Camping Parc Mogador

Meer camping info

74 reviews over Camping Parc Mogador

• 2019
    8Suzanne14-06-2019

Nette camping met vriendelijk personeel.

We werder zeer vriendelijk ontvangen, zelfs met een beetje Engels sprekende receptionist. Ze zijn hartstikke hulpvaardig op de camping. De plekken zijn ruim, met zon en schaduw. Zwembad is netjes, stoelen zitten alleen niet lekker. Bij het restaurant/winkel is het wat lastiger communiceren. Het eten is er prima. Je kunt ook pizza afhalen. Het sanitair is netjes en de douches waren heerlijk. De camping ligt vlakbij het leuke plaatsje Sanary-sur-mer; waar je een boulevard hebt met winkels en restaurants. En er is regelmatig markt. Opvallend hoe vriendelijk alle mensen zijn. Wij waren met 5 min. fietsen bij het strand. Vanuit de camping kan je allerlei uitstapjes maken. Als je geluk hebt is het er ook nog heerlijk weer. Kortom wij willen nog wel een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8fam Beking03-08-2018

Mooie netjes onderhouden camping

Erg mooie camping in het gezellige havenstadje Sanary-sur_Mer. Wij zaten in een mobile-home (nr117) erg netjes en schoon. Dichtbij de camping een erg mooi en rustig strandje(+/- 10 minuten lopen, dit vertelde de mw van de receptie ons). Het zwembad op de camping is ook erg netjes. Het stadje Bandol (5 minuten met de auto) is ook een aanrader, wij gingen vaak 's avonds, er was elke avond een marktje in het haventje. Onze dochters (14 en 17 jaar) zijn nog op de jet-ski geweest, erg leuk! Ook erg leuk en gezellig is het om 's avonds op een terrasje aan het strand in Six-four-Plage wat te drinken. Het dorpje Le Castellet is erg de moeite waard om te bezoeken. Wij hebben 2 ,5 week erg mooi en warm weer gehad. Misschien een minpunt (wij vonden het niet erg, onze dochters vermaakten zich samen goed) is dat er weinig nederlanders zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Vissertje01-10-2017

Niet voor herhaling vatbaar

De ligging van de camping is niet geweldig. De plaatsen zijn veel te klein/ knolleveldjes.Het staat vol met huisjes. Slechte Wifi. Sanitair is goed schoon. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Sylvana10-06-2017

Genoten!

Heerlijke camping, gelegen tussen twee knusse dorpen. Groot zwembad en schoon sanitair. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Guido18-09-2016

rustige nette camping

Mooie camping, schoon sanitair, plekken van verschillende grootte, Wij hadden een te kleine plek, ondanks dat we vooraf om een grote plek gevraagd hadden. Prima ligging redelijk dichtbij strand (drukker zandstrand en een mooi en minder druk rots/kiezel strand waar je heerlijk kunt snorkelen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Wout Brands02-02-2016

prima camping aan de kust

De camping maakt deel uit van de Campasun organisatie. De plaatsen zijn vrij klein en veelal niet erg vlak, zodat je wat moet knutselen met blokken om het hoogteverschil te corrigeren. Op een deel van het terrein staan chalets. Er is een heel aardig zwembad en pierenbadje, voor kleine kinderen zijn er speeltoestellen en voor de volwassenen is er een jeux de boulesbaan. In het hoogseizoen is het restaurant open. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend, met zelfreinigende toiletbrillen. De ontvangst is vriendelijk en men spreekt er ook Engels. De camping ligt verder van het strand dan je denkt en met de fiets heb je er door de hoogteverschillen nog een hele klus aan om er te komen. Maar het is een prima verblijfplaats, tussen en dichtbij Sanary en Bandol. De camping is niet bewegwijzerd en je moet goed opletten dat je bij Bandol niet onder het viaduct doorgaat als je kampeermiddel 2,70 meter is of hoger. Er is wifi overal op de camping, maar alleen bij de receptie is het gratis.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Merle16-08-2015

Prima

Kleine camping, net sanitair, leuk zwembad, vriendelijke campingmedewerkers. Redelijke campingplaatsen, in straatjes. Het stadje is wel ver lopen op heuvelachtig terrein (20min). Ook het strand is 15 minuten lopen. De camping staat niet echt op een gezellige plek, beetje achteraf tussen de huizen. Gezellig stadje, op woensdagmorgen is het markt. De prijzen in juni waren prima.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 6mhboot07-08-2014

Heerlijk!

De prijs-kawaliteit verhouding is wellicht iets wat zoek, maar de lokatie en faciliteiten zijn wel OK.

*Prima sanitair ( nieuw en schoon, automatisch reinigende toitelbrillen) *ruime plekken ( wellicht een idee om toch de auto's van de camping te weren en men te laten parkeren op een centrale plaats, de automatische kentekenherkenning van de slagboon werk niet heel goed) *naar het strand is prima te lopen..slechts 20 minuten met kinderwagen..naar een leuk en ontspannen strandje.je kan er ook met de auto heen, maar dan is parkeren soms lastig

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Emiel Goossens29-07-2014

Fijne vakantie

We hadden een ruime plaats met voldoende schaduw.Het is er zeer rustig. WC's:kan niet beter.Sanitair prima proper,altijd warm water gehad!Geen ligzetels die je ook kon platleggen aan het zwembad. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam,vooral de jonge gerant. We hadden 2 weken in gedachten maar we zijn 4 weken gebleven. Met Acsi €16 zeer prijsvriendelijk. Mooie stranden en steden in de omgeving,goed onderhouden,maar zeer druk verkeer en heuvelachtig.Er zijn wel fietspaden maar niet al te veel en het vertrek vanaf de camping(2km) is gevaarlijk.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 6Geertruida17-09-2012

Geen 3 sterren waard

De camping voldoet niet aan de omschrijving. Wij hadden ruim op tijd gereserveerd , kregen een kleine plek toebedeeld. We vroegen om een andere deze was er niet. De rest van de vakantie bleek dat er grotere vrije plaatsen bleven. Vervelend. Sanitair werd niet goed bijgehouden. Afstand naar het centrum was niet groot, het hoogteverschil wel.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden