Camping La Brise

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

56 Reviews over La Brise

• 8Pauline06-08-2020

Perfect Franse Strandcamping

Gelegen middenin nationaal park de Carmarque, aan een 4 km lang, wild zandstrand. Dichtbij de campibg een wat krapper strand masr wel met strandhoreca. Op 2 minuten lopen van lekker stadje met nét niet platgetrapt vertier, toerisme en restaurants. Verwacht niet te veel en geniet van deze heerlijke strand camping met vooral veel Franse gasten. Ik heb niet meer nodig...

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Tim en Emmy16-08-2019

We hebben twee heerlijke weken gehad.

De camping ligt bij het strand en een heel gezellig dorpje. Vanwege het dorp is dit de tweede keer dat wij in deze omgeving op vakantie zijn gegaan. De camping is Frans georiënteerd, er waren weinig NL'ers. De hygiëne van het sanitair was wisselend.

• 6Eetgelegenheden
  • 5Bruno07-07-2019

Spacieux camping aride sans herbes ni arbre

Hébergement moyen, manque de verdure d arbre d entretien d espace vert, le sol est donc sec, aride et poussiéreux, Très dommage. La piscine est grande et agréable mais manque d'ombre (du coup on y reste pas trop). Commerce rudimentaire, animations un peu déserté. On est un peu dans "resident evil" ou "walkikg dead" vraiment dommage il manque un jardinier a l année et des arbres. Sinon les toilettes ça va, la douche ça va, proximité plage, il y a pire en face du bar plage avec transat et rosé (ça ne doit pas être là plus grand arnaque). Pour 6,50€vous pouvez ramener votre chien (les aboiements sont gratuits)

• 1Eetgelegenheden
  • 1fred26-09-2018

horriblement déçus

le seul point positif de ce camping c'est une plage pas très éloigner. le pire de tout sont les emplacements "style HLM" 6/8 par emplacement, de plus très très mal entretenus et sales, "morceaux de cairons, briques fil de fer etc.." énorméments de fourmis et de "bestioles" quand aux sanitaires douches, l'HORREUR, impossible de régler le chaud / froid, et le pire obliger d'appuyer sur le bouton de la douche non stop pour avoir un filet d'eau, afin de pouvoir se rincer, au prix que coute les emplacements c'est de l'escroquerie !!!! et parlons du personnel de l'accueil, des portes de prison, on a l'impression de les déranger. Nous ne vous ferons pas de pub, changer vos sanitaires et votre façon de gérer ce camping. Former aussi votre personnel à plus de "convivialité"

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Bijma25-08-2018

Prachtige camping op een toplocatie!

Deze camping verdiend echt een hogere waardering. Wij waren echt positief verrast. Wat een leuke camping om de zomer door te brengen. Je staat zo op het strand en ook het dorp is heel dichtbij, wandelend te bereiken. De zwembaden zijn mooi, ligbedjes, glijbaan, super! Het sanitair was schoon, en daar kijk ik echt wel kritisch naar. Ik heb bij meerdere sanitairblokken gekeken en het was allemaal netjes en schoon.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Chantal11-08-2018

Strandcamping maar wel met hek

Een camping aan het strand maar waar wel een hek om heen staat. Van 8 tot 8 kan je via de camping naar het strand , wilde Savonds nog naar het strand moet je helemaal om via het dorp. Het is geen lang strand maar baaitjes.Het dorp is op loopafstand vol leuke winkeltjes, steegjes en restaurants . Het zwembad en glijbaan was wat verouderd . Opvallend was dat na een paar dagen zwemmen 4 van de 8 mensen van ons gezelschap een fikse oorontsteking hebben opgelopen. Wij verwachten van het zwemwater. Het huisje was prima, basis. Huisjes staan niet tegen over elkaar waardoor je best wat privacy hebt. Het is vooral een Franse camping. Wat zeker een aanrader is is het paardrijden. Ook met 0 ervaring stap je op wit paard en loop je door het natuurgebied door water, over zandvlakte, langs flamingo’s en stieren. Een uitstapje naar Arles is ook mooi, in de arena kijken naar een show van de ruige gladiatoren.

