Camping Campasun Mas de Pierredon

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Sanary-sur-Mer

6.2Voldoende

• 6.5Staat v/h sanitair
  • 5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Campasun Mas de Pierredon voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

49 reviews over Camping Campasun Mas de Pierredon

• 8Marcel08-09-2016

Prima camping

Prima camping voor een vriendelijke prijs...leuk zwembad !

Gereisd in september 2016

• 8Mario04-09-2016

Fijne camping bij zeer leuke plaats

We hebben een mobile home rechtstreeks via de camping gehuurd. Het bleek een mooie nieuwe mobile home te zijn op een fijne plek welke ons perfect beviel. Het snelweg geluid waar sommige over klagen hebben wij absoluut geen last van gehad, als je er op let hoor je het wel maar het was niet nadrukkelijk aanwezig. Het zwembad was bijzonder leuk, zeker de glijbanen bieden veel plezier. Ook even bij de sanitairgebouwen voor de campeerders gekeken, deze zien er ook netjes en verzorgt uit. Sanary sur Mer is een hele leuke en gezellige plaats waar je binnen 5 minuten met de auto bent, ook de naastgelegen plaats Bandol is heel leuk om te bezoeken. Beide plaatsen hebben leuke strandjes en marktjes. Kortom, het is een heel fijn verblijf geweest en we zullen zeker nog een keer terugkomen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 3Marcel20-08-2016

Deze camping is zwaar overgewaardeerd.

We gingen naar deze camping omdat we er een duikcursus gingen volgen, die hier vandaan werd georganiseerd (en die overigens erg leuk was; maar dat staat los van de camping). Positieve aspecten van de camping: prachtig zwembad. That's all. Negatieve aspecten: de camping ligt vlak langs de snelweg, dus de hele dag en nacht lawaai. De camping ligt ook ver van het strand (2-4 kilometer?). Er zijn relatief weinig plaatsen met schaduw. We hadden een "place grand comfort" gereserveerd. Nooit doen, tenzij je van een kale plek met stenen ondergrond, zonder enige schaduw en direct naast het sanitair houdt. Er is overigens geen enkel verschil met gewone plaatsen (behalve de prijs). Gelukkig konden we een iets betere plek krijgen. Sanitair is krap en deels verouderd. Wifi: te koop op het hele terrein; beperkt gratis beschikbaar bij restaurant. Prijs van de camping: idioot duur (75 euro per nacht) voor een camping met deze ligging, comfort en services.

• 4Staat v/h sanitair

CAMPASUN, Gerant, 21-08-2016

Dear Sir, Madam,

Thank you for your comment and your general interest in CAMPASUN Mas de Pierredon.

We are sorry to hear about your misfortune and your disappointment about your "dry" pitch. We assure you that the local weather don't help to grow trees and grass all around the campsite but mostly, our pitches are half shadded.

Moreover, there is a completly renoved sanitary block (2016) with brand new installations and cleaned twice per day.

We hope you will keep a good memories of our beautiful area.

Best regards,

CAMPASUN

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6saskia25-06-2016

leuke camping

Mooie camping, wel is de snelweg duidelijk hoorbaar, zeker een aanrader als je via Toulon naar corsica wilt. de camping heeft 2 sanitair gebouwen de ene is nieuw en ziet er goed uit, de ander is klein met name de douches zijn erg smal. en het sanitair word niet optimaal schoon gemaakt, soms was het er echt smerig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Sylvia20-06-2016

Fijne camping, mooie omgeving.

Heerlijk zwembad, Sanary sur mer een mooi stadje, leuke strandjes en heerlijk weer! Deze camping scoort niet zo heel erg goed vooral door de snelweg. Wij hebben twee weken in een mobilhome gezeten en hebben ons geen 1 keer gestoord aan de weg. Je hoort hem wel hoor, maar de krekels maken meer herrie. Ik ben heel erg kritisch op campings, maar deze beviel ons zo goed dat we er dit jaar weer teruggaan ( hebben we nog nooit gedaan, dus dat zegt wel iets) Het is een redelijk Franse camping ( wat wij ook wel prettig vonden), onze meiden van toen 4 en 6 jaar hadden binnen 1 uur al Nederlandse vriendinnetjes gemaakt. Bij het restaurant op de camping hebben we niet gegeten, maar dat gaan we dit jaar zeker doen. De kok staat buiten op het terras vlees te bbq-en! Het restaurant zat ook bijna elke avond vol, ook met lokale mensen dus dat zegt wel iets. Ik ken heel veel campings aan de cote a sure, maar deze is als een van de weinige ook nog redelijk geprijsd. Met ander woorden, ik kan niet wachten voordat het weer zover is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Rob Centen17-01-2016

leuke camping vlakbij gezellig Sanary - SM

Camping ligt bijna tegen de autosnelweg A50. Dus veel geluidsoverlast van het voorbij razende verkeer dag en nacht. . Plaatsen redelijk groot . prachtig zwembad. Plaatsen met eigen sanitair voorziening stellen niet zo veel voor . Overige plaatsen zijn liggen mooier. Het was niet eenvoudig om de camping te vinden .Auto- caravan Ondanks dat camping uitrit aan drukke doorgangsweg ligt, is het goed met de fiets naar Sanary sm en de bijliggende stranden te gaan . In de buurt van de camping supermarkten aanwezig. (wel kaart goed raadplegen) Terugweg naar camping aardige klim naar boven . Stranden in overvloed. Strand Plage de Portissol richting Bandol erg leuk. Snorkelen fantastisch ondiepe plek 200m uit de kant vol vissen die uit je hand komen eten . Nog niet eerder meegemaakt in de middellandse zee . Sanary sm sfeervol stadje. Wij ( 65+) zijn er 4 dagen met veel plezier geweest ( in Acsi tarief periode)

Gereisd met partner in september 2015

• 8anita van raaij19-09-2015

rustig

Camping ligt aan de rand van Sanary. Met de fiets kun je makkelijk in het centrum en aan het strand komen. Plaatsen redelijk ruim en half zon/ half schaduw. Omgeving druk. Snelweg hoor je goed, het is wel een monotoon geluid. Na een week begon het vervelend te worden. Personeel vriendelijk. In en uitgang van de camping ligt aan doorgaande weg en is wat gevaarlijk; opletten dus! Ruim sávonds je vuilniszak op want anders heb je heel veel mieren op bezoek! De tuinman komt dan rond je caravan gif spuiten.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Elly16-08-2015

Leuke camping maar wat een lawaai.....

Op zich is dit een leuke camping in een prachtige (maar enorm drukke) omgeving maar wat een lawaai van de snelweg.... wij hadden niet geboekt dus kregen natuurlijk een van de slechtste plaatsen vlak bij de weg maar ook verder op de camping hoor je het geluid enorm goed. De kinderen vonden het hier wel fantastisch vanwege het mooie zwembad met de glijbanen en de Nederlandse vriendjes. Wifi duur maar werkt uitstekend. Sanitair prima, lekkere warme douches. Strand alleen met de auto te bezoeken, bij Six fours les plages altijd wel plaats.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 2Andre04-08-2015

Houdt de manager in de gaten!

Leuke camping, maar voor ons de laatste keer. Vandaag confrontatie met de manager gehad die badmeester speelde en erg druk was om kinderen in badkleding te fotograferen met zijn mobiel. Het was slechts voor publiciteit wist hij mij te vertellen, maar dan maak je niet stiekem foto's door de bosjes heen en gaat ze daarna in je hokje bekijken.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8ron27-07-2015

Erg leuke camping!

Fijne camping. Heel overzichtelijk. Personeel klantvriendelijk. Wij zaten in een mobilhome en de snelweg waar mensen over klagen hebben wij geen last van gehad. Je hoort de auto's zachtjes maar is niet storend! Leuk zwembad met lekkere ligbedjes. Sanary is een leuk plaatsje en Port d'alon is ook zeker een bezoekje waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Camping Campasun Mas de Pierredon info