Hotel L'Estelle en Camargue

Kleine hotelsWeer vandaag24°19°

We hebben een aantal aanbieders voor L'Estelle en Camargue voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel L'Estelle en Camargue in het Nederlands

Fantastisch klasse hotel in de Camargue

Geert Van der Straeten
31-7-2012

Niets dan lof over dit klasse hotel in de Camargue. Persoonlijke ontvangst. Prachtige kamer. Een oase van rust aan de boorden van privé lagune. Mooi zwembad, zacht aflopend. Voldoende ligzetels. Handdoeken beschikbaar. Tafeltennis, tennis, petanque, biljart, tafelvoetbal, gezelschapsspelen voor de kids. Paardrijden nabij het hotel. Gelegen op 4 km van Les Saintes Maries de la Mer en in de buurt van het vogelreservaat in de Camargue. Wel muggen bij zonsondergang. Zeer verzorgd ontbijtbuffet met ontbijt op het terras. Snacks of lunch is mogelijk tijdens de middag. Apero op het terras aan de boorden van het zwembad met zicht op de lagune. Wij hadden er half-pension, gewoon verwennerij. Persoonlijke bediening. Keuze menu met voorgerechten, hoofdschotel, kaas en dessert. Gewoon perfect !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Een aanrader voor een rustige vakantie!

Steven & Kristien
3-9-2010

Het hotel is een aanrader voor wie graag van een rustige vakantie wil genieten. Prachtige en verzorgde kamers. Mooi uitzicht vanuit kamer en badkamer over de moerassen van de camargue. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij keren zeker nog terug.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader

Nadia
30-8-2010

Wij hebben vorige week 3 dagen in dit super hotel doorgebracht. Bij aankomst hebben wij dadelijk een upgrade gekregen naar een suite. Super mooie kamer. Het personeel is er uitermate vriendelijk, de keuken is uitstekend. Het restaurant behoort tot de jeunes restaurateurs. We zullen er zeker nog eens een keertje terug gaan, maar dan voor een langere periode.

Gereisd Met partner in augustus 2010

2008

super ligging in natuur

jan en tania
28-8-2008

gemoedelijke sfeer met vriendelijke bediening, zeer lekkere keuken, mooie wijnkaart, prachtige ligging midden in de natuur (wel opletten voor de SUPER muggen !!), kleinschalig, maar dit alles heeft zijn prijskaartje...

Gereisd Familie in Thu Aug 28 2008 22:07:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

• AdresRoute du Petit-Rhone ( D38 ), Lieu d 13460(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Estelle en Camargue in Saintes-Maries-de-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Estelle en Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.