We hebben een aantal aanbieders voor Salon de Provence voor je op een rij gezet:

vakanties Salon de Provence

Reviews over Salon de Provence

Wij hebben het gezien.

Kobus Kiep
    23-5-2018

Een heel klein stukje stad wat leuk is, verder vonden wij het tegenvallen. Grote weekmarkt is wel interessant en leukmomnte bezoeken, maar leuke markten zijn er ook overal. Wij hebben het gezien en gaan er niet meer terug.

Een aardige stad, met hele mooie buren.

oscar
    31-8-2012

Salon de Provence is een aardige stad, een prima uitvalsbasis, maar meer niet. De steden eromheen: Aix, Arles en Avignon horen bij de allermooiste steden van Frankrijk en zijn op enkele tientallen autominuten te bereiken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Sfeervolle plaats met winkels en veel café'tjes

stigterboy
    14-8-2012

Leuke plaats met een fijn centrum, niet groot maar met leuke café's en restaurants en gezellige pleinen. Het dorp is met de auto ingewikkeld te benaderen door slechte bewegwijzering en éénrichtingsverkeer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Eigen karakter op z'n provencaals

Alex
    3-6-2011

Bezocht op 24/4 met kleine caravan Beetje ingewikkeld om te vinden maar met GPS lukt het wel.- fietsmogelijkheden. Standplaatsen van diverse grootte tussen de grote inheemse bomen – vooral platanen. Redelijk sanitair – rustige camping met veel schaduw.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Salon de Provence scoort een 7,1 uit 10, op basis van 13 reviews