Bed and Breakfast La Bastide des Bourguets

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Bastide des Bourguets
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Bastide des Bourguets voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast La Bastide des Bourguets in het Nederlands

Heel mooi domein

Marc
9-9-2013

Wij verbleven met z'n vieren in een extreem verzorgde gîte met gewoonweg alles er op en er aan! Ook alles van duurzame kwaliteit. Het was een alleenstaande gîte met voldoende privacy. Het domein heeft niet zomaar enkele sterren gekregen! Ook een proper omheind zwembad.

Voor de kids was het verblijf iets eenzamer, de andere gasten zochten vb. niet echt contact en waren Franstalig en ouder, meestal zonder kinderen. Maar gezien de unieke uitvalsbasis en de uitstekende ligging was het ideaal om elke dag van de week een leuke uitstap te doen! Het domein staat wel te koop, vermoedelijk wegens pensioen van de eigenaars. Hopelijk kan het blijven bestaan als domein.

La Bastide des Bourguets is een aanrader!

Louisa
21-7-2009

La Bastide des Bourguets ligt op een 3-tal km van het dorpscentrum van Sault, omgeven door mooie lavendelvelden. Goede uitvalbasis voor mooie wandelingen en talrijke uitstappen zoals de Mont-Ventoux, de Abdij van Sénanque, Gordes, Roussillon, Rustrel, Vaison-la-Romaine, les Dentelles de Montmirail, enz.

Hartelijk onthaal, ruime kamers en gemeenschappelijke eet- en zitplaats. Ontbijt bestaat uit een croissant, lekker stokbrood met keuze uit 8 verschillende lekkere confituren gemaakt door de gastvrouw, honing en dagelijks een versgebakken cakeje als toetje.

Mooi openlucht zwembad met ligzetels en schaduwplekje. Grote weide met 3 ezels.

La Bastide des Bourguets is een aanrader!

Louisa
21-7-2009

Hartelijk onthaal, ruime kamers en gemeenschappelijke eet- en zitplaats. Ontbijt bestaat uit een croissant, lekker stokbrood met 8 verschillende lekkere confituren gemaakt door de gastvrouw en dagelijks een versgebakken cakeje.

Mooi openlucht zwembad met ligzetels en schaduwplekje. Grote weide met 3 ezels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bastide des Bourguets in Sault (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bastide des Bourguets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.