Hotel Le Mas Du Soleil

3 reviews over Hotel Le Mas Du Soleil in het Nederlands

LAMENTABLE

brahmi Sophie
28-7-2017

Nous sommes extrêmement déçu du manque de délicatesse envers de jeunes mariés. Aucune attention à notre égard-ni aucune bouteille d eau !!!! Le chemin de pas japonais est largement dépassé car impraticable. Seul l état de propreté de la chambre était satisfaisant. Il faudrait revoir la relation client dans son intégralité ! !!

Super séjour au Mas du Soleil

augier-serive eve
        8-6-2017

Très agréable, cadre magnifique et surtout au calme.

Personnels attentifs et bienveillants.

Restauration excellente avec des produits et des vins de qualité. Merci au Chef Robin

2008

Topkeuken zeker michelin ster waard

Dirk Schauvliege
          8-8-2008

Wij hadden dit hotel in half penion geboekt, iedere avond een "8" gangen menu gegeten en toch slechts 2 kilo bijgekomen. Echt een aanrader voor diegene die houdt van een verfijnde keuken. Vele sterrenrestaurants in België, en geloof me vrij, ik heb er al een aantal bezocht kunnen hier niet aan toppen. De kok heeft een eigenzinnig karakter maar dat bewijst hoe hij staat voor zijn product. De menus waren steeds met lokale producten bereid.

Hotel is klein met slechts 10 luxe kamers, dus zeer rustig.

Enig nadeel, als je 's middags aan het zwembad ligt zijn de mensen van de business lunches naar jou aan het gapen.

Aanrader voor culinaire liefhebbers.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mas Du Soleil voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Mas Du Soleil in Salon de Provence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Mas Du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Mas Du Soleil scoort een 6.69 uit 10 op basis van 3 reviews.