Camping Parc Mogador

Anders

Mooie netjes onderhouden camping

fam Beking
3-8-2018

Erg mooie camping in het gezellige havenstadje Sanary-sur_Mer.

Wij zaten in een mobile-home (nr117) erg netjes en schoon. Dichtbij de camping een erg mooi en rustig strandje(+/- 10 minuten lopen, dit vertelde de mw van de receptie ons). Het zwembad op de camping is ook erg netjes.

Het stadje Bandol (5 minuten met de auto) is ook een aanrader, wij gingen vaak 's avonds, er was elke avond een marktje in het haventje. Onze dochters (14 en 17 jaar) zijn nog op de jet-ski geweest, erg leuk!

Ook erg leuk en gezellig is het om 's avonds op een terrasje aan het strand in Six-four-Plage wat te drinken.

Het dorpje Le Castellet is erg de moeite waard om te bezoeken.

Wij hebben 2 ,5 week erg mooi en warm weer gehad. Misschien een minpunt (wij vonden het niet erg, onze dochters vermaakten zich samen goed) is dat er weinig nederlanders zijn.

Niet voor herhaling vatbaar

Vissertje
1-10-2017

De ligging van de camping is niet geweldig. De plaatsen zijn veel te klein/ knolleveldjes.Het staat vol met huisjes. Slechte Wifi. Sanitair is goed schoon.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Genoten!

Sylvana
10-6-2017

Heerlijke camping, gelegen tussen twee knusse dorpen. Groot zwembad en schoon sanitair. Wij komen zeker nog eens terug!

rustige nette camping

Guido
18-9-2016

Mooie camping, schoon sanitair, plekken van verschillende grootte, Wij hadden een te kleine plek, ondanks dat we vooraf om een grote plek gevraagd hadden. Prima ligging redelijk dichtbij strand (drukker zandstrand en een mooi en minder druk rots/kiezel strand waar je heerlijk kunt snorkelen.

prima camping aan de kust

Wout Brands
2-2-2016

De camping maakt deel uit van de Campasun organisatie. De plaatsen zijn vrij klein en veelal niet erg vlak, zodat je wat moet knutselen met blokken om het hoogteverschil te corrigeren. Op een deel van het terrein staan chalets. Er is een heel aardig zwembad en pierenbadje, voor kleine kinderen zijn er speeltoestellen en voor de volwassenen is er een jeux de boulesbaan. In het hoogseizoen is het restaurant open. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend, met zelfreinigende toiletbrillen. De ontvangst is vriendelijk en men spreekt er ook Engels. De camping ligt verder van het strand dan je denkt en met de fiets heb je er door de hoogteverschillen nog een hele klus aan om er te komen. Maar het is een prima verblijfplaats, tussen en dichtbij Sanary en Bandol. De camping is niet bewegwijzerd en je moet goed opletten dat je bij Bandol niet onder het viaduct doorgaat als je kampeermiddel 2,70 meter is of hoger. Er is wifi overal op de camping, maar alleen bij de receptie is het gratis.

Prima

Merle
16-8-2015

Kleine camping, net sanitair, leuk zwembad, vriendelijke campingmedewerkers. Redelijke campingplaatsen, in straatjes. Het stadje is wel ver lopen op heuvelachtig terrein (20min). Ook het strand is 15 minuten lopen. De camping staat niet echt op een gezellige plek, beetje achteraf tussen de huizen. Gezellig stadje, op woensdagmorgen is het markt. De prijzen in juni waren prima.

Heerlijk!

mhboot
7-8-2014

De prijs-kawaliteit verhouding is wellicht iets wat zoek, maar de lokatie en faciliteiten zijn wel OK.

*Prima sanitair ( nieuw en schoon, automatisch reinigende toitelbrillen)

*ruime plekken ( wellicht een idee om toch de auto's van de camping te weren en men te laten parkeren op een centrale plaats, de automatische kentekenherkenning van de slagboon werk niet heel goed)

*naar het strand is prima te lopen..slechts 20 minuten met kinderwagen..naar een leuk en ontspannen strandje.je kan er ook met de auto heen, maar dan is parkeren soms lastig

Fijne vakantie

Emiel Goossens
29-7-2014

We hadden een ruime plaats met voldoende schaduw.Het is er zeer rustig.

WC's:kan niet beter.Sanitair prima proper,altijd warm water gehad!Geen ligzetels die je ook kon platleggen aan het zwembad.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam,vooral de jonge gerant.

We hadden 2 weken in gedachten maar we zijn 4 weken gebleven.

Met Acsi €16 zeer prijsvriendelijk.

Mooie stranden en steden in de omgeving,goed onderhouden,maar zeer druk verkeer en heuvelachtig.Er zijn wel fietspaden maar niet al te veel en het vertrek vanaf de camping(2km) is gevaarlijk.

Geen 3 sterren waard

Geertruida
17-9-2012

De camping voldoet niet aan de omschrijving. Wij hadden ruim op tijd gereserveerd , kregen een kleine plek toebedeeld. We vroegen om een andere deze was er niet. De rest van de vakantie bleek dat er grotere vrije plaatsen bleven. Vervelend. Sanitair werd niet goed bijgehouden. Afstand naar het centrum was niet groot, het hoogteverschil wel.

Leuke vakantie gehad

marieke
25-10-2010

Vrij simpele camping. Het zou dichtbij het strand zijn, maar dat viel best tegen. Wij gingen met de auto heen. Op het park is weinig te beleven. Klein zwembad, bijna geen eetgelegenheden en een winkeltje dat niet meer is dan een hoekje in een cafe.

Evengoed hebben we het erg naar ons zin gehad. Het dorpje Sanary is erg leuk en gezellig. Daar zijn leuke tentjes om te eten en lekker rond te lopen.

Camping dus niet zo boeiend, omgeving erg leuk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Mogador in Sanary-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Mogador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.