Appartement Les Bastides du Relais

Meer appartement info

43 reviews over Appartement Les Bastides du Relais

• 6peter14-09-2009

afknapper

het zou een topper kunnen zijn maar alles is een beetje miniem. de logies zijn nog nieuw maar vrij afgeleefd. indien men voldoende zou onderhouden kreeg het zeker 2 punten meer. de parkuitbaters (22 EN 23 jaar...)laten alles maar op zn beloop. het ontbijt was ruim voldoende. het zwembad is bij volle bezetting te klein.de omgeving is mooi om te verkennen, maar je ligt redelijk ver van de echte provence af, behalve van het dorp

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 10eerden20-08-2009

echt vakantie gevoel geen nederlandse enclave

ruim appartement met afwasmachine en magnetron, nummer 6 meteen aan het zwembad, perfect ontbijt dat verder gaat dan koffie met croisant, schoon park(je) schoon appartement, gratis gebruik van wifi !!! geen nederlandse enclave ; we zitten er nu 1 week en zien alleen maar rustige nette franse & belgische gasten, vooral met kinderen. ligging is goed in dorpje saint cecile les vignes met wijngaard aan de overkant. beslist een afrader voor mensen die uitgebreide animatie en discotheken op loopafstand zoeken en die bier en snacks willen consumeren aan het zwembad. compliment aan de receptie waar engels word gesproken door een aantal mensen en die zeer klantgericht werken. de directeur is zelf aanspreekbaar en heeft gedurende 20 jaar jaar in amerika ¨geleerd¨ wat service geven betekent.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Dischlovoi16-08-2009

Mooie lokatie

Hebben 2 weken verbleven in een appartement met zicht op de wijnvelden. Bij aankomst was het appartement mooi gekuist (Wat bij andere appartementen niet altijd het geval was) . Het keukenmateriaal is zeer beperkt. Het zwembad was ruim genoeg maar de kwaliteit van de ligstoelen kon wel wat beter. Op het domein is er ook weinig tot geen annimatie. Een bar zou wel aangenaam zijn. Het dorpje was klein en 's avonds was er niet veel te beleven. Wij hebben met ons gezin een aangename en rusitge vakantie kunnen doorbrengen in deze prachtige streek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8M&R08-06-2009

Rustig verblijf gehad

We hebben er van 27/5 tot 6/6 verbleven in app 33 achteraan. We kwamen aan om 13h maar moesten nog even wachten tot 15h.In- en uitchecken ging zeer vlot en vriendelijk. Waarborg ging via visa kaart gegevens en werd op het einde gewoon verscheurd. Huisje is ruim genoeg en het meeste is voorhanden maar er ontbreken wel deksels voor de potten. Aan het zwembad zijn er te weinig ligstoelen (12 de rest was stuk). In het dorpje is weinig te beleven en je moet toch een eindje rijden (gemiddeld 40 km)om mooie dorpjes te ontdekken.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Marieke van de Rakt19-05-2009

Hartstikke leuk!

Na het lezen van de recencies op deze site gingen wij met gemengde gevoelens naar sainte cecile. Het was gelukkig hartstikke leuk. De inrichting is simpel, maar heel modern, bedden zijn supergoed. Keukeninventaris is helemaal compleet en afwasmachine is super. Voor Franse begrippen erg goed en allemaal erg nieuw.De manager (die dit jaar vloeiend engels spreekt.... heeft jaren in amerika gewoond) was zeer behulpzaam. Hij vertelde wel dat het in het hoogseizoen wellicht minder geslaagd is om hier op vakantie te zijn. Het was nu nog heerlijk rustig, maar als alle appartementen vol zijn kan ik me goed voorstellen dat het erg druk is. Ligging in provence is ideaal. Prima vakantie! Onze zoon van bijna 3 heeft zich ook erg goed vermaakt! voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 8José03-11-2008

Heerlijk ontspannen !!!!

Mooi en schoon appartement, personeel aardig en behulpzaam. We willen zo weer terug. Mont Ventou op korte afstand, mooie grote plaatsen op rijafstand

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7Paul22-09-2008

nooit meer

we zijn naar dit app geweest en werden bij aankomst op een zeer onvriendelijke manier begroet. Teven aangekomen in het app. stonk het er nog naar een hond en was het op bepaalde plaatsen nog vies. Toen dit gemeld werd gaf men als antwoord dat het nog wel schoongemaakt zou worden wat ook gebeurde echter aan de lucht deed men niets. Dit zou wel overgaan in de toekomst. Niet profecioneel. Wij zijn na 1 nacht vertrokken daar er niets in de omgeving te doen was . jammer dus wij ook nooit meer terug daar heen.

Gereisd met partner in september 2008

• 1De Sutter - Wille03-09-2008

Nooit meer !

Landhuisje geboekt, maar donkere kamer en bijzetbed gekregen. Zeer incapabel en onvriendelijk personeel, kamers worden niet gekuist, 1 handdoek/week vr 3 personen, smeken om verse handdoek. Als je vriendelijk iets vraagt, lachen ze je gewoon uit. Ontbijt is wel okee. Halfpension is echt slecht. Voor kinderen valt er nauwelijks iets te eten.

• 4Rudi (België)29-08-2008

Ontbijt en Diner zijn beneden alle peil !

Appartementen zijn vrij nieuw en redelijk ruim. Maar onder het huidige beheer zullen ze m.i. snel in slechte staat verkeren, het onderhoud laat duidelijk, te wensen over (slecht gekuist, kapotte lampen, ontbrekende keukenspullen, loshangende kastdeuren). Handdoeken worden slechts 1x per week ververst en toiletpapier hebben we meermaals moeten vragen. Personeel is amateuristisch en elke vorm van hotelleiding ontbreekt. Meest negatieve zijn de maaltijden in half pension. Ontbijt is onverzorgd (geen servietten, half-rotte ananas, vuile tafels, kaasjes met vervallen datum,...) en het diner is ondermaats - amper bistro waardig ! Hier komen we nooit meer terug !

• 7Follens16-08-2008

Een aangename verblijfplaats

De accomodatie is nieuw en zeer ruim. Ons terras gaf uit op de wijnvelden waardoor we een prachtig uitzicht hadden en voldoende rust

Appartement Les Bastides du Relais info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen