Villa La Jolie Bastide

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Salernes

Op vakantie geweest naar La Jolie Bastide?

9.4Fenomenaal

• 9.6Inrichting

Villa info

Meer villa info

6 reviews over Villa La Jolie Bastide

• 2018
    9C. Koolmees01-09-2018

Een pareltje, van alle gemakken voorzien!

La Jolie Bastide is echt fantastisch! We waren met 5 volwassenen en 3 kinderen (1,2 en 4 jaar). Het huis heeft 4 ruime slaapkamers en 2 badkamers. Het is schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Zo heeft het huis oa een vaatwasser, wasmachine, droger, oven, zeer uitgebreide buitenkeuken met zelfs de mogelijkheid tot het maken van lekkere pizza's, uitgebreid servies/keukengerei, een groot terras met meerdere zitjes, een super zwembad met lekkere en voldoende ligbedden, een hangmat, etc. Zelfs voor de kinderen was er meer dan voldoende speelgoed (ook voor in het zwembad) en voor de grote kids en volwassenen staat er een Xbox, chromekast en een kast vol met leuke Nederlandse leesboeken. Eigenlijk kon je het zo gek niet bedenken of het was aanwezig! Het uitzicht vanaf het terras is prachtig. Een goede Intermarche heel dichtbij en diverse mogelijkheden tot dag-uitstapjes. Kortom, voor ons is het echt voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Mini01-09-2018

Heerlijke plek!

Wij verbleven meerdere keren in deze heerlijke villa. Het sfeervolle huis is van alle gemakken voorzien, aan alles is gedacht. De keuken is fijn ingericht met alle spullen die je nodig kunt hebben.

Buiten in de mooie tuin is een heerlijk zwembad en een prachtig uitzicht. Onder de overkapping zit he heerlijk in de schaduw aan de grote houten tafel. Omdat wij niet zoveel spullen mee kunnen nemen in de auto is het voor ons heel fijn dat er voor de kinderen speelgoed is en een fijne boekenkast. Het dorp is leuk, er zijn voldoende winkels en supermarkten, maar het hoogtepunt is toch wel de markt op zondag! Leuke uitstapjes zijn de Verdon en het strand van Fréjus en er zijn talloze leuke Franse dorpjes te ontdekken. Een absolute must zijn de watervallen van Silans La Cascade (niet met een kinderwagen). Er is veel informatie in het huis aanwezig.

Echt een heerlijke plek om met familie of vrienden vakantie te vieren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Anne14-05-2018

Prachtig huis van alle gemakken voorzien

Het huis is van alle gemakken voorzien. Het zwembad is prima toeven met het warme weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10Ilse29-04-2012

Het is hier heerlijk!

la Jolie Bastide is heerlijk! Prachtig gelegen op 20 minuten lopen van het centrum van het leuke plaatsje Salernes. Het huis is ruim en luxe en gezellig ingericht, wij hebben niets kunnen bedenken dat we misten. Er is een heerlijk overdekt terras met een prachtige lange houten tafel en uitzicht over het dal. Er is een heerlijk zwembad. Het huis is van alle gemakken van thuis voorzien, maar dan op deze prachtige plek in zuid Frankrijk! Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Van Campfort - Slegers13-11-2011

Super ... als God in Frankrijk ...

Wij hebben werkelijk een ganse week heerlijk genoten in het vakantiehuis "la jolie bastide". Alles wat je maar kan denken was voorhanden. Natuurlijk hangt ook veel af van het mooie weer. En dat hadden we zeker in augustus 2011 !

Super !

Een zekere aanrader voor 2 gezinnen met 2 kindjes. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Heleen19-10-2011

Supervakantie!

Een hele fijne vakantie gehad in Villa La Jolie Bastide. Niets miste in het huis, alles maar dan ook echt alles is aanwezig. Heel gezellig en sfeervol ingericht, goede bedden, luxe keuken en badkamers . Super mooi uitzicht vanaf het terras en zwembad! Raden het iedereen aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

1 tip over Villa La Jolie Bastide

• Ilse, 29-04-2012 Rapporteren

De Gorges de Verdon liggen op een klein uurtje rijden. Het strand en de boulevard van Frejus op ongeveer 45 minuten. De zondagmarkt in Salernes is ook een echte aanrader (let op, de markt is om 12.00 afgelopen!)

0 vragen over Villa La Jolie Bastide

Villa La Jolie Bastide info