Bed and Breakfast Chambres d'hôtes La Colline

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Chambres d'hôtes La Colline

• 10Hans17-08-2015

Super geslaagde vakantie!!

Voor de tweede keer vakantie doorgebracht in deze zalige B B. lekker genieten aan het zwembad met stralend uitzicht, een apero aan de bar en zeer lekkere table d'hote.....wat wil je nog meer.... Hanneke en René doe zo verder !

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10als god in Frankrijk14-08-2015

fantastische B&B

Alleen al voor de gastvrijheid van Hanneke en Renee moet je er geweest zijn . Voor ons was het de eerste keer in La Colline , en we werden vanaf de eerste momenten heel aangenaam ontvangen , de sfeer was super , relaxt , en met de andere gasten hebben we meer dan leuke , grappige avonden beleefd . Hanneke kookt superlekker en Renee doet alles tranquille , ( zalige man ! ) heel verzorgde kamers , mooi zwembad , lekker ontbijt , heel mooi uitzicht van op de colline . Hanneke en Renee , bedankt voor het hele fijne vakantiegevoel dat jullie ons bezorgd hebben ! Rudy en Nelly

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Siegfried B24-07-2015

Perfect

Wij komen elk jaar met heeeel veel plezier terug naar dit paradijs! We voelen ons hier echt thuis bij Hanneke en René! We genieten altijd van hun gastvrijheid, het heerlijke zwembad, het lekkere ontbijt en het super lekkere eten 's avonds. Het uitzicht is gewoon prachtig. Ook de omgeving is prachtig om te bezoeken. Kortom: een super plaats uitgebaat door een prachtig koppel.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Yvo30-06-2015

Heerlijke vakantie.

Een zeer vriendelijk onthaal door Hanneke,René en Maartje en de gasten. Zeer mooie omgeving om verder op verkenning te gaan.De kamer was voor ons groot genoeg en we hadden een mooi terrasje.Prachtig en goed onderhouden zwemdok.Het ontbijt was zeer goed en voldoende.De avonden dat we konden genieten van Hannekes en René kookkunsten waren heerlijk.Het enige minpuntje de GPS kreeg het niet gevonden,dus als je vertrekt geef je het best de coördinaten in.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10siegfried bruyneel21-08-2014

heerlijk!!!

Hier voelen wij ons thuis! Mooi zwembad, mooie omgeving. Heerlijke maaltijden. Zéér leuke bar. Hanneke en René verwennen hun gasten!! Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Leon Zenden07-06-2014

kan niet beter

We waren er in mei 2014 voor de 3e keer in het voorseizoen. de grote kamer waar wij logeerden was schitterend opnieuw ingericht. het is een plek waar je geheel tot rust komt.. Rene en Hanneke zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Rene zorgt voor een schoon zwembad, Hanneke serveert heerlijke maaltijden. In vergelijking tot eerdere jaren was het ontbijt uitgebreider. Kortom het kan niet beter en wij gaan in 2015 zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Ria Roon27-08-2013

vacantie

We zijn 7 dagen bij Hanneke en Rene geweest en het was er fantasties, we zijn daar heerlijk tot rust gekomen , wat een mooie plek daar Hanneke en Rene heel erg bedankt

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9miekemaris29-07-2013

heerlijke vakantie!

Deze B&B ligt in een heel erg mooie streek. Er is een zorgvuldig aangelegde tuin rondom het zwembad. Het uitzicht vanop ons terras was ronduit prachtig. De warme maaltijden waren om duimen en vingers van af te likken en bovendien heerste er daarbij een erg gezellige sfeer. Zeer vriendelijke en warme gastheer en gastvrouw. Twee kleine opmerkingen het ontbijt mocht van ons gevarieerder er één van de terrasje geniet niet van het mooie uitzicht en blijft bijgevolg wat achter op de andere kamers. Ook voor kinderen is deze B&B iets minder geschikt, hoewel de onze het er samen met ons erg naar hun zin hadden, mede dankzij de vriendelijke sfeer die er heerste. Zeker het bezoeken waard!

Gereisd met familie in januari 2013

• 10Jean en Chris26-03-2013

heel fijne vakantie gehad

het is echt heerlijk in La Colline, eigenaars zijn zeer joviaal en direct voel je je er thuis, de table d'hotes is werkelijk zeer lekker, prachtig zwembad, en entourage

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Ilse en Leon20-06-2012

Topadres, Ver van alle drukte, zeer gastvrij.

Wij hebben alleen ontbijt gehad, was goed en voldoende. Wij waren er voor de eerste keer, werden ontvangen alsof we voor de zoveelste keer kwamen. We hebben ons nog nooit ergens zo thuis gevoeld als bij Hanneke en Rene van La Colline. Gaan zeker terug. Fijne ligging in de natuur, uurtje rijden naar de kust. Mooie dorpen. Mooi zwembad, ideaal voor kinderen.

Gereisd met partner in mei 2012

Bed and Breakfast Chambres d'hôtes La Colline info