Camping La Brise

Camping La Brise
6,3

51 reviews over Camping La Brise in het Nederlands

Strandcamping maar wel met hek

Chantal
11-8-2018

Een camping aan het strand maar waar wel een hek om heen staat. Van 8 tot 8 kan je via de camping naar het strand , wilde Savonds nog naar het strand moet je helemaal om via het dorp. Het is geen lang strand maar baaitjes.Het dorp is op loopafstand vol leuke winkeltjes, steegjes en restaurants . Het zwembad en glijbaan was wat verouderd . Opvallend was dat na een paar dagen zwemmen 4 van de 8 mensen van ons gezelschap een fikse oorontsteking hebben opgelopen. Wij verwachten van het zwemwater. Het huisje was prima, basis. Huisjes staan niet tegen over elkaar waardoor je best wat privacy hebt. Het is vooral een Franse camping. Wat zeker een aanrader is is het paardrijden. Ook met 0 ervaring stap je op wit paard en loop je door het natuurgebied door water, over zandvlakte, langs flamingo’s en stieren. Een uitstapje naar Arles is ook mooi, in de arena kijken naar een show van de ruige gladiatoren.

De ligging van de camping is perfect. Een kort loopje vanaf de camping naar het strand en het dorpje is ook op loopafstand.

Prachtige omgeving!

Wij zijn daar geweest met 4 kinderen (8, 10, 11 en 12). We hebben enorm geluk gehad met onze touroperator. Zij hebben ons fijn ontvangen en de locatie van onze tent was een gezellige boel met kinderen.

Wat betreft de camping zelf...

Het sanitair is verouderd en enorm vies, regelmatig geen wc papier welke je ook nog eens VOORAAN moest pakken...dus wanneer je niet genoeg hebt dan heb je toch echt een probleem.

Je kan niet pinnen op de camping en het is best wel duur.

We hebben eigenlijk vrij weinig te maken gehad met het personeel van die camping...alles kon geregeld worden bij onze touroperator!

Geen aanrader als je op de camping zelf wilt blijven hangen...en daarbij raden wij dan een eigen douche en wc aan ;-)

Camping cher

Denoeud
6-7-2018

Nous venons de faire un petit séjour en juin dans le camping la Brise, nous y étions venus il y a deux ans. Nous avons été stupéfaits de l’augmentation de 50 % en deux ans à la même époque, en 2016 la nuit était à 13 € plus 5,20 € d’électricité, soit 18,20 € par nuit sans la taxe de séjour. Cette année, le prix d’une nuit s’élève à 22 € plus 6 euros d’électricité, soit 28 €. Le camping est tel qu’il était il y a deux ans aucun changement n’a été fait. Les prix sont ceux d’un camping de luxe sans en avoir les agréments.

Il n’y avait que deux sanitaires ouverts d’où une concentration de tous les camping-cars au même endroit, ce qui est un peu dommage quand on peut être moins l’un sur l’autre.

Et c’est aussi le premier camping qui nous demande de payer dès notre arrivée et si nous voulons écourter pour un problème ou un autre rien ne nous est remboursé.

Il n’y a que le personnel qui était correct.

Nous avons aussi été très étonnés d’avoir le bruit de la tronçonneuse juste à côté de notre emplacement à l’heure de la sieste alors que cela aurait pu être fait le matin ou après 16h.

Top Lage, aber ohne Wohlfühl-Atmosphäre

Uli und Heike
18-9-2017

Sehr gute Lage (direkt am Strand und in der Stadt). Sanitäre Anlagen ungepflegt! Für unseren Geschmack zu viele Hundebesitzer dort. Womo Stellplätze dicht an dicht, ohne den geringsten Sichtschutz. Sehr sandiger Untergrund.

zoals altijd genieten

pien
9-9-2017

Als strand liefhebber kom ik al jaren op deze camping. Het ligt daarvoor ideaal. Het is maar een korte wandeling. Het gezellige dorpje, met veel restaurantjes, is ook op loopafstand en leuk door over de boulevard naar toe te lopen.

Ook kun je mooie wandelingen maken de natuur in, waar je je in een andere wereld waant en waar je de flamingo's kunt zien

Het zwembad is mooi en goed onderhouden. de temp van het water is wisselend.

Voor de Camping mbt

1 sanitair moet je niet al te hoge eisen stellen. Er wordt wisselend schoongemaakt. 2 vriendelijkheid van t personeel. Ze doen hun ding en daar is het mee gezegd.

3 vermaak, de animation is frans (was het tenminste altijd)

Als je echt gaat voor gezelligheid met Nederlanders en vriendjes voor kinderen, dan weet ik niet of dit daarvoor een camping is.(niet mijn ervaring, maar wij zoeken dat ook niet)

Verder is de camping een mooie uitvalbasis voor een dagje Montpellier, Nimes, Arles etc.

En qua prijs is het het niet duur.

Mooie ligging, mindere camping

Sandy
24-8-2017

De ligging is echt geweldig. Direct aan strand en ca 10 min lopen van het plaatsje. Ons ontvangst was super bij touroperator en ons verblijf ook. Maar het sanitairgebouw is echt aan vernieuwing toe. Er wordt wel schoongemaakt, maar veel te weinig en ook zeer slecht. Het ruikt nooit lekker fris. Toiletpapier is regelmatig op. Zwembad is wel heel lekker fris, behalve de glijbaantrap. Die is volgens mij nog nooit schoongemaakt. Winkeltje heel duur. Geen pinautomaat op de camping. Al met al een ouderwetse indruk. Personeel vonden wij niet onvriendelijk. Wij hebben al met al een super vakantie gehad. De kids hebben leuk gespeeld met vriendjes en vriendinnetjes. Zij vonden het zwembad geweldig en ook de speeltuinen. Voor de omgeving zouden we ook terugkomen naar la brise. Met verbeterpunten zou dit een topcamping kunnen worden.

Mooie camping 20 jaar geleden.

Familie
13-8-2017

De algehele indruk van deze camping is erg slecht. Oude vieze sanitairgebouwen en worden slecht tot niet schoongemaakt, woekerprijzen bij de winkel op de camping en onvriendelijk personeel, overal glas op de grond zelfs in de speeltuin. Het enige positieve op deze camping is het zwembad en de ligging aan zee. Na jaren in Frankrijk op verschillende campings te zijn geweest is dit toch echt wel een dieptepunt voor Frankrijk. Met een aantal aanpassingen zou dit een supercamping kunnen zijn.

Hebben hier in een bungalowtent van touroperator gezeten en dit was echt top geregeld ook het aanspreekpunt van touroperator was super. Deze camping nooit meer voor ons.

Geweldige camping !!

Astrid
28-7-2017

Deze camping verdient echt meer dan de 5,9 die het nu heeft !!! Zwembad: geweldig, waterspeeltuin: super !! Deze camping heeft alles, zee is op loop afstand, loopt vlak af dus goed voor kinderen, winkeltje op de camping, heeft de noodzakelijke spulletjes, grote goedkopere supermarkt vind je op 20 min rijden met de auto in Aigues-Mortes. Er is genoeg animatie: wel alleen in het Frans, Dorpje/Centrum Saint Maries is vlakbij, mooi lopend te bereiken langs de boulevard.. wij verbleven met 2 kindjes van 7 jaar en 1,5 jaar in een tent van toruoperator... Leuke plekken, hofjes.. Grote camping, veel verschillende nationaliteiten, vooral wel Frans.. Onwijs genoten.. douches en toiletten gewoon schoon ! Water redelijk warm.. wel veel miertjes. Muggen, enkele, S'avonds buiten, niet in de tent !

Goede ligging

Fam.v.Nuenen
10-11-2016

We waren hier in augustus. De kids vonden het zwembad helemaal leuk en de speeltuin was ook een hit. Op de camping is geen restaurant (wel een afhaal), maar we liepen 's avonds regelmatig naar het stadje om wat te eten. Saintes Maries is een leuk plaatsje! Van de Camargue moet je houden, wij vonden het geweldig, en we hebben uiteraard ook een tochtje gemaakt te paard (vlakbij de camping kan je paarden huren). Voor ons een prima vakantie, met het strand, een zwembad en een leuk dorpje vlakbij.

excellent camping

Freddy
1-10-2016

Nous ne pouvons dire que du bien de ce camping, excellent accueil, grande gentillesse des hôtesses, emplacements spacieux, sanitaires en parfait état de propreté et confortables.

Situation idéale, accès proche de la plage et du village. Jolie piscine. Camping calme.

Seul petit "bémol" 1 seul et unique accès à la plage un peu éloigné de certains emplacements.

Nous y avons séjourné pour la 1ère fois fin septembre, mais nous y retournerons, nous sommes ravis d'avoir séjourner à la brise.

We hebben een aantal aanbieders voor La Brise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Brise in Saintes-Maries-de-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Brise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Brise scoort een 6.25 uit 10 op basis van 51 reviews.