Camping Parc Mogador

72 reviews over Camping Parc Mogador in het Nederlands

Mooie netjes onderhouden camping

fam Beking
3-8-2018

Erg mooie camping in het gezellige havenstadje Sanary-sur_Mer.

Wij zaten in een mobile-home (nr117) erg netjes en schoon. Dichtbij de camping een erg mooi en rustig strandje(+/- 10 minuten lopen, dit vertelde de mw van de receptie ons). Het zwembad op de camping is ook erg netjes.

Het stadje Bandol (5 minuten met de auto) is ook een aanrader, wij gingen vaak 's avonds, er was elke avond een marktje in het haventje. Onze dochters (14 en 17 jaar) zijn nog op de jet-ski geweest, erg leuk!

Ook erg leuk en gezellig is het om 's avonds op een terrasje aan het strand in Six-four-Plage wat te drinken.

Het dorpje Le Castellet is erg de moeite waard om te bezoeken.

Wij hebben 2 ,5 week erg mooi en warm weer gehad. Misschien een minpunt (wij vonden het niet erg, onze dochters vermaakten zich samen goed) is dat er weinig nederlanders zijn.

Niet voor herhaling vatbaar

Vissertje
1-10-2017

De ligging van de camping is niet geweldig. De plaatsen zijn veel te klein/ knolleveldjes.Het staat vol met huisjes. Slechte Wifi. Sanitair is goed schoon.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

très deçu

Garceau
23-7-2017

Personnel tres indifferent, clientele d'habitués, les nouveaux sont délaissés. Pietre niveau de prestations....

sur le camping

Deteve mlchel
      29-6-2017

Parfait sur tout rien a dire nikel. Proprete service

Genoten!

Sylvana
          10-6-2017

Heerlijke camping, gelegen tussen twee knusse dorpen. Groot zwembad en schoon sanitair. Wij komen zeker nog eens terug!

Il faudrait avoir des "zones" tranquillités, dans le camping. Le soir il ya a beaucoup trop de bruit, soit mettre une heure max pour le bruit, soit une zone de mobilhome où les gens doivent obligatoirement respecter la tranquillité des autres. Un peu comme la sncf avec les wagons "zen"

Très satisfait de notre séjour, nous avion loué 2

Jean Claude BEAUJARDIN
            5-6-2017

Un accueil chaleureux dans un cadre très agréable, contrairement à des avis médisants, nous n'avons pas été gêné par le bruit de la circulation automobile, quelques petits problèmes de WIFI que les personnes de l'accueil ont fait leur possible pour résoudre, il a fallut ce déplacer souvent à côté de l'entrée pour pouvoir se connecter (petite gêne), l'ensemble du camping très propre, le Monsieur qui s'occupe de l'entretient super sympa, on a eu de petits problèmes il est venu aussitôt, la piscine très bien, quand au resto d'excellentes Pizzas, mais pas que cela nous y avons mangé plusieurs fois pas déçu au contraire.

tres sympha

BECANE LOISIR SECURITE
              4-6-2017

sejour bien passé bonne ambiamce, repas correct et varié calme et serain

camping trop bruyant au milieu d'un lotissement c est dommage

la piscine n est pratiquement jamais chauffe il manque d'activitées

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Mogador in Sanary-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Mogador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc Mogador scoort een 7.66 uit 10 op basis van 72 reviews.