Hotel L'Auberge Cavaliere

8.2Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Saintes-Maries-de-la-Mer

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor L'Auberge Cavaliere voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel L'Auberge Cavaliere

• 9Maddy Trips15-06-2015

Paradijsje in de Camargue !

Genoten van de eerste tot de laatste dag. Waar vind je paarden én bevers voor je terras, flamingo's in de lucht, eendjes bij het ontbijt...de omgeving alleen al zorgde voor onvergetelijke momenten. Dikke pluim ook voor het vriendelijke personeel, we komen graag terug.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8 Staessen B06-09-2012

Heerlijke plaats

. Mooi resort in de Camarque . De cabanas zijn erg mooi gelegen middenin de natuur . Erg rustig dus . Het park is geschikt voor kleine kindjes , voor degenen die iets meer vertier zoeken is het minder geschikt . rustig zwembad met handdoekenservice . . De 2 restaurants zijn werkelijk voortreffelijk . Echt een verwennerij. . De eigenaar heeft hart voor zijn zaak ,kwam iedere avond een praatje maken bij iedereen en Op ongeveer een kwartierje lopen , ligt Saint Marie la mer,met het strand en leuke winkeltjes . Ook voor paardrijliefhebbers is het een perfecte locatie Enig minpuntje die wij konden bedenken ,is dat het niet goedkoop was . Ook de drankjes bij het zwembad vonden wij prijzig. ) Wij hebben echter gebruik gemaakt van de Libelle aanbieding dus daardoor werd ook de prijs wat leuker voor ons. . Het was echter een weekje totale verwennerij,zeker op culinair gebied . . .

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Bradley Luc06-08-2012

gewoon de MAX.

Onze aankomst : wake up , don't mis a second , this is a 100TB vacation. Dit is wel een heel persoonlijke mening , maar wij vonden het bijna te mooi om waar te zijn, beter dan de foto's . Aan 1 van 2 zwembaden lig je met zicht op een prachtig stukje camargue. Drankjes worden netjes totbij de ligstoelen gebracht door héél vriendelijk personeel aan faire vakantieprijs. Ontbijt kan misschien wel steeds hetzelfde zijn maar zooooveel uitgebreider dan thuis. De 2 restaurants brengen heerlijke gerechten , Le Pont des Bannes werkt à la carte en Entre les Mer bied thema-avonden zoals paella , soir grillades enz maar ook van de kaart. Airco op de kamer ( die charmant authentiek zijn) werkt perfekt , badk. vernieuwt ; dagelijkse poetsdienst van de kamers.De patron ( nederlander) is aangenaam aanwezig om te zien of iedereen het naar zijn zin heeft met een kort sympatiek gesprek. Elke gast telt mee. Over de prijs: niets voor niks en wij weten nu al dat we zeker terugkomen naar hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Wanderlust11-07-2012

FIjne locatie voor een incentive

In juni hier 3 nachten verbleven tijdens een bijeenkomst van het werk. We sliepen in cabana's verspreid over het resort waardoor we niet op elkaars lip zaten. De vergaderzaal waar wij zaten had een prachtig uitzicht op het natuurgebied. De laatste avond hadden we een speciaal voor ons georganiseerd diner op een verlaten strand, uniek!

Zakelijk gereisd in juni 2012

• 8Sabine de Witte09-07-2012

Geweldige ligging, comfortabel verblijf

Comfortabele kamers, luxe faciliteiten op het terrein en onbetaalbare zonsondergangen in de natuur, inclusief flamingo's.

Zakelijk gereisd in juni 2012

• 0Hanny Leenaars24-05-2012

Luxe ontspannen in een unieke omgeving

Vanaf het moment dat je aankomt komt er een rust over je die niet meer verdwijnt. We kregen een luxe cabana, authentieke losse huisjes die verspreid staan over het resort. Deze zijn ruim en luxe ingericht maar wel met authentieke details. Vanaf het zwembad heb je een magnifiek uitzicht over de Camargue en kan je de wilde paarden en flamingo's zien. Als je dat onder het genot van een rosé en wat olijfjes doet, wil je nooit meer weg. Het eten is erg goed, geen wonder dat er ook veel locale mensen komen eten. Op het resort is een manege en we zijn met Jerome op pad geweest. Omdat het midden in de Camargue ligt ben je direct in de natuur en zo op het strand. De Nederlandse eigenaar en zijn Franse vrouw zijn gastheer en vrouw in hart en nieren en lopen zelf voortdurend rond om te kijken of iedereen het naar zijn zin heeft. Ik weet zeker dat wij hier nog vaker gaan komen!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 0Charles Schatz24-05-2012

Rustig, luxe hotel met een fantastisch uitzicht.

Vanaf de terrassen naast een van de twee zwembaden van het kijk je zo het natuurgebied in en geniet je van de bijzondere vogels die daar voorkomen. Het hotel is rustig, de kamers zijn losstaande cabana's die modern en strak zijn ingericht. De restaurants zijn uitstekend en de nieuwe Nederlandse eigenaar is een prima gastheer. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Ann en Kris13-08-2008

Mooi gelegen hotel, maar geen aanrader

Ligging is perfect om de Provence en Camargue te verkennen. Service aan het ontbijt liet te wensen over (niet afruimen of aanvullen), maar was 's avonds in orde. Ontbijt ongevarieerd en karig, avondmenu uiterst beperkt maar telkens verzorgd en lekker. Cabanes ruim, maar te weinig bergruimte, slecht functionerende safe, badkamer laag (bukken indien >1m85) en douchen is niet ontspannend door afwezigheid van een scherm --> volledig natte badkamer. Absoluut geen 4 sterren of de benaming 'Exclusive hotel' waard.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8de bremaker31-07-2008

camargue toch anders

Zeer mooie streek en mooie stranden. Toch veel rondrijden om dingen te bezoeken (pont du gard / avignon ed). Auberge mooi gelegen. Eten typisch lokale keuken, lekker, maar men moet er van houden. De kamerszijn in typische cabane-stijl met zijn beperkingen aan luxe en netheid. Kamers vielen ons toch tegen. Prijs/kwaliteit niet onze beste reis

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Herman en Emmy28-01-2006

Prachtige ligging. Uitstekende keuken en goede service. Prachtig en rustig zwembad. De cabannes wat verouderd en met gebrek aan bergruimte.

Gereisd met partner in augustus 2005

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages