Hotel Le Mas de Cocagne

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mas de Cocagne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Mas de Cocagne in het Nederlands

Mooi maar prijs/kwaliteit tekortschietend

Frank en Peggy - R&L
12-8-2013

Het hotel, de kamers, het zwembad en alle aanhorigheden zijn aangenaam, leuk en degelijk ingericht. De kamers zijn ruim, recent en meer dan proper.

Het ontbijt is degelijk en heeft practisch alles aan te bieden.

De prijs/kwaliteit komt echter niet overeen met de bediening aan het hotel. De bediening liet soms te wensen over en de beleefdheid was soms een verplichte act ipv gemoedwilligheid, wat spijtig is in een kleinschalig hotel. Saintes-Maries is een vuil dorpje/stadje met enkel toeristenvallen ipv restauranten, met enkel de HEEL typische toeristen shops en geen echte originaliteit. De restaurants zijn er duur maar niet aangenaam. Enkel de Farniente en de Bodega leken prijs/kwaliteit en originaliteit aan te kunnen bieden, ook de Mas de la Fouque, maar dit was dan weer pokkeduur. Het hotel is NET niet goed genoeg om met een tevreden gevoel huiswaarts te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Mas de Cocagne in Saintes-Maries-de-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Mas de Cocagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Mas de Cocagne scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.