Appartement Residence Provence Country Club

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Saumane de Vaucluse

7.2Goed

• 3.6Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Provence Country Club voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

43 reviews over Appartement Residence Provence Country Club

• 2018
    7JCTh. Meeues17-09-2018

Nooit meer.

Komen hier al voor de 9e keer. Zeker ook de laatste keer. Accommodatie ver onder de maat. Keuken een puinhoop. Inbouwvaatwasser staat een stuk naar voren, door een monteur vast gezet anders wandeld die door de keuken. Koelkast mist deur ,keukengerei bijeen geraapt zooitje.

Gereisd met partner in september 2018

• 3Den Hollander07-07-2018

Tegenvaller. Hier vind je de Provence niet

Mooie locatie, prachtig gelegen woningen. Maar bij een nadere kennismaking zware minpunten. Tijdens de eerste week van ons verblijf werd het veel te kleine zwembad van 's ochtendsvroeg tot in de avond " bewoond" door verdwaalde zon aanbiddende persionado's. Geen moment van de dag een vrije (lig)stoel beschikbaar. In de tweede week was er een omslag. Een grote groep pensionado's maakte plaats voor jongere mensen. Maar ook bij deze groep zagen wij het zelfde gedrag. Van vroeg tot laat was het zwembad vol met zonaanbidders. Deze zon en water aanbidders verwacht ik niet op een golfcomplex in de Provence maar aan de Turkse Riviera of de Spaanse costa's.

Het onderhoud van de golfbaan geeft veel geluidsoverlast dagelijks rond 7:00 uur worden de motoren van de maaimachines gestart. Het monotone geluid was dagelijks continue hoorbaar tot 10:00 uur. Niet storend maar wel het vermelden waard is de live muziek 's avonds uit clubhuis golfbaan

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

3arie-Jan04-09-2017

Tegenvaller in vele opzichten

Het uitzicht was slecht, aan de ene kant keken we tegen een hevel zand en aan de andere kant tegen gebouwen. Geen airo en veel te klein. koelkast erg klein en werk matig, dichtgevroren vriesvakje. We waren met 5 personen in een 6-persoons appartement. e2 slapkamer konden nauwelijks de bedden naast elkaar staan (onderschuiver) zo klein dat het was. zeer kleine eettafel in kamer met 4 stoelen. Televisie moesten we apart voor betalen !! (zelf maar een afstandbedieningsapp geïnstalleerd zodat we toch gratis konden kijken! Bij de receptie waren ze niet vriendelijk. veel huisraad ontbrak (te weinig bestel (voor 3 personen) en enkele andere zaken ontbraken. deze konden we el aanvullen via de receptie. Spraken daar overigens nauwelijks Engels. zwembad veel te kleion voor te veel mensen. bijna nooit kunnen zwemmen vanwege te vol!!. Kortom zeker geen waarde voor je geld. Op internet en in de gidsen staat het allemaal mooi omschreven maar bedenk je vooraf goed waar je allemaal (niet) terecht komt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Marian19-09-2014

Mooie plek om de Provence te ontdekken

Residence de Provence is een mooi park gelegen in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel, de dames aan de receptie spreken vloeiend Engels en zijn vriendelijke en behulpzaam. Het park is mede door de doelgroep (golfers) rustig en prima onderhouden. De kamers zijn ruim met prima bedden en een mooie badkamer. Het zitcomfort zou iets comfortabeler kunnen. In de keuken is alles aanwezig. Ons appartement was keurig schoon. Prijs/kwaliteit is goed. Zwembad hebben wij niet als te klein ervaren. Op drukke dagen waren de ligbedden vaak wel bezet, maar over het algemeen goed te doen. Het park ligt aan een kanaaltje met een wandelpad. Dit wandelpad voert de ene kant naar Fontaine de Vaucluse en gaat over het aquaduct. De andere kant wandel je naar L'Ísle sur Sourge. Beide een uurtje lopen. Zeer de moeite waard. De Intermarche en de Super U in LÍsle sur Sourge op 5 minuten met de auto. Prima fietsomgeving met leuke plaatsjes om te bezoeken. Broodjesservice en Free wifi bij receptie.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 3devosgaetane16-07-2013

Zeker geen 4 sterren waard !

Deze vakantiehuisjes zijn zeker geen 4 sterren waard. Ik zou er 2 sterren aan geven. Huisje was vuil (overal spinnen en spinnewebben), geen stop voor afwastafel, houder voor douchekop kapot, frigo werkte amper, geen diepvriezertje, geen airco, piepklein zwembad voor zoveel gasten + 'enkele' ligstoelen, ...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7fam VDP23-06-2013

ideale plaats om de provence te ontdekken

zeer rustige ligging, de appartementen zijn ruim maar geen 4 sterren meer waard, bij aankomst was het niet proper en er ontbraken in de keuken wel een 10-tal stuks keukengerief de receptie is allesbehalve stipt,wij hadden afgesproken om om 9u te vertrekken en na herhaaldelijk de receptie te contacteren kwamen zij pas rond 10u om het appartement te controleren, tot onze verbazing zeiden ze ons dat het niet proper was, hadden de keuze opnieuw poetsen of betalen, wij kozen voor het eerste en hebben een halfuur op onze terras gewacht en niet gepoetst en dan was alles in orde, de jonge receptionisten waren zeker niet vriendelijk en waren echt lui, het minste dat u vroeg was te veel, de directrice daarentegen was uitermate behulpzaam

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 9Ines20-07-2011

Zeer aangenaam verblijf!

Net terug van twee weekjes vakantie in Madame Vacances Country Club Provence. Ideale uitvalsbasis om de Provence te verkennen. Algemene indruk was zeer goed; heel erg mooi, goed onderhouden en ruim domein met een groot gevoel van veiligheid (beveiligde poort met code). Plaats voor auto op korte afstand van appartement. Alleen het zwembad is aan de kleine kant en in het hoogseizoen is het moeilijk om er een plaatsje in de zon te veroveren. Appartementen zijn naar Franse normen zeer ruim, modern en mooi ingericht. Alle comfort (zoals microgolfoven, vaatwasser, koelkast met diepvriesvak etc.) aanwezig. Zit-en slaapcomfort niet echt optimaal. Ruim terras. Schoonmaak is op z'n Frans, niet echt schoon (veel spinnenwebben) maar ook zeker niet zo schrijnend als andere beoordelingen laten uitschijnen. Receptionisten zijn vriendelijk, behulpzaam en tweetalig Frans-Engels. Broodservice aan de receptie is een aanrader; brood en boterkoekjes van (naar Franse standaard) goede kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Bernie06-07-2011

mooie, rustige omgeving, ruim appartement.

prima appartement, ruim van opzet en geschikt voor mijn minder valide partner. appartement was redelijk schoon. personeel bij de receptie erg vriendelijk en iedereen sprak prima Engels. De omgeving is perfect voor diverse dagtrips, in de omgeving allerlei leuke, betaalbare restaurants.

• 5A.24-06-2011

Niet de moeite!

Bij aankomst was het appartement vies. Oud beddengoed (van voorgangers) aanwezig, vies sanitair en servies. Niet wat je wilt zien na een reis uit Nederland. Echter wilden wij hier onze vakantie niet door laten verpesten, alles zelf schoongemaakt. Dag na aankomst geklaagd, eindschoonmaak uiteindelijk niet meer voor onze rekening. Appartementen zijn ruim doch kaal, uitzicht kan zeer wisselend zijn, wij hebben een zespersoons appartement wat hier totaal niet geschikt voor is (qua aantal bedden, stoelen, ruimte). Residentie inderdaad geschikt voor golf, zwembad niet bijzonder. Uitstekende ligging voor uitstapjes in de omgeving. Conclusie: wij gaan niet meer naar Provence Country Club gezien de slechte schoonmaak en geringe faciliteiten.

• 4Hennie en Rita19-06-2011

Uitsluitend voor golf geschikt !

De appartementen in Residence Provence Country Club zijn absoluut niet 4-sterren waardig. Naast een vervelend uitzicht wat wij hadden (je kijkt niet vrij weg, doch tegen andere appartementen) zijn er geen fatsoenlijke stoelen om op te zitten (van metaal !), er was er slechts 1 stoel, waren de bedden hard en laat de schoonmaak duidelijk te wensen over. Bij de receptie missen wij de vriendelijkheid welke bij een 4-sterrenpark verwacht mag worden.

De ligging is wel prima voor mensen welke uitsluitend voor het golfen aanwezig zijn. Verder heeft het park niets te bieden. Zijn dus na 5 dagen alweer vertrokken. Zo wil je geen 14 dagen doorbrengen !

Appartement Residence Provence Country Club info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin