Appartement Les Bastides du Relais

Meer appartement info

43 reviews over Appartement Les Bastides du Relais

• 5Ria14-08-2008

Niet voor herhaling vatbaar

Wij verbleven er met 4 personen begin augustus. Niemand aan het onthaal. De sleutels kleefden op de deur ( iedereen kan er dus mee weg ! ) Wij waren in " hotel " half pension. Ontbijtbuffet was eenvoudig, avondeten 3 gangen diner was eenvoudige franse keuken. Niet verfijnd en voorgerecht en hoofdschotel eet je met hetzelfde bestek ! Kamers modern en fris ingericht maar vuil, handdoeken met gaten, rioolgeur in badkamer. Niet voor herhaling vatbaar. Zoeken volgend jaar iets anders in deze zeer mooie streek.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8philip vanderheeren10-08-2008

zeer goed voor korte periode (bv 3 dagen)

appartementen zijn zeer goed en netjes. Service is correct en vriendelijk (personeel spreekt Frans maar we zijn dan ook in Frankrijk,hé).
    Zwembad is groot genoeg en temperatuur was in orde. Zwembaddrukte en aantal ligzetels is vergelijkbaar met andere domeinen. We hebben in de voormiddag naar hartelust onze baantjes kunnen trekken. Ontbijtformule is aan te raden en half-pension af te raden. We zijn telkens in het restaurant ernaast (Le Relais) fantastisch gaan eten. 3-gangenmenu voor 25 € was uitstekend en de prijs voor de wijn is schappelijk. Voornamelijk de plaatselijke rosé gedronken. (kindermenu = 10 €) eigenaars/chef van het restaurant zijn zeer vriendelijk. Na 2 dagen speelden ons kinderen reeds samen met het zoontje in het huis van de chef. Regio en het dorpje zijn zeer leuk. Paradijs voor fietsers (Mont Ventoux...). Ideaal voor een korte tussenstop van 3 à 4 dagen Langer is van het goede te veel. Zolang restaurant 'Le Relais' blijft bestaan gaan we terug

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Yoeri03-08-2008

Precies beter geworden

Wij zijn hier nu een week en ik moet zeggen, als de vorige commentaren lees, er is hier precies het een en ander veranderd. De man achter de receptie is zeer vriendelijk, ook het overige personeel. De appartementen zijn zeer netjes, elke dag komen ze ons bed opdekken en regelmatig verversen ze het badlinnen. De tv zetten we niet op want daar komen we niet voor op vakantie. Het ontbijt zou wel wat beter kunnen. Elke dag hetzelfde en zeer beperkte keuze. De avondmaaltijden zijn lekker, alleen zou alles wel een beetje sneller kunnen verlopen. Maar we zijn met vakantie dus... Zoals iemand zei, parasols ontbreken aan het zwembad. Voor de rest hier ook alles netjes. De bar aan het zwembad is meer dicht dan open. Algemene indruk... meer moet dat niet zijn... leven als god in Frankrijk.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8De Wit Johny05-07-2008

De Wit J. 20-06-2008

Wij verbleven er in hotelformule, half-pension. Zéér ruime vernieuwde kamer. Dagelijks nieuw badlinnen. Personeel is jong, vriendelijk maar niet erg gemotiveerd. Avondmaal in ernaast gelegen restaurant wisselde van matig tot zeer goed. (er waren herstellingswerken bezig tijdens ons verblijf) Minpunt: geen parasols aan het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Depuydt28-03-2008

We zijn hier met het gezin (2 volw.+ 3 kinderen). De appartementen zijn goed verzorgd en modern van inrichting. De receptie wordt bemand door een heer die zeer hulpvaardig en vriendelijk is. We zijn hier in half pension. 's Avonds krijgen we in restaurant "Le Relais" een lekker en gevarieerd 3-gangenmenu. Wie het niet lekker vindt, krijgt zonder problemen iets anders voorgeschoteld. Mooie wijnkaart overigens. Navraag leert dat de aanpak gewijzigd is. Het restaurant wordt apart uitgebaat van de residentie. Beide zijn er duidelijk beter op geworden (cfr. andere reacties).

Gereisd met familie in maart 2008

• 5Frans16-10-2007

Wij waren hier voor de 2e keer. Echter, de receptionist sprak alleen frans en was absoluut niet klant vriendelijk. Administratie een zooi. Ons uitzicht werd bedorven door een bouwput op 10 m afstand plus bouwgeluiden. Dus niet op het balkon zitten. Appartement zat vol honden/katten haren! Goed voor allergie. Schoonmaken doe je zelf. Geen kontrole dus € 55 verdiend. Wij gaan niet meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 5jack de weerdt08-10-2007

De service van de receptie is zeer slecht ,Wij waren er in oktober.Water van het zwembad was ijskoud terwijl de temperatuur buiten 27 graden was. Administratie een zooitje.Vooral de borg is een probleem 460 euro. Wij misten een koffie zet app. heel veel lichten deden het niet.Onvriendelijk behandelt. huisjes zijn mooi de omgeving ook .Het dorp is niks.Welkom is niks. Huisje kan je zelf schonnmaken(geen controle)TV moet je huren 28euro en ook het badlinnen moet je huren. Geen aanrader gezinnen met kinderen. Als er goed personeel aan de receptie komt kun je er naar toe.Zoek anders iets dicter bij de mont ventoux.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 5Willem H.30-09-2007

Aangekomen na een lange rit vonden we de receptie gesloten dus wachten tot 16:00 uur. Rond die tijd zeer arrogant te woord gestaan door een uitsluitend frans sprekende jonge man die amper wist waar het allemaal over ging. Vervolgens met een stapel bedlinnen onder de arm in een 3 kamer appartement (wat later als bungalow te boek stond) terect gekomen dat maar spaarzaam was ingericht. Aan de apparatuur ontbrak het niet al moest voor de sateliet tv betaald worden (waar je overgens geen nl tv kon ontvangen. Meubilair was dramatisch; 6 harde plastic stoelen en een slaapbank die constant verschoof. Het uitzicht, volgende beschrijving idyllisch, bleek een bouwput te zijn. Verre van idyllisch dus. Het enige goede aan het complex was het restaurant. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding dus heerlijk gegeten en gedronken. Toch een dag eerder vertrokkendan gepland vanwege oa de troosteloosheid van het complex als geheel. De omgeving was prachtig maar die heb je na een paar dagen wel gezien.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Christophe Wouters17-09-2007

Wij verbleven in een appartement van vier personen voor de periode van 12 dagen. De appartementen liggen op een afgesloten domein weg van de straat. Zeer rustig en prachtig zicht vanop het terras. Het appartement was netjes en de keuken is uitgerust met een microgolf oven, grote ijskast en vaatwas machine. Voor vier personen denk ik dat de appartementen iets te klein zijn en is er ook te weinig berg ruimte voor de kleren. De ligging van het complex is ideaal voor wie de Vaucluse wil verkennen. Het dorp op zich bied 2 bakkers, 2 mini supermarkten, enkele café's, pizzeria, dagbladhandel en op zaterdag een grote markt. Op een uurtje rijden ben je in het verste punt van de Vaucluse (Apt). Het ontvangst aan de receptie was aangenam en wij kregen genoeg informatie van de receptioniste. Onze vakantie is zeer goed meegevallen en wij zouden dit domein zeker aanraden aan mensen die hun vakantie niet laten beinvloeden door de service.

Gereisd met partner in september 2007

• 5Ann Helderweirt17-09-2007

Gelukkig dat we de vorige beoordelingen hadden gelezen, waardoor we niet al te hoge verwachtingen koesterden. Op onze voucher stond dat we mochten toekomen vanaf 14u. Toen we aankwamen om 15u, was het hek dicht. Een jongetje deed het hek open. De verantwoordelijke vonden we in haar appartement. Zij begon ons uit te schelden en zei dat het altijd hetzelfde was met onze tourop.De receptie was maar open om 16u. Ze moesten maar eens juiste info geven aan de klanten. Wat een welkom. We kregen een appt op het 1ste verdiep, op zich mooi, maar zeer onveilig voor ons 2 jarig zoontje, want trap in de ruimte. oen we dit meldden, zeiden ze dat we hem maar in de gaten moesten houden. Uiteindelijk kregen we een ander appt. Dit was niet proper! We meldden dat de lamp in de badkamer kapot was: na 2 weken was dit nog niet gemaakt! De 'directeur' was zeer onbetrouwbaar: ondanks het feit dat de tv inbegrepen was in de prijs, deed hij mensen betalen! Toeristenbelasting was afgeschaft, hij vroeg ze toch

Gereisd met familie in september 2007

Appartement Les Bastides du Relais info