Bed and Breakfast Mon Ventoux

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Sault (Vaucluse)

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

20 reviews over Bed and Breakfast Mon Ventoux

• 10Anja en Theo Veltman16-08-2016

Fantastisch, een super B&B

Een geweldige week gehad niets is teveel voor Myriam en Pierre om het de gasten naar de zin te maken. Wij hadden de Ocre kamer met een eigen zitje. En zeker niet de kookkunst van Myriam vergeten, heeeeerlijk. Top locatie om zeker nog een keer terug te gaan. Een aanrader.

Anja en Theo

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Fontaine Christel04-06-2016

formidable

tweede keer op bezoek en we werden opnieuw in de watten gelegd. Schitterend weer, prachtige streek, zalige keuken en hartelijke mensen. Aangename kamer, deze keer boven geslapen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10rec07-07-2015

Geweldige B&B, een echte aanrader.

Deze B&B overtrof onze stoutste verwachtingen. Gastvrouw Miriam en haar man Pierre proberen op alle manieren het je naar de zin te maken. Wij hadden de olijvenkamer met een prachtig uitzicht, geweldige mooie grote badkamer. Ontzettend schoon alles. Ook het zwembad was heerlijk verwarmd. Elke dag gebruik van gemaakt.Geweldig ontbijt, maar het avondeten was helemaal super. Wat hebben we heerlijk gegeten. Miriam is een ware kok. Deze B&B is dus een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Marc17-05-2015

Super, voor herhaling vatbaar !

Myriam en Pierre weten hoe gasten in de watten te leggen. De keuken van Myriam verdiend een dikke 10. De sfeer verdiend ook een 10. Een echte aanrader voor wie de Ventoux wil oprijden. En bedankt Pierre les gorges de la Nesque waren ook demoeite waard

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Kitty06-06-2014

Geweldige plek!

Top lokatie, dichtbij de Mont Ventoux. Heerlijk warm zwembad. Wij, opa's, oma en de kids hebben genoten. En heerlijk gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10christel.fontaine20-07-2013

A refaire, magnifique

Pas terug van een weekje in B&B Mon Ventoux. Samen met onze zonen van 20 en 17 genoten van de ontvangst, het zwembad, de lekkere keuken en zo kan ik blijven doorgaan. De inrichting en netheid van de kamers zijn prima. Wij gaan alvast terug !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9caroline_schauvlieger03-06-2013

Heerlijk deugddoend, op alle vlakken.

Bovenop alle bestaande superlatieven en alle reeds gepubliceerde overweldigende commentaren willen wij nog toevoegen dat deze B&B voor ons echt 'thuiskomen' was. Pierre en Myriam zijn in de wieg gelegd om gasten te ontvangen. Ondanks dat ze dit nog maar enkele jaren doen zijn ze heel professioneel. De tables d'hôtes waren telkenmale overheerlijk (sorry Myriam we vallen denk ik in herhaling), maar vooral ook héél gezellig en gemoedelijk. Of er in het gezelschap nu Duitsers, Nederlanders of Belgen waren, elke avond was voor ons een topper. Ondanks onze aankomst in de plenzende regen, kregen we toch een instant warm gevoel door de manier waarop Myriam ons onthaalde. Veel rustiger dan in dit dorp kan je niet zitten. Je slaapt er dan ook als een roosje. Zoals bekend is de regio ideaal om te fietsen, maar er zijn ook tal van bewijzerde wandelroutes in de directe omgeving. Het feit dat we al met onze agenda's aan het puzzelen zijn om er gauw terug te keren, zegt wellicht alles! Dikke pluim!

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Ingrid Martens27-05-2013

Paradijs

Schitterend verblijf. Pierre en Myriam zijn supervriendelijke mensen.Wij hadden het gevoel of we waren bij vrienden op vakantie.We zijn hier een week geweest en hebben nergens iets op aan te merken. Zelfs de poes was vriendelijk. Een 10 is niet genoeg voor deze accommodatie. Het gevoel dat je hier krijgt is niet in een cijfer uit te drukken.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10David Alexander14-05-2013

Super

Prachtige B&B Sfeer en gezelligheid 10/10 Voor de 2e maal op vakantie en voor de 2e maal alles dik in orde. Zelfs met kleine kinderen is alles hier mogelijk. Een aanrader voor fietsers en wandelaars !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 10chris siongers14-05-2013

voor het 2e jaar super !

prachtige B&B, goeie standplaats voor fietsen in afgesloten garage met PRO steuntjes. Myriam en Pierre zijn druk in de weer en zeer vriendelijke mensen. We voelen ons daar echt thuis. Prachtig verwarmd zwembad en een mooie jacuzzi erbovenop. Het eten is van topkwaliteit en een sterrenrestaurant waardig. Het is het 2e jaar op rij dat we hier kwamen als uitvalsbasis voor onze geslaagde fietstochten op en rond de Ventoux. Wij komen zeker en vast nog terug.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Bed and Breakfast Mon Ventoux info