Géén boekingskosten

Appartement Residence Provence Country Club

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSaumane de Vaucluse

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Residence Provence Country Club voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 40 reviews

Meer appartement info

40 Reviews over Residence Provence Country Club

• 7JCTh. Meeues17-09-2018

Nooit meer.

Komen hier al voor de 9e keer. Zeker ook de laatste keer. Accommodatie ver onder de maat. Keuken een puinhoop. Inbouwvaatwasser staat een stuk naar voren, door een monteur vast gezet anders wandeld die door de keuken. Koelkast mist deur ,keukengerei bijeen geraapt zooitje.

• 3Den Hollander07-07-2018

Tegenvaller. Hier vind je de Provence niet

Mooie locatie, prachtig gelegen woningen. Maar bij een nadere kennismaking zware minpunten. Tijdens de eerste week van ons verblijf werd het veel te kleine zwembad van 's ochtendsvroeg tot in de avond " bewoond" door verdwaalde zon aanbiddende persionado's. Geen moment van de dag een vrije (lig)stoel beschikbaar. In de tweede week was er een omslag. Een grote groep pensionado's maakte plaats voor jongere mensen. Maar ook bij deze groep zagen wij het zelfde gedrag. Van vroeg tot laat was het zwembad vol met zonaanbidders. Deze zon en water aanbidders verwacht ik niet op een golfcomplex in de Provence maar aan de Turkse Riviera of de Spaanse costa's.

Het onderhoud van de golfbaan geeft veel geluidsoverlast dagelijks rond 7:00 uur worden de motoren van de maaimachines gestart. Het monotone geluid was dagelijks continue hoorbaar tot 10:00 uur. Niet storend maar wel het vermelden waard is de live muziek 's avonds uit clubhuis golfbaan

• 3arie-Jan04-09-2017

Tegenvaller in vele opzichten

Het uitzicht was slecht, aan de ene kant keken we tegen een hevel zand en aan de andere kant tegen gebouwen. Geen airo en veel te klein. koelkast erg klein en werk matig, dichtgevroren vriesvakje. We waren met 5 personen in een 6-persoons appartement. e2 slapkamer konden nauwelijks de bedden naast elkaar staan (onderschuiver) zo klein dat het was. zeer kleine eettafel in kamer met 4 stoelen. Televisie moesten we apart voor betalen !! (zelf maar een afstandbedieningsapp geïnstalleerd zodat we toch gratis konden kijken! Bij de receptie waren ze niet vriendelijk. veel huisraad ontbrak (te weinig bestel (voor 3 personen) en enkele andere zaken ontbraken. deze konden we el aanvullen via de receptie. Spraken daar overigens nauwelijks Engels. zwembad veel te kleion voor te veel mensen. bijna nooit kunnen zwemmen vanwege te vol!!. Kortom zeker geen waarde voor je geld. Op internet en in de gidsen staat het allemaal mooi omschreven maar bedenk je vooraf goed waar je allemaal (niet) terecht komt.

• 10JD20-06-2017

Un coin de Paradis

Un lieu enchanteur dans ce monde de brut! Spacieux, calme propre Piscine bien entretenue!

• 10midrichard24-09-2015

très bien

Bon séjour dans cette résidence Logement spacieux et propre Piscine sympathique

• 10Zazaz22-06-2015

Excellent!!!

Que dire de plus, le titre englobe la totalité de nos vacances!!! Une équipe sympathique, accueillante, toujours le sourire... Un appartement propre, spacieux et fonctionnel. La piscine trés propre et ouvert jusqu'a 20h00 c'est tres sympathique apres une journée de decouverte de la region! La cerise sur le gateau, la livraison du petit déjeuner (Offert par le manager) le lendemain de notre arrivée par le responsable de la résidence Yan! Un vrai plaisir et le pain est tres bon !!! Bref une résidence ou il fait bon vivre et ou l'on a envie de revenir!!! Bonne saison a Yan et son équipe et peut être a bientôt!!

• 8Marian19-09-2014

Mooie plek om de Provence te ontdekken

Residence de Provence is een mooi park gelegen in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel, de dames aan de receptie spreken vloeiend Engels en zijn vriendelijke en behulpzaam. Het park is mede door de doelgroep (golfers) rustig en prima onderhouden. De kamers zijn ruim met prima bedden en een mooie badkamer. Het zitcomfort zou iets comfortabeler kunnen. In de keuken is alles aanwezig. Ons appartement was keurig schoon. Prijs/kwaliteit is goed. Zwembad hebben wij niet als te klein ervaren. Op drukke dagen waren de ligbedden vaak wel bezet, maar over het algemeen goed te doen. Het park ligt aan een kanaaltje met een wandelpad. Dit wandelpad voert de ene kant naar Fontaine de Vaucluse en gaat over het aquaduct. De andere kant wandel je naar L'Ísle sur Sourge. Beide een uurtje lopen. Zeer de moeite waard. De Intermarche en de Super U in LÍsle sur Sourge op 5 minuten met de auto. Prima fietsomgeving met leuke plaatsjes om te bezoeken. Broodjesservice en Free wifi bij receptie.

• 3devosgaetane16-07-2013

Zeker geen 4 sterren waard !

Deze vakantiehuisjes zijn zeker geen 4 sterren waard. Ik zou er 2 sterren aan geven. Huisje was vuil (overal spinnen en spinnewebben), geen stop voor afwastafel, houder voor douchekop kapot, frigo werkte amper, geen diepvriezertje, geen airco, piepklein zwembad voor zoveel gasten + 'enkele' ligstoelen, ...

• 7fam VDP23-06-2013

ideale plaats om de provence te ontdekken

zeer rustige ligging, de appartementen zijn ruim maar geen 4 sterren meer waard, bij aankomst was het niet proper en er ontbraken in de keuken wel een 10-tal stuks keukengerief de receptie is allesbehalve stipt,wij hadden afgesproken om om 9u te vertrekken en na herhaaldelijk de receptie te contacteren kwamen zij pas rond 10u om het appartement te controleren, tot onze verbazing zeiden ze ons dat het niet proper was, hadden de keuze opnieuw poetsen of betalen, wij kozen voor het eerste en hebben een halfuur op onze terras gewacht en niet gepoetst en dan was alles in orde, de jonge receptionisten waren zeker niet vriendelijk en waren echt lui, het minste dat u vroeg was te veel, de directrice daarentegen was uitermate behulpzaam

• 8stephanie03-08-2011

séjour agréable

séjour agréable, notre terrasse était ombragée l'après midi dommage ! la piscine est trop petite par rapport au nombre de vacanciers.

Appartement Residence Provence Country Club info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Verbeterd reinigingsprogrammaBeschikbaar