionnel, paysage merveilleux et calme. Le petit déjeuner est très bien servi. Le décor du gîte est de bon goût et reposant.

• 9DAVID Marie-Noëlle20-08-2016

Vive la tulipe !!

3 nuits à la Tulipe m'a laissé un bon souvenir : Belle vue sur lac dans la chambre du 1er étage, accueil chaleureux du couple, discrétion, calme. Bon rapport qualité prix. Le dégagement menant à la chambre possède un frigidaire, une machine à café, des boissons, un peu de vaisselle. Seul inconvénient : ce local est occupé par une immense chaudière un peu encombrante. Mais elle est silencieuse. Je retournerai avec plaisir dans cet endroit et je le recommande à mes amis.

Bed & Breakfast La Tulipe info

Het complex