• 4Eetgelegenheden
  • 6MW14-07-2018

Ligging is prachtig, camping echter niet zo

De ligging van de camping is perfect. Een kort loopje vanaf de camping naar het strand en het dorpje is ook op loopafstand. Prachtige omgeving!

Wij zijn daar geweest met 4 kinderen (8, 10, 11 en 12). We hebben enorm geluk gehad met onze touroperator. Zij hebben ons fijn ontvangen en de locatie van onze tent was een gezellige boel met kinderen.

Wat betreft de camping zelf... Het sanitair is verouderd en enorm vies, regelmatig geen wc papier welke je ook nog eens VOORAAN moest pakken...dus wanneer je niet genoeg hebt dan heb je toch echt een probleem. Je kan niet pinnen op de camping en het is best wel duur.

We hebben eigenlijk vrij weinig te maken gehad met het personeel van die camping...alles kon geregeld worden bij onze touroperator!

Geen aanrader als je op de camping zelf wilt blijven hangen...en daarbij raden wij dan een eigen douche en wc aan ;-)

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Denoeud06-07-2018

Camping cher

Nous venons de faire un petit séjour en juin dans le camping la Brise, nous y étions venus il y a deux ans. Nous avons été stupéfaits de l’augmentation de 50 % en deux ans à la même époque, en 2016 la nuit était à 13 € plus 5,20 € d’électricité, soit 18,20 € par nuit sans la taxe de séjour. Cette année, le prix d’une nuit s’élève à 22 € plus 6 euros d’électricité, soit 28 €. Le camping est tel qu’il était il y a deux ans aucun changement n’a été fait. Les prix sont ceux d’un camping de luxe sans en avoir les agréments. Il n’y avait que deux sanitaires ouverts d’où une concentration de tous les camping-cars au même endroit, ce qui est un peu dommage quand on peut être moins l’un sur l’autre. Et c’est aussi le premier camping qui nous demande de payer dès notre arrivée et si nous voulons écourter pour un problème ou un autre rien ne nous est remboursé. Il n’y a que le personnel qui était correct. Nous avons aussi été très étonnés d’avoir le bruit de la tronçonneuse juste à côté de notre emplacement à l’heure de la sieste alors que cela aurait pu être fait le matin ou après 16h.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Uli und Heike18-09-2017

Top Lage, aber ohne Wohlfühl-Atmosphäre

Sehr gute Lage (direkt am Strand und in der Stadt). Sanitäre Anlagen ungepflegt! Für unseren Geschmack zu viele Hundebesitzer dort. Womo Stellplätze dicht an dicht, ohne den geringsten Sichtschutz. Sehr sandiger Untergrund.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8pien09-09-2017

zoals altijd genieten

Als strand liefhebber kom ik al jaren op deze camping. Het ligt daarvoor ideaal. Het is maar een korte wandeling. Het gezellige dorpje, met veel restaurantjes, is ook op loopafstand en leuk door over de boulevard naar toe te lopen. Ook kun je mooie wandelingen maken de natuur in, waar je je in een andere wereld waant en waar je de flamingo's kunt zien Het zwembad is mooi en goed onderhouden. de temp van het water is wisselend.

Voor de Camping mbt 1 sanitair moet je niet al te hoge eisen stellen. Er wordt wisselend schoongemaakt. 2 vriendelijkheid van t personeel. Ze doen hun ding en daar is het mee gezegd. 3 vermaak, de animation is frans (was het tenminste altijd)

Als je echt gaat voor gezelligheid met Nederlanders en vriendjes voor kinderen, dan weet ik niet of dit daarvoor een camping is.(niet mijn ervaring, maar wij zoeken dat ook niet) Verder is de camping een mooie uitvalbasis voor een dagje Montpellier, Nimes, Arles etc. En qua prijs is het het niet duur.

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar