Camping Nostradamus

Camping Nostradamus

46 reviews over Camping Nostradamus in het Nederlands

Supercamping, zeker een aanrader.

Fam. Van Luijk,
16-8-2018

Wij waren met kinderen van 5, 11 en 13 en willen er erg graag nog een keer heen.

Leuke camping, erg vriendelijke beheerders. Sanitair was prima. Afwaswater en douches waren altijd warm. Kampeerplaatsen ruim voor een grote vouwwagen. Zwembad was verzorgd, shorts en speelgoed toegestaan. Er wordt ook in Engels en enkele Nederlandse woorden gesproken. Er worden leuke activiteiten georganiseerd. Er hangt een ontspannen sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

We gaan er nog wel eens langs

Kobus,
19-5-2018

De camping is aan een update toe, revisie van wegen, afvoeren, bomen snoeien, schilderwerk, onderhoud sanitair, uitbreiding speeltuin, extra sanitairblok en dat soort zaken. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Dorp op 3.5 kilometer met supermarkt. Salon de Provence op 7 kilometer. Op 5 kilometer prachtig wandelgebied.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijke camping

Fam. Ligtenberg,
15-8-2017

Wij hebben twee weken in een sta caravan gezeten. Deze was ruim van opzet en van alle gemakken voorzien. De camping zelf is klein en overzichtelijk met ca 20 sta caravans en 70 sta plaatsen. Lekker zwembad, s ochtends verse broodjes en s avonds vers fruit in het fruit stalletje op de camping. Er is een pizza bus met steen oven aan de waterkant waar je heerlijk kunt eten. Maar het absolute hoogtepunt vonden onze kinderen het dagelijkse rondje op de platte kar achter de tractor met de eigenaar van de camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

ANWB camping

Mooie camping in de provence

Fam. Broer,
8-8-2017

Een heerlijke camping vlakbij Salon de Provence. Leuk klein zwembad en een prachtige omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Er heerst een relaxte sfeer, men is niet pietluttig. 'S ochtends vers brood op bestelling. WiFi is helaas zeer zwak zelfs als je bijna in de receptie staat. Campingeigenaar spreekt prima Engels en er is een vaste medewerkster die Nederlands spreek. Enkele dagen per week is de pizzabus open die een steenoven heeft. Langs de camping stromen kleine irrigatiekanalen die een heelijk fris watergeluid geven.

Gereisd met partner in juli 2017

Ideale plek.

Marc Vanrafelghem,
21-7-2017

Goed gelegen camping. Ideaal om zowel de Camargue als de Provence te bezoeken. Vriendelijk onthaal. Ruime plaatsen.

Gereisd met partner in juli 2017

Olijfbomen camping

Peter
16-9-2016

Deze camping heeft veel schaduwrijke plekken. Tevens kan je er voor kiezen om in de zon te gaan staan bij een stroompje vanaf het kanaal.

Er is Wifi en een beperkt aanbod van levensmiddelen. Brood is op de camping verkrijgbaar. Honden in het voor- en naseizoen mits aangelijnd zijn welkom.

De camping beschikt over een restaurant en zwembad. 2 kilometer verderop kan je boodschappen doen bij een grote supermarkt.

Een aanrader, een camping voor doorreis of om er wat langere tijd te blijven. Mooie omgeving!

Gereisd met partner in juni 2016

Perfect

Immanuël
7-9-2016

De camping heeft 2 delen, 1x hooggelegen met veel schaduw en 1x laaggelegen met veel zon. Wordt er regen verwacht: ga dan niet op laaggelegen deel staan.

"Nostradamus"is prima als uitvalsbasis voor dagtochtjes naar de Camarque, Arles, Aix-en-Provence, Avignon, Vaucluse, etc.

Eenvoudig maar schoon en goed sanitair. Leuk klein zwembad. Op bestelling kan er in het restaurant gegeten worden. Redelijk winkelcentrum met spermarkt op 3 km.

In nabijgelegen dorp, Eygières (3 km), is een huisartsenpost en een dierenarts.

Denkelijk in hoogseizoen druk.

Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders. VISA wordt geaccepteerd.

Een camping om naar terug te komen.

Gereisd met partner in september 2014

Rustige doorgangscamping

J. Grondman
12-6-2016

Zwembad met kinderbad, niet verwarmd. Zeer rustige camping. Gerenoveerd sanitair, schoon maar mag vaker/beter. Toitel met bril, geen wc-papier, niet gescheiden m/v. Zeer vriendelijke receptie, beetje Hollands, Duits en Engels. Klein(e) restaurant, bar en winkeltje met broodservice. Plaatsen niet zo groot gescheiden door hagen en veel hoge bomen. Bij regen snel modderig. Water voor douches goed warm/te regelen, voor de afwas matig warm. Speelplaats met toestellen naast de camping. Pizzakar 2 a 3 maal per week. Weinig te zien en te doen in de omgeving zeker zonder auto.

Gereisd met partner in mei 2016

Sfeervolle camping

Koen Pols
16-9-2014

Prachtige camping met veel schaduw waarover kleine irrigatiekanalen stromen. Kleinschalig en gezellig mede door de supervriendelijke eigenaar Gilles en zijn team. Niets moet alles mag. Fransen en Nederlanders trekken gezellig met elkaar op kinderen rond de tafeltennistafel en de ouders op het terras. Gilles rijdt iedere dag een rondje met de tractor met de kids op de aanhanger over de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nostradamus in Salon de Provence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nostradamus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.