Bed and Breakfast La Tulipe

42 reviews over Bed and Breakfast La Tulipe

• 2018
    10Gerbin Blokx04-08-2018

Super!

Werkelijk alles was hier goed, een B&B gerund door lieve, sympathieke mensen. Een mooie en schone accommodatie die zelfs luxe genoemd mag worden, dit alles in een adembenemend gebied. Wij komen hier absoluut nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Johan & Yvonne24-06-2018

Super!

Ideale plek als uitvalsbasis voor activiteiten in de omgeving. Appartementen van alle gemakken voorzien. Aardige en behulpzame eigenaren. Een kleine supermarkt en restaurants op loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9wilfried21-11-2017

super ontbijt

Is een aanrader zowel op doorreis als voor meerdere dagen.Gezellig ingericht en kraaknet.Mooi uitzicht op het lac en uitvalsbasis voor mooie uitstappen in de omgeving.Het ontbijt is uitgebreid en zeer verzorgd met andere woorden "super".Je word hier hartelijk ontvangen.komen hier zeker terug

• 9rob en dorien22-10-2017

Alles voor een topvakantie

heerlijke vakantie gehad. Prachtig huis in een hele mooie omgeving. Super gastvrije gastvrouw en man

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Maria03-07-2017

Super!

Geweldige ligging met uitzicht op het meer, mooie kamer, fijne tuin en fantastisch ontbijt. Zeer behulpzame gastheer en gastvrouw.

• 10Patrice Delchambre27-06-2017

Meer dan fantastisch, thuis bij hele fijne mensen!

In dit mooie appartement, apart ontwerpen en origineel hebben wij niets op aan te merken. Het is rustig, gezellig, ruim, uitstekend ingericht keuken . Aankomen als vermoeide reizigers en vertrekken na inspirerende gesprekken en als vrienden ai het mooiste attend re so. EEn absolute aanrader is deze plek aan het water !
    Het ontbijt was ongelooflijk Bourgondisch in vergelijking met de meeste Franse plekken. Heerlijk!

• 10Regine16-09-2016

Warm thuiskomen

Voor de 3e keer waren we hier maar het verveelt nooit! Deze keer zonder man die later zou komen en met vriend van oudste dochter. Warm welkom geheten. Alles weer schoon en verzorgd aangetroffen. Omgeving blijft een sprookje. Helaas dag na aankomst slecht nieuws van het thuisfront dus moesten terug naar Nederland. Wat leefden Hans en Alie mee, wat waren ze me tot steun nu mijn man niet bij ons was...Ook voor hem was dit een rustgevende gedachte. Heel jammer dat we niet de volle twee weken konden genieten van het huis en de prachtige natuur. Maar we komen zeker terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Wim&Evelyne02-08-2016

Wat kan je nog meer wensen?!

Mooie locatie, supervriendelijke gastheer en gastvrouw, geen enkele vraag is teveel Op en top volledig uitgerust appartement, Lekker en verrassend optioneel ontbijt. Zelfs op vraag rekening gehouden met de lactose-allergie van Evelyne en moeite gedaan om op zoek te gaan naar lactose-vrije producten voor 't ontbijt Perfecte uitvalsbasis voor motortrippen naar de bekende AlpenCols of richting de Provence (Mont Ventoux, gorges de Verdon,...)

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Marijke en Chris02-08-2016

Perfect

We hebben een heerlijke tijd gehad in deze B&B. De persoonlijke aandacht die ons werd gegeven, de sfeer en gezelligheid die Ali en Hans er in brachten, de mooie en schone kamer die ons ter beschikking stond en het geweldige ontbijt elke dag weer maakten het voor ons een onvergetelijke vakantieperiode. Geen minpunten

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Nancy en Frank07-07-2016

Geweldige vakantie gehad bij Alie en Hans !!!!!!

De zeer gastvrije ontvangst, de goede zorgen, het geweldige ontbijt, de mooie kamer met verbluffend uitzicht op het meer van Serre Ponçon. Kortom een fantastische week gehad bij Alie en Hans !!! Wij kunnen niets negatiefs zeggen over ons verblijf in La Tulipe !!! Ook het zeer vriendschappelijke contact met onze 4 gemotoriseerde noorderburen was een zeer toffe ervaring. Alie en Hans bedankt voor de leuke week die we bij jullie konden doorbrengen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar !!! Een dikke 10 over de ganse lijn !!!

Gereisd met partner in juni 2016

Bed and Breakfast La Tulipe info