Hotel Revotel

Kleine hotelsWeer vandaag22°19°
Hotel Revotel

We hebben een aantal aanbieders voor Revotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Revotel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Aardig hotel

Steven van der Heide
5-8-2010

Helaas zijn wij hier noodgedwongen terecht gekomen door autopech. In eerste instatie een nacht doorgebracht in het F1 hotel in Salon de Provence. Dit hotel zou airco hebben, dat was helaas niet het geval. Verder wel lekker rustig gelegen en met prima kamers. Het hotel was absoluut niet duur. Dus prima als doorgangshotel.

Prima tussenstop voor langere reis

Geert
31-7-2010

Wij hebben hier een avond / nacht / ochtend (incl ontbijt) doorgebracht op weg naar Nice, hotel was toen met 54 eur per kamer per nacht erg goedkoop. Verwacht geen luxe, het is ook maar 2 sterren maar als tussenstop en qua prijs/kwaliteit verhouding is het een prima optie.

Tip voor als je in de omgeving wat wilt eten 's avonds: Dorpje Cornillon Confoux (ca. 5 km)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Revotel in Salon de Provence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Revotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